Auto: sej, gej
Skąd: Wrotków Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Cze 2004 Posty: 2627
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 10:58
16-17 III runda KMP Lublin
eliminacja do Mistrzostw Polski
goscinnie zaproszony Leszek Kuzaj
Kod:
Regulamin szczegółowy
III RUNDY KARTINGOWYCH MISTRZOSTW POLSKI
w kategoriach:
KF3, ICA, ROK – 125, M 60, M-125,. ROK-Junior, Puchary: Easykart 60 ,
Easykart 100, E-Shifter
I. ORGANIZATOR
Na zlecenie Zarządu Głównego PZM Organizatorem jest Automobilklub Lubelski. 20-064 Lublin, ul Północna 22A tel./fax 081 74 77 605 nr konta bankowego 17 1600 1101 0003 0501 9358 5001
Zawody zostaną rozegrane w oparciu o:
- Międzynarodowy Kodeks Sportu Kartingowego,
- Regulamin Kartingowy CIK-FIA wraz z załącznikami,
- Kodeks Sportu Kartingowego PZM,
- Regulamin Zawodów Kartingowych 2004 – 2007, uzupełniony komunikatami GKSK na rok 2007.
- Oraz niniejszy regulamin szczegółowy.
Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do przestrzegania powyższych aktów samym faktem zgłoszenia się do zawodów.
II. DATA I MIEJSCE ZAWODÓW
Zawody odbędą się w dniach 16 –17 czerwca 2007 r. na torze kartingowym w Lublinie ul Zemborzycka. Długość toru 1200 m, szerokość toru 8 – 12m, kierunek jazdy – w lewo, pierwszy zakręt – w lewo.
III. Zespół sędziowski wyznaczony przez GKSK
Sędzia Główny - Edward Surmacz Nr lic.
Asystent Sędziego Głównego - Stanisław Kordalski Nr lic.
Starter - Andrzej Surmacz Nr lic.
Kierownik Komisji Technicznej - Jerzy Szcześniak Nr lic.
I sędzia techniczny -Tadeusz Korniak Nr lic.
II sędzia Techniczny -Daniel Sibilla Nr lic.
Obserwator GKSK - Janusz Strześniewski Nr lic.
Instruktor Sportu Kartingowego - Andrzej Wroński Nr lic.
IV. KIEROWNICTWO ZAWODÓW
Dyrektor zawodów Marek Błachewicz Nr lic.
Sekretarz zawodów Paweł Bartocha. Nr lic.
Kierownik Komisji Obliczeń Lechosław Dudka Nr lic.
Kierownik Chronometrażu Lechosław Dudka Nr lic
Kierownik Parku Maszyn Piotr Budzyński Nr lic.
Pomiar Głośności Stefan Siek Nr lic.
Kierownik Toru Waldemar Sikora Nr lic.
Kierownik Finansowego Magdalena Sikora
Lekarz zawodów Delegowany przez Woj.St.Pog.Rat. w Lublinie
Obowiązują, zgłoszenia pisemne wyłącznie na obowiązujących drukach poświadczone przez macierzyste kluby oraz potwierdzone wpisowym w wysokości zgodnej z Komunikatem GKSK Nr 1.2007. Zgłoszenia wraz z potwierdzeniem wpłaty wpisowego należy przesłać na adres organizatora w terminie do dnia 8 czerwca 2007 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Wpisowe należy wpłacać na konto organizatora zawodów 17 1600 1101 0003 0501 9358 5001 lub kasie klubu.
Zawodnicy zgłoszeni po tym terminie mogą być przyjęci pod warunkiem opłacenia wpisowego w 2 – krotnej wysokości.
VI. SYSTEM ROZGRYWEK
System rozgrywek wg Regulaminu Zawodów Kartingowych 2004 – 2007 oraz wg Komunikatów GKSK na 2007 r.
VII. REZERWACJA NOCLEGÓW
Rezerwację noclegów wraz z podaniem liczby osób oraz terminów należy przesłać na piśmie na adres organizatora zawodów w terminie do 8.06.2007r.
Automobilklub Lubelski
ul.Północna 22A
2o-064 Lublin
Po nadesłaniu rezerwacji po tym terminie organizator nie zapewnia noclegów.
Opłata za noclegi gotówką w miejscu zakwaterowania (lub u organizatora).
VIII. WARUNKI UDZIAŁU
1. Zgłoszenie do zawodów wyłącznie na obowiązującym formularzu zgodnie z RZK 2004 – 2007.
2. Licencja kartingowa ważna na 2007 r. z wpisaną przynależnością klubową i
wpisaną polisą ubezpieczeniową oraz certyfikat.
3.Aktualna książeczka zdrowia potwierdzona przez lekarza posiadającego
uprawnienia z zakresu medycyny sportowej.
4. Sprzęt zgodny z R Z K 2004 – 2007 oraz komunikatami GKSK na 2007 dla
danej klasy i kategorii, przełożenia dla kategorii Easykart 60–10x80
przełożenia dla kategorii Easykart 100–11x82
5. Opłacenie wpisowego.
IX. PROTESTY I ODWOŁANIA
Ewentualne protesty i odwołania należy składać na piśmie wraz z poświadczeniem wpłaty do kasy organizatora na ręce Dyrektora Zawodów. Kaucja za protest wynosi 500 zł, a za odwołanie 2000 zł.
X. NAGRODY
Nagrody zostaną przyznane w klasyfikacji indywidualnej i zespołowej w postaci pucharów i dyplomów zgodnie z RZK 2004 - 2007. Nagrody pieniężne zgodnie z Komunikatem GKSK Nr 1.2007.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Organizator zastrzega sobie prawo stosowania sankcji porządkowych i innych zaleceń dodatkowych.
2. Organizator ubezpiecza zawody od OC.
3. Organizator nie bierze odpowiedzialności za powstałe w wyniku wypadku straty, tak w stosunku do zawodników jak i ich sprzętu, jak również strat powstałych od osób trzecich.
4. Obowiązuje bezwzględny zakaz używania otwartego ognia oraz jazdy po terenie Parku Maszyn, z wyjątkiem miejsc wydzielonych.
5. Korzystanie z toru w czasie innym niż przewiduje to regulamin szczegółowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Dyrektorem Zawodów.
6. Wszelkie sprawy nie ujęte w niniejszym regulaminie są zawarte w Kodeksie Sportu Kartingowego i Regulaminie Zawodów Kartingowych 2004 - 2007 uzupełnione uchwałami i komunikatami GKSK PZM.
7. Organizator zastrzega sobie prawo uzupełniania regulaminu zawodów odrębnymi komunikatami ogłoszonymi w dniu zawodów.
8. Program minutowy zawodów może ulec zmianie po otrzymaniu zgłoszeń zawodników, co zostanie podane w odrębnym komunikacie.
9. Obowiązującym paliwem na zawodach jest paliwo typu handlowego, bezołowiowe o liczbie oktanowej 98 pochodzące ze stacji paliwowej bez innych dodatków smarujących.
Adres stacji:
PKN ORLEN S.A. stacja nr.2709 ul. Zemborzycka 116B Lublin
10.Wszystkie komunikaty organizatora wywieszane będą na tablicy
informacyjnej.
XII. INFORMACJE KOŃCOWE
1. Organizator udostępni tor kartingowy zawodnikom w dniu 15.06.2007 r. w godz. 1400 – 2000 ( z zabezpieczeniem medycznym).
2. Wcześniejsze przybycie na tor kartingowy należy uzgodnić z dyrektorem zawodów.
3. Opłata za stoisko handlowe wynosi - 250 zł za czas zawodów.
4. Wykaz hoteli w Lublinie:
Dyrektor Zawodów
Marek Błachewicz
.................................
Lublin 14.03.2007
Niniejszy regulamin zatwierdzony został przez Główną Komisję Sportu Kartingowego PZM w dniu 2007-04-18
Program minutowy zawodów
W piątek 15 czerwca 2007 roku tor udostępniony do treningu wolnego w godz. 14.00 do 20.00 z zabezpieczeniem medycznym.
Sobota 16 czerwca 2007 r.
7.30 - otwarcie biura zawodów
8.00 – 10.00 badanie techniczne
Regulacja gaźników
8.15- kat. E 60
8.30- kat. ICA
8.45- kat. ROK
9.00- kat. E 100
9.15- kat. Młodzieżowa 125
9.30- kat. ROK-J
9.45- kat KF 3
10.00- kat. M 60
10.15- kat. E Shifter
10.30 – ogłoszenie listy startowej
10.40 – Zebranie informacyjne zawodników (briefing)
I seria treningu oficjalnego
11.15- kat. E 60
11.30- kat. ICA
11.45- kat. ROK
12.00- kat. E 100
12.15- kat. Młodzieżowa 125
12.30- kat. ROK-J
12.45- kat KF-3
13.00- kat. M 60
13.15- kat. E Shifter
II seria treningu oficjalnego
13.30 – kat. E 60
13.45 – kat. ICA
14.00 – kat. ROK
14.15 - kat. E 100
14.30 - kat. Młodzieżowa 125
14.45 – kat. ROK-J
15.00 – kat. KF- 3
15.15 – kat. M 60
15.30 - kat E Shifter
Ogłoszenie wyników treningu oficjalnego po każdej kategorii. Po upływie 30 min. od chwili wywieszenia na tablicy ogłoszeń wyniki nieoficjalne stają się wynikami oficjalnymi.
Finały
15.50- kat .E 60 –Finał C1
16.10- kat. ICA –Finał B1
16.30- kat. ROK –Finał B1
16.50- kat. E 100 – Finał C1
17.10- kat. Młodzieżowa 125 – Finał C1
17.30- kat. ROK-J –Finał B1
17.50- kat. KF-3 – Finał B1
18.10- kat. E 60 - Finał C1
18.30- kat. E Shifter - Finał C1
19.00- ogłoszenie wyników nieoficjalnych finału C1,D1.
19.30- ogłoszenie wyników oficjalnych
19.00- tor zamknięty
Niedziela 17 czerwca 2007 r.
7.30- otwarcie biura zawodów
Regulacja gaźników
8.00- kat. E 60
8.15- kat ICA
8.30- kat. ROK
8.45- kat. E 100
9.00- kat. Młodzieżowa 125
9.15- kat. ROK-J
9.30- kat. KF-3
9.45 –kat. M 60
10.00-kat. E Shifter
Finały
10.20- kat. E 60 –Finał C2
10.40- kat. ICA –Finał B2
11.00- kat. ROK – Finał B2
11.30-oficjalne otwarcie zawodów i prezentacja zawodników
12.20- kat. E 100 –Finał C2
12.40- kat. Młodzieżowa 125 –Finał C2
12.00- kat. ROK-J – Finał B2
13.20- kat. KF-3 –Finał B2
13.40- kat. M 60 – Finał C2
14.00- kat. E Shifter – Finał C2
14.40- Ogłoszenie wyników nieoficjalnych
15.10- Ogłoszenie wyników oficjalnych
16.30 – Zakończenie zawodów i rozdanie nagród.
Najciekawsze były wyścigi SHIFTERÓW z Wyrzykiem za kółkiem. Po zatym jeszcze na ROKA można było popatrzeć.
SOBOTA
Najciekawszy był wyścig wspomnianych już SHIFTERÓW do końca nie było wiadomo kto zwycięży Wyrzykowski ostro walczył do ostatnch metrów. W rezultacie dojechał Drugi pomimo, że większość wyścigu prowadził, a na początku nawet bez konkurencyjnie. Niestety nie odam nazwisk rywali ponieważ nie bardzo mnie to interesowało.
Do najgorszych wyścigów w sobotę jak i w niedzielę zaliczyć można oczywiście zmagania klasy Młodzieżowej 125 (WSK). W sobote miały problem z jazdą z powodu deszczu i toczyły się niczym DODA na chulajnodze, natomiast w niedziele nie było deszczu ale..... i tak jechali powoooli i nudno, a jak by tego było mało jako jedyna klasa wpadli na pomysł aby przejechać runde honorową
Porażkę zaliczył też młody Parys. Wielka pompa, VIPY, zaproszeni gościa, piękny TEAM, wszystko na najwyższym poziomie (wszędzie było widać koszulki Parys Junior) nawet młody miał fanklub CHIRLIDEREK z workami na śmieci. Zawodnicy ruszyli każdy zaproszony gość patrzy w jego stronę, dziewczynki z workami na rękach skaczą i dopingują chłopaczka Końcówka ostatniego okrążenia-wyjście na prostą i NIC JUNIOR znikną. Został na trawie z innym człowiekiem. Kicha, ale cóż młody jest i się jeszcze nauczy może.
Nie pamiętam w jakiej klasie, ale były śmieszne sytuacje np: pierwszy w prawą za startem- kart pojechał prosto wykonując efektowny skok.
Wyjazd na prostą przeciwległą do START/META 2 wózki pojechały w krzaki.
NIEDZIELA
Niestety byłem tylko godzinkę i widziałem 2 wyścigi WSK i ROK 125. Wski nudne i oczywiście z rundą honorową, natomiast ROKI pięknie na pierwszym zakręcie. Dwuch gości w oponach i 2 pojechało prosto. Nikomu nic się nie stało - zresztą zaraz pojechali dalej.
KUZAJA NIE BYŁO
KTO TO WOGÓLE WYMYSLIŁ???
_________________ Zawiozę do ślubu tel 509-619-907.
W opcji wjazd na plac kościelny bokiem
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Pon Cze 18, 2007 21:38
Damian napisał/a:
Porażkę zaliczył też młody Parys. Wielka pompa, VIPY, zaproszeni gościa, piękny TEAM, wszystko na najwyższym poziomie (wszędzie było widać koszulki Parys Junior) nawet młody miał fanklub CHIRLIDEREK z workami na śmieci. Zawodnicy ruszyli każdy zaproszony gość patrzy w jego stronę, dziewczynki z workami na rękach skaczą i dopingują chłopaczka Końcówka ostatniego okrążenia-wyjście na prostą i NIC JUNIOR znikną. Został na trawie z innym człowiekiem. Kicha, ale cóż młody jest i się jeszcze nauczy może.
a w niedzielę został zdyskwalifikowany za sprzęt niezgodny z regulaminem
Damian napisał/a:
KUZAJA NIE BYŁO
KTO TO WOGÓLE WYMYSLIŁ???
Parys ?? nawet był ogromny puchar który Kuzaj miał wręczyć najmłodszemu zawodnikowi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach