FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
NA, Turbo czy kompresor?

Co preferujesz?
NA
19%
 19%  [ 8 ]
Turbo
60%
 60%  [ 25 ]
Kompresor
19%
 19%  [ 8 ]
Głosowań: 41
Wszystkich Głosów: 41

Autor Wiadomość
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 23:27   NA, Turbo czy kompresor?

Którą drogę byście obrali modyfikując własne auto?

Opcja numer jeden - Naturally Aspirated. Kosztowna i bardziej precyzyjna zabawa wymagająca cierpliwości i czasu w dopieszczaniu końcowego efektu. :mrgreen:

Opcja numer dwa - Turbo. Moroczna i bardziej kusząca część tuningu swoja prostotą i potęgą. :lol:

Opcja numer 3 - Kompresor - takie turbo napędzane paskiem :haha:

Którą drogę obierzesz Ty? :mrgreen:




OGIEŃ!
_________________
 
 
kolczyx 
pr0 killer

Auto: VW
Skąd: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1017
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 23:45   

ja bym wybral pierwsz opceje gdyby bylo mnie stac :D
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 23:49   

Zależy wszystko w jakim samochodzie. Jeżeli ośka to raczej w NA bym szedł albo turbo na długiej skrzyni. A w czterołapie tylko i wyłacznie TURBO

[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 23:49 ]
poza tym pewnie ci co nie mieli turbo beda tylko na NA walic, bo nie wiedza co dobre :)
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
daniel325 
pr0 killer
;)


Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Maj 2005
Posty: 1002
Wysłany: Sro Paź 03, 2007 23:56   

Jeżeli chodzi o auto cywilne w serii n/a
TURBO
wielki potencjał ale ja zawsze lubiłem auta które jeżdżą w miarę ale można ich używać normalnie na codzien turbo jednak odstrasza mnie trochę swoja pseudo awaryjnością lubię tez być trochę wyjątkowy a od 3 lat kiedy to powstał wielki bum na uturbianie jest to trochę przekrzyczany temat choć nie powiem ciekawy jednak nie za bardzo awaryjne :mrgreen:
Kompresor
według mnie bardzo fajna sprawa :spoko: acz kolwiek trochę ograniczony potencjał, spora kasa, i jeżeli miał bym już takie auto i chcial sobie pojechać kiedyś tam dla zabawy na jakeis zawody będę musiał startować w klasie turbo :mad: a tu jest już duża konkurencja
N/A
Coraz mniej szybkich aut :spoko: w tej kategorii, dobrze zrobione mało awaryjne, n/a ma swój charakter dlatego wybieram n/a :spoko:

[ Dodano: Sro Paź 03, 2007 23:59 ]
pilachgt napisał/a:
Jeżeli ośka to raczej

pewnie ze tylna oska bo nic innego nie ma sensu :fucku:
a tak pozatym jak narazie ankieta strasznie oszukana 90 procent powino wolec turbo 9 kompresor a 1 n/a
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 00:00   

daniel325 napisał/a:
turbo jednak odstrasza mnie trochę swoja pseudo awaryjnością :


na dniach w usa poszla impreza z przebiegiem 370 000 tys km wiec to jest dobry przyklad ze mozna turbo jezdzic dlugo.
poza tym ja swego czasu codziennie tluklem sie evo, teraz wrxem czy s4 i nie widze zadnego problemu poza spalaniem. To jet jedyny minus, ale mocne NA tez beda zlopac, a jak beda mialy wiecej jak 4 cyl to juz wogole bedzie smok :)
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
daniel325 
pr0 killer
;)


Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Maj 2005
Posty: 1002
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 00:17   

napisalem ze rozumiem ze nie chodzi o auto w seri z turbo tylko przerubke n/a na t. wiem ze wszytko sie da zrobic ja jednak wole N/A ;)
 
 
 
KIT GTO 
speed demon


Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 3345
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 00:24   

turbo :spoko:
_________________
PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI :D :D :D
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 11:45   

zakładanie turbiny ma wielki potencjał nie wymaga takiego wkładu finansowego jak przy dłubaniu N/A i chyba polecał bym to do wiekszosci aut na nasze polskie warunki z moich doswiadczen wynika ze dłubanie w N/A to tylko silniki hondy,rovera i opla mają potencjał do takich zabaw. Ale patrząc na przelicznik uzyskanych koni do wsadzonych złotówek jednak turbo bardziej do mnie przemawia :mrgreen:
_________________

 
 
 
kris 
drifter


Auto: impreza gt
Skąd: LSM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sie 2004
Posty: 273
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 13:41   

ja od kiedy jeżdzę 1.8T wybieram TURBO, nieziemska wygoda na trasie, nie wspominając o małych radościach wynikających z turbo, które każdy użytkownik turbo zna :mrgreen:

Jeśli chodzi o tuning to turbo jak dla mnie. Nie jestem autorytetem bo mam turbo w serii, ale jakbym chciał tunować auto to na grubasa-tylko turbo. :fucku:
_________________
WWW.KOMORSKI.PL
 
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 13:59   

Turbo... :spoko:

psyk psyk
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 14:20   

Jak by była kasa to kompresor ładujący od dołu + duże turbo pompujące na górze, przy dobrym dobraniu komponentów zero laga i w pyte koni przy bajeranckim przebiegu krzywych :mrgreen:
_________________
 
 
 
DTM 
drifter


Auto: Audi A3 1.9TDi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Lip 2004
Posty: 287
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 15:03   

jezeli istnialby jakis kit z kompresorem do danego silnika w ktorego bylbym posiadaniu to kompresor - jesli nie to trubo :spoko:
_________________
A3 1.9 TDi
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 15:56   

ja mam bmw nie planuje innej marki wiec jedynie ROTREX... nie musi byc mega popierdalacz :mrgreen:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 17:15   

ja wybrałem N/A...
turbo nie wiem nawet czy jeździłem, ale traktuje je jako wspomagacz,a nie czysta sila wydobyta z silnika :)
chociaż nie powiem, planuje mieć jakiś kiedyś samochód z T żeby mieć wyrobioną opinie :spoko:
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
kicek 
prawdziwy tuner
F*ckThePrincess


Auto: SDI po czipie
Skąd: Czechów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 612
Wysłany: Czw Paź 04, 2007 17:28   

Tylko TURBO...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam