Auto: ?
Skąd: Stare Miasto
Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 6
Wysłany: Pon Maj 14, 2007 12:13 hydrauliczny ręczny
Witam!
Zlinczujcie mnie jeśli jest taki temat już na forum,ale szukałem(może mało efektywnie) i nie znalazłem.
Otóż interesują mnie jakieś porady,materiały,zdjęcia niezbędne do budowy samemu hydraulicznegi rękawa.Wiem,że sa dostępne gotowe produkty ale mam do dyspozycji spawarkę,trochę gratów itp i chciałbym zrobić to sobie sam.
Z góry dzięki za pomoc.
nie znam sie na tym do końca ale http://mistralfm.w.interia.pl/image028.jpg tutaj zamiast tego mechanizmu z blokadą pod rękawem potrzebna bedzie pompa naciągająca reszte układu. Może nie koniecznie baw sie w hydraulikę tylko zastosuj np jakiś mały siłownik. No i trzeba usunąć blokade( albo poprsotu zaklej guzik):))
ehh z tego co rozmawialismy wczesniej Raper to chcesz to zrobic w Fiacie, wiec nie widze problemu, klinga, pompa hamulcowa od malca, zaciski przednie polonez/fiat, troche wezykjów i masz hydrauliczny reczny, oczywiście musisz przerobic mocowania na moscie z tyłu tzn dac dodatkowe blachy i jest ok
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Auto: ?
Skąd: Stare Miasto
Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 6
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 07:54
crOOchy napisał/a:
ehh z tego co rozmawialismy wczesniej Raper to chcesz to zrobic w Fiacie, wiec nie widze problemu, klinga, pompa hamulcowa od malca, zaciski przednie polonez/fiat, troche wezykjów i masz hydrauliczny reczny, oczywiście musisz przerobic mocowania na moscie z tyłu tzn dac dodatkowe blachy i jest ok
Chodzi mi głównie o to jak zrobić to nie montując dodatkowych zacisków,jak połączyć tak jakby dwa układy,nożnego hamulca i ręcznego w jedną całość?Czy da sie to zrobić tak zeby funkcjonowało prawidłowo?
no właśnie tak jak pisał, siwy, ciezko bedzie, chyba ze dajesz druga pompe, ale wtedy, to trzeba zastosowac cos w rodzaju trojnika przed zaciskiem, zebu doprowadzic, nastepne przewody, a;le wtedy jest ryzyko ze bedzie słabo hamowało, i płyn bedzie wracał do zbiorniczków wyrownawczych przy hamulcu roboczym. Dlatego najlepsze jest rozwiazanie z dodatkowimi zaciskami
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach