moze kosa swojego przemalował bo coś go ostatnio niewidać a i na forum coś ucichł
z tego co wiem kosa ma s13 a ten jest s14a zrobiony na 300 koniny
chętnie bym zobaczył wykres tych 300 koniny
Autko czeka na diwajsy i bedzie strojone u Brt w TomaRacing w Piasecznie, przy tych gratach co ma wystepuje taka ilosc koni a nie jest to pierwszy samochod robiony na pewnym schemacie.
moze kosa swojego przemalował bo coś go ostatnio niewidać a i na forum coś ucichł
z tego co wiem kosa ma s13 a ten jest s14a zrobiony na 300 koniny
chętnie bym zobaczył wykres tych 300 koniny
Skoro już wszyscy wiedzą o projekcie to mogę powiedzieć, ze bezpiecznie celujemy w 320KM żeby autko długo pojeździło... Gdy tylko skończymy cały projekt ktoś napewno wrzuci fotki na net... póki co auto jest wystrojone na ulicy na ok 250KM celem bezpiecznej jazdy do finalnego strojenia i do przybycia sprzęgła. Autko jeździ ale troszeczkę je zalewa... jak narazie doładowanie 0,6-0,7bar... trzeba troszkę pojeździć aby ewentualne niedociągnięcia wyszły (np. zepsuł sie czujnik temp. spalin - już idzie nowy na wymianę). Autko już teraz w porównaniu z serią wymiata mimo tego strojenia:
G-tech pokazał:
na 1/4 mili 14,3s
do 100km/h 6,2s
do 150km/h 12s
Ostatnio zmieniony przez Szeli Pią Cze 15, 2007 23:56, w całości zmieniany 1 raz
A ile masz konikow...........bo pomyslalem o Fabi Piotrka z JC Auto - 248 koni, szkoda ze okleil samochod bo paru by sie zdziwilo ze ich Fabia gownozjad wydymala
Fabia jest prywatnym autkiem Piotrka z JC Auto ale z racji ze jest kierownikiem sprzedazy w Dywizji Tuning to nabral pare diwajsow z polek i wsadzil do Skodzianki. Startowal gdzies na cwiare bo ma troche pucharow ale nie dopytywalem sie o czasy i gdzie latal
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Czw Cze 14, 2007 12:59
BELFEGOR napisał/a:
A ile masz konikow...........bo pomyslalem o Fabi Piotrka z JC Auto - 248 koni, szkoda ze okleil samochod bo paru by sie zdziwilo ze ich Fabia gownozjad wydymala
u mnie jest cos pomiędzy 220-230 , dokładnie będzie wiadomo za tydzien. Waga 1150kg.
Nadwozie:
- przedni zderzak, błotniki, maska z wlotem, tylna klapa i przednie drzwi pasażera wykonane z laminatu
- szyby z poliwęglanu
Wnętrze:
- usunięte wszelkie el. Tapicerskie, wygłuszenia, panele, podsufitka, fotele i kanapa,
- zamontowany fotel kubełkowy wraz z pasami czteropunktowymi F1-Z,
- kierownica skórzana F1-Z,
- dodatkowe wskaźniki AUTO GAUGE (EGT, temp.oleju, cisnienie oleju),
- wskaźnik doładowania,
- komputer MAXIMISER firmy HIGHPOWER Wizards of NOS do sterowania wtryskiem N2O,
- butla 5l do systemu wtrysku podtlenku azotu HIGHPOWER Wizards of NOS,
- zestaw wtrysku wody HIGHPOWER Wizards of NOS.
Silnik:
- 1,9 TDI (pompowtryskiwacze) seryjnie ok. 100KM,
- przekonstruowana głowica,
- wałek rozrządu PIPERCAMS
- wzmocnione elementy takie jak wał, korbowody, tłoki, uszczelka pod głowicą,
- wydajniejsze pompowtryskiwacze,
- hybrydowa turbosprężarka,
- zawór regulacji doładowania,
- układ dolotowy i wydechowy (2,5”) wykonany ze stali kwasoodpornej,
- tłumik końcowy z komorą rozprężną „MG Motorsport”,
- filtr powietrza PIPERCROSS,
- system wtrysku N2O - HIGHPOWER Wizards of NOS,
- zmodyfikowany system wtrysku wody - HIGHPOWER Wizards of NOS,
- duży intercooler umieszczony centralnie,
- silikonowe złączki w układzie dolotowym,
- olej silnikowy COMMA DIESEL PD
- moc płynnie regulowana w zakresie 220 -340KM.
Przeniesienie unapędu:
- napęd na przednią oś
- skrzynia manualna 6-biegów z Seata Ibiza
- szpera QUIFE
- sprzęgło dwumasowe
Zawieszenie:
- gwintowane zawieszenie
- przedni układ zawieszenia z Seata Ibiza
Hamulce:
- tarcze hamulcowe (288mm) wiercone i nacinane BLACK DIAMOND
- klocki hamulcowe BLACK DIAMOND
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach