FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik fiata 1,8 16v - czy da się zrobić by był bezkolizyjny
Autor Wiadomość
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:11   Silnik fiata 1,8 16v - czy da się zrobić by był bezkolizyjny

jw oglądał ktoś kiedyś dokładnie głowicę od niego?? bo chciałbym zrobić silnik bezkolizyjnym tzn np tak wyżłobić tłok by zawory sięz nim nie spotkały, bądź wyżłobić tłok oraz skrócić korby by tłok dochodził niżej.

orientuje się ktoś ile trzeba mm dać zaworom by sięnie spotkały z tłokiem?
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:14   

ale od ktorego to fiata od jakiejś nówki czy jakis abarth?

dobra przeczytałem topic o turbo nie było pytania
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Ostatnio zmieniony przez crOOchy Pią Cze 15, 2007 16:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:16   

punto hgt
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:20   

punto hgt, fiat barchetta, fiat coupe
silnik 16 zaworowy
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:26   

ale jak chcesz w niego dmuchać to po co chcesz tak osłabiać tłok i korbowód?? myslę że dziura w tłoku lub skrzywiony korbowód zrobi większą szkodę niż zerwany pasek rozrządu
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:31   

wymiana korby na krotsza nie oslabia jej, a co do tloka to jakbym mial pewnosc ze nie bedzie kolizji przy takim i takim ksztalcie to bym zamowil kute.
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:34   

napisałeś skrócić korby stąd moje zdziwienie, ale musisz też pamiętać że jak skrócisz skok to zmienia się czasy i będzie też trzeba prawdopodobnie rtegulowane kółka rozrządu żeby to wszytsko grało jak należy
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:34   

a teraz sa tam garbate tłoki czy płaskie? bo nie wiem jak to w punciaku jest
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:36   

crOOchy napisał/a:
a teraz sa tam garbate tłoki czy płaskie? bo nie wiem jak to w punciaku jest

mimo ze 3 razy glowice mi zdejmowali to tez nie wiem :(

[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 16:36 ]
KOSA napisał/a:
napisałeś skrócić korby stąd moje zdziwienie, ale musisz też pamiętać że jak skrócisz skok to zmienia się czasy i będzie też trzeba prawdopodobnie rtegulowane kółka rozrządu żeby to wszytsko grało jak należy


ja nie skroce skoku tylko bym wsadzil krotsza korbe, wiec skok bylby ten sam
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:45   

jeżeli garbate to biorac pod uwage paraboliczny kształt denka mozna by je troche wyfrezowac, co nie powinno zmienic ich odpornosci
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 16:49   

crOOchy napisał/a:
jeżeli garbate to biorac pod uwage paraboliczny kształt denka mozna by je troche wyfrezowac, co nie powinno zmienic ich odpornosci

to wiem, tylko chcialbym sie dowiedziec ile trzeba by bylo zabrac mm by zawor nie spotkal sie z tlokiem przy zerwaniu paska rozrzadu
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 17:01   

pilachgt napisał/a:
crOOchy napisał/a:
jeżeli garbate to biorac pod uwage paraboliczny kształt denka mozna by je troche wyfrezowac, co nie powinno zmienic ich odpornosci

to wiem, tylko chcialbym sie dowiedziec ile trzeba by bylo zabrac mm by zawor nie spotkal sie z tlokiem przy zerwaniu paska rozrzadu


do tego bedzie Ci potrzeban suwmiarka. ustawiasz wał tak zeby tłok był w punkcie przejścia góra > dół miezysz wysokos od krawedzi tłoka do krawedzi błoku, potem sprawdzasz sobie analogicznie zawory z głowica i przeliczasz
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 17:08   

to tez wiem :) , ale liczylem ze ktos ma jkaies informacje, bo nie chce mnie sie rozbierac silnika by sie dowiedziec ze nie ma takiej mozliwosci
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sob Cze 16, 2007 13:18   

ingerując w tłoki zmieniasz stopien sprezania, przecierz jak bys chciał tak zrobic to auto przestanie ci jechac....
_________________

 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Sob Cze 16, 2007 13:29   

QSY napisał/a:
ingerując w tłoki zmieniasz stopien sprezania, przecierz jak bys chciał tak zrobic to auto przestanie ci jechac....


ja o tym doskonale wiem. ta ingerencja miala by zwiazek z montazem turbo

[ Dodano: Sob Cze 16, 2007 13:31 ]
ale nadal nie wiem ile zawory potrzebuja dodatkowego miejsca by nie walic w tlok
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam