jakie są wady tych BMW??zalety juz poznałem ale sie własnie zastanawiam nad taką bryczką z
jakiegoś 97-98 roku,jak te silniki sie sprawują bo zdań to miliony juz słyszałem ze trupy,padaki inni znowu chwalą.jak ze spalaniem no i zamiennikami??
_________________ بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 18:46
Słuchaj jak już będziesz szukał to szukaj tds (150KM)a nie td.Różnica w spalaniu niewielka przy pałowaniu w mieście 10l ropki a różnica w mocy jest duża.Jak kupisz zadbany to będziesz jeździł i jeździł.Wad nie mają tylko chodzi o to co kto robił z nim wcześniej jak i w benzyniaku.Miałem takiego juz na podwórku ale jak się okazało turbina raczej nie chodziła a to 1000euro nowa i poszło o 500zł ze sprzedającym i nie kupiłem.Potem dzwonił i prosił ale juz podziękowałem.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 19:06
tak jak pisze RAFI jesli 2.5 to tylko w tds'ie... fakt ze motor juz nie najnowszy ale ma to tez swoje plusy... jest troche bardziej odporny na NASZE normy paliw i troche tanszy w eksploatacji...
nie oszczedzaj tez przy zakupie po to sie pozniej zemsci... i nie kupuj pierwszego lepszego tylko dobrze poszukaj... nie sugeruj sie tez stanem licznika (podawanym przebiegiem) a stanem faktycznym auta, zuzyciem itd....
miałem juz jedno bmw i ze tak powiem dałem pupy na nim,wyglad oki i tylko na to poleciałem:)no własnie jak sprawdzić to turbo??obejdzie sie bez diagnostyki,wiem ze jedne gwizdzą drugie wydają inne dzwieki a jak poznać ze to juz trupia turbina??stan licznika to norma mój opel z 91roku ma 180tys i volvo z 98 tez:)jak juz to w gre wchodzą pierwsze roczniki tej serii,wiec chyba common raila czy innych wtrysków tego typu niema w nich??_Rafi_czyli szukać tylko TDS i tego 143KM??a podobno omegi tez mają te same silniki.
_________________ بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
Fazi mogłby sie wypowiedzieć na temat tego silnika
Co do suszarki to czuć pod noga jak sie zbiera Jeśli idzie mu to zbyt wolno to już moga być przypuszczenia że zaczyna sie sypać
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 23:33
po pierwsze nie napalaj sie (wiem ze latwo powiedziec)...
wez ze soba kogos kto ma jakies pojecie...
nie kupuj auta z wypastowanym i lsniacym czystoscia silnikiem... jak bedzie normalnie przykurzony to bedzie widac czy gdzies sie nie poci lub nie ma/mial wiekszych wyciekow...
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 23:35
marewel napisał/a:
Jak juz to szukaj 530D,na common rail.Motor 525tds to strazna padaczka.
Uzasadnij tą odpowiedz.Wiadomo ,że 3litry lepsze ale tu mowa jest o 2,5l.Dopóki nie wyszły 3litrowe uważam 2,5 jedne z najlepszych diesli.
Co do turbiny to czuć pod pedałem,bo w tds jak gazu dodasz to praca silnika zmienia się z diesla na benzyniaka.Chyba ze ktos ci moze sprawdzić czy turbina oleju nie puszcza to by już super było.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 23:50
_Rafi_ napisał/a:
marewel napisał/a:
Jak juz to szukaj 530D,na common rail.Motor 525tds to strazna padaczka.
Uzasadnij tą odpowiedz.Wiadomo ,że 3litry lepsze ale tu mowa jest o 2,5l.Dopóki nie wyszły 3litrowe uważam 2,5 jedne z najlepszych diesli.
TDS jest slabszy, ma mniejsza pojemnosc, jest starszy technologicznie...
ale m57b30 jest bardzo wrazliwy na jakosc paliwa, auto jest drozsze i czesto mimo ze mlodszy ma spore wiecej nalatane a znalezienie u NAS dobrego egzemplarza graniczy niemal z cudem...
TDS byly montowane rowniez pozniej po 2000roku a wiec mimo ze sa starsze to technologia na tyle sie sprawdzala ze byly dalej montowane....
marewel napisał/a:
Jak juz to szukaj 530D,na common rail.Motor 525tds to strazna padaczka.
Uzasadnij tą odpowiedz.Wiadomo ,że 3litry lepsze ale tu mowa jest o 2,5l.Dopóki nie wyszły 3litrowe uważam 2,5 jedne z najlepszych diesli.
TDS jest slabszy, ma mniejsza pojemnosc, jest starszy technologicznie...
ale m57b30 jest bardzo wrazliwy na jakosc paliwa, auto jest drozsze i czesto mimo ze mlodszy ma spore wiecej nalatane a znalezienie u NAS dobrego egzemplarza graniczy niemal z cudem...
Nie tylko u nas, u niemiaszków też ciężko o coś ładnego, 3 miechy szukałem i nie znalazłem.
wiem jak to łatwo kupić bmw zajechaną,bo jedną juz miałem e30,narazie calibra musi mi wystarczyć pojezdze pooglądam ,bo kupić i płakać pozniej ze sie sypie to wole na piechote chodzić,a co do ceny to i tak bym na kredycik brał wiec niemusze kupować najtanszej na allegro.
_________________ بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach