Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 13:30 Problemy z Omegą kolegi Songo Bongo
Mi Kate zalala jakis czas temu LM 10-40 to 3 miechy jazdy na oleju i prawie 5 litrow poszlo na droge. Mialem farta ze silnika nie zarznelem!!!. LM niezle oczyszcza silnik faktycznie oczyscil i wyciekl mi olej. Zastanawiam sie nad nastepnym zalaniem oleju LM
Mi Kate zalala jakis czas temu LM 10-40 to 3 miechy jazdy na oleju i prawie 5 litrow poszlo na droge. Mialem farta ze silnika nie zarznelem!!!. LM niezle oczyszcza silnik faktycznie oczyscil i wyciekl mi olej. Zastanawiam sie nad nastepnym zalaniem oleju LM
proponuje wymienic uszczelniacze i zbadac dokladniej silnik
Ostatnio zmieniony przez Vesti Sob Kwi 07, 2007 18:00, w całości zmieniany 2 razy
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 21:40
Songo napisał/a:
Mi Kate zalala jakis czas temu LM 10-40 to 3 miechy jazdy na oleju i prawie 5 litrow poszlo na droge. Mialem farta ze silnika nie zarznelem!!!. LM niezle oczyszcza silnik faktycznie oczyscil i wyciekl mi olej. Zastanawiam sie nad nastepnym zalaniem oleju LM
a co miales wczesniej?
smole + MOTO DOKTOR?
ja jezdze juz 4miesiace i poki co oleju nie bierze (wczesniej tez nie bral) zrobilem narazie jakies 5tys km i jest OKa!
Jedynie jest jeszcze problem z obrotami po wymianie uszczelki i wlaniu nowego oleju przez 1 dzien mialem 800 obrotow a na 2 dzien spadly mi do 600 czasami to spada mi na chwile ponizej 500 albo gasnie. Filtr powietrza jest czysty i swiece nowki zalozone. Mialem cale swiece stare zalane w oleju
Ostatnio zmieniony przez Vesti Sob Kwi 07, 2007 18:01, w całości zmieniany 3 razy
Jedynie jest jeszcze problem z obrotami po wymianie uszczelki i wlaniu nowego oleju przez 1 dzien mialem 800 obrotow a na 2 dzien spadly mi do 600 czasami to spada mi na chwile ponizej 500 albo gasnie. Filtr powietrza jest czysty i swiece nowki zalozone. Mialem cale swiece stare zalane w oleju
wiesz, uszczelka pod klawiatura nie ma raczej wplywu na wolne obroty
jesli miales swiece zawalone olejem - to cos jest nie tak ze szczelnoscia pierscieni/uszczelniaczy zaworowych
jaki silnik masz w omedze ?
Ostatnio zmieniony przez Vesti Sob Kwi 07, 2007 18:01, w całości zmieniany 3 razy
Jedynie jest jeszcze problem z obrotami po wymianie uszczelki i wlaniu nowego oleju przez 1 dzien mialem 800 obrotow a na 2 dzien spadly mi do 600 czasami to spada mi na chwile ponizej 500 albo gasnie. Filtr powietrza jest czysty i swiece nowki zalozone. Mialem cale swiece stare zalane w oleju
A po tym zalaniu oleju nie zaczęło schodzić powietrze z tylego lewego koła i nie zaczeła trzeszczeć kapa bagażnika?
Trzeba dzwonić do TVN do "Archiwum X", niech poważnie zbadają sprawę...
Przy Oplu uważałbym również na to aby zupa nie była za słona , bo czasam też to ma ogromny wpływ na zużycie oleju a szczególnie na bieg jałowy...no i te cholerne myszki śmigające przed oczami....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach