FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
turbo ktore muli silnik
Autor Wiadomość
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 18:13   turbo ktore muli silnik

przed chwila koleżanka zapytała mnie dlaczego w jej freelanderze przy obrotach silnika 3000-3500 słychac swist i silnik traci moc? a przy 120km/h to juz w ogole kaplica, tak mi to opisała kobieta, macie może jakies propozycje co z tym fantem zrobic?


zapomniałem dodac silnik to 2,0 TD
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Ostatnio zmieniony przez crOOchy Pon Cze 11, 2007 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 18:15   

crOOchy napisał/a:
słychac swist i silnik traci moc


Turbine szlak trafił
Rura z turbo lub IC się osunęła spadła...
Tak na pierwszy rzut oka mi się nasuwa ;)
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 18:55   

tez o tym myslałem, ale moze to byc równiez zamulony filtr powietrza
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 23:22   

przepływka
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 06:48   

albo rura gdzies z dolotu spadła albo turbo zaczyna sie konczyc....
_________________

 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 07:14   

w vzwartek landek jedzie do mechaniora i sie okaze
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 07:14   Re: turbo ktore muli silnik

crOOchy napisał/a:
przed chwila koleżanka zapytała mnie dlaczego w jej freelanderze przy obrotach silnika 3000-3500 słychac swist i silnik traci moc? a przy 120km/h to juz w ogole kaplica, tak mi to opisała kobieta, macie może jakies propozycje co z tym fantem zrobic?


zapomniałem dodac silnik to 2,0 TD


jak jeszcze przy tej stracie mocy i świscie puszcza czarnego bąka , to na 99% nieszczelnosc na odcinku turbo->ic->ssak
 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 07:20   

QSY napisał/a:
albo rura gdzies z dolotu spadła albo turbo zaczyna sie konczyc....


powtarzasz moje słowa synku :D
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
frankie 
Widać, że się stara
*forum sponsor*


Auto: francuskie....
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 29 Paź 2004
Posty: 22
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 13:00   

QSY napisał/a:
albo rura gdzies z dolotu spadła albo turbo zaczyna sie konczyc....


u mnie jak sie opaska zluzowała rury w dolocie turbina była znacznie głośniejsza wiec myśle że problem jest z nieszczelnością
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam