FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z Thalią
Autor Wiadomość
Dzoker 
Widać, że się stara

Auto: Chevi Ford
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 26
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:13   Problem z Thalią

Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:15   Re: Problem z Thalią

Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta



baterie od szklanej kuli mi padły więc dobrze by było zanim sie naładują podać klasycznie jaki to silnik

1.5 DCi 68 koni
1.4 16V
1.2 16V

? ? ?
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Dzoker 
Widać, że się stara

Auto: Chevi Ford
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 26
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:18   

silniczek 1.2 16v +sekwencja gaz tylko samochód zachowuje się tak samo na gazie jak i na pb panowie w aso wykluczyli możliwość szkodliwości gazu to tego zachowania

Paweel napisał/a:
edit ...


to nie mam zielonego pojęcia




silnik może ostatnio był myty ?


nie nie był myty :)
Ostatnio zmieniony przez Dzoker Sob Paź 27, 2007 19:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:18   

edit ...


to nie mam zielonego pojęcia




silnik może ostatnio był myty ?
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
woytek13 
drifter


Auto: E36 316-
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 316
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:27   

Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
_________________
RWDphoto
 
 
 
Dzoker 
Widać, że się stara

Auto: Chevi Ford
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 26
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:50   

woytek13 napisał/a:
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.



Każda rada jest ważna jadę we wtorek jeszcze raz do Aso ma przyjechać jakiś magik z wawy i maja coś modzić wczoraj spędziłem cały dzień w aso i bezradność mechaników mnie dobija każda rada może być przydatna przynajmniej im coś podpowiem może w końcu doją co jest nie tak
 
 
Rysiek 
speed demon
Prawie jak STIG


Auto: służbowe
Skąd: Czuby
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 4326
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:57   

woytek13 napisał/a:
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
dokladnie czujnik predkosci jazdy, ale chyba gdyby on nie dzialal to i obrotomierz by nie robił :>
_________________
POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 20:22   Re: Problem z Thalią

Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta



masz abs ?
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Dzoker 
Widać, że się stara

Auto: Chevi Ford
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 26
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 20:27   Re: Problem z Thalią

Paweel napisał/a:
Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta



masz abs ?


tak
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:00   

Rysiek napisał/a:
woytek13 napisał/a:
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
dokladnie czujnik predkosci jazdy, ale chyba gdyby on nie dzialal to i obrotomierz by nie robił :>



a co ma czujnik prędkości jazdy do obrotomierza ? :| :| :| (wcześniej za szybko pisałem i walnąłem gafe)



ps. ma abs czyli nie ma czujnika ... a pozatym nie ma szans aby to on był winien takim cyrkom.

[ Dodano: Sob Paź 27, 2007 22:01 ]
Dzoker napisał/a:
Paweel napisał/a:
Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta



masz abs ?


tak




auto miało myty silnik ?
od kiedy takie coś sie pojawiło ?
który serwis Renault ? ... jak Carrara to zmień na Nazaruka ... jak Nazaruk to czekaj na szpeca :D
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Ostatnio zmieniony przez Paweel Nie Paź 28, 2007 10:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:25   

niech Ci zmienia auto na nowe jak za 3cim razem nie uda sie naprawic :spoko: :mrgreen:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Vesti 
drag czempion
FUCKING GREAT


Auto: F7P
Skąd: Polska
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1894
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:46   

Jaqub napisał/a:
niech Ci zmienia auto na nowe jak za 3cim razem nie uda sie naprawic

To nie jest takie proste ale możliwe..
Dzoker napisał/a:
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca

Czy jadac z taka sama predkością na 3/4 biegu sytuacja sie powtarza?
Czy auto po zgaszeniu mozna uruchomić?
Fabryczna sekwencja?
Pokazuje im jakiś błąd?
W carrarze maja jednego bardzo madrego mechaniora..
Mam nadzieje że na niego trafisz..

Podobny przypadek miałem w swoim wysłużonym T2 benzyna..
Nie pamietam jaki tam był silnik, 1.9, 2.0..
Uczyłem sie na nim jeżdzić.
Wrzucając 4 bieg pewne obroty silnik przekraczał i moduł mówił dość..
Auto gasło na wiele minut.
Sytuacja dotyczyła tylko 4 biegu. Na trójce mogłem jechaC do Sczecina


Dzoker proponuje wczesniej zawitac do TTomka.
Zapłacić za usługe i wystawic FV na ASO Renault.
Mozliwości jest wiele a panowie z ASO czasami sa partaczami ale coś tam wiedzą.

Pozdrawiam
_________________
Lubelski Shadow, Friend KATservis.
 
 
 
Dzoker 
Widać, że się stara

Auto: Chevi Ford
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 26
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:51   

Paweel napisał/a:



auto miało myty silnik ?
od kiedy takie coś sie pojawiło ?
który serwis Renault ? ... jak Carrara to zmień na Nazaruka ... jak Nazaruk to czekaj na szpeca :D


nie miało mytego silnika

serwis to Carrara , pojadę jeszcze do nich we wtorek jak nie poradzą sprobuję u Nazaruk'a
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:53   

Dzoker napisał/a:
Paweel napisał/a:



auto miało myty silnik ?
od kiedy takie coś sie pojawiło ?
który serwis Renault ? ... jak Carrara to zmień na Nazaruka ... jak Nazaruk to czekaj na szpeca :D


nie miało mytego silnika

serwis to Carrara , pojadę jeszcze do nich we wtorek jak nie poradzą sprobuję u Nazaruk'a


to zadzwoń i sie umów u Nazaruka ...


stawiam uwalony sterownik silnika :mrgreen:
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
Dzoker 
Widać, że się stara

Auto: Chevi Ford
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 26
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 22:11   

Vesti napisał/a:

Czy jadac z taka sama predkością na 3/4 biegu sytuacja sie powtarza?
Czy auto po zgaszeniu mozna uruchomić?
Fabryczna sekwencja?
Pokazuje im jakiś błąd?
W carrarze maja jednego bardzo madrego mechaniora..
Mam nadzieje że na niego trafisz..

Podobny przypadek miałem w swoim wysłużonym T2 benzyna..
Nie pamietam jaki tam był silnik, 1.9, 2.0..
Uczyłem sie na nim jeżdzić.
Wrzucając 4 bieg pewne obroty silnik przekraczał i moduł mówił dość..
Auto gasło na wiele minut.
Sytuacja dotyczyła tylko 4 biegu. Na trójce mogłem jechaC do Sczecina


Dzoker proponuje wczesniej zawitac do TTomka.
Zapłacić za usługe i wystawic FV na ASO Renault.
Mozliwości jest wiele a panowie z ASO czasami sa partaczami ale coś tam wiedzą.

Pozdrawiam


Sytuacja wygląda tak sprawdziłem go na biegu 4 i 5 jeżeli przekroczę 90 taka właśnie sytuacja występuje (na 4 po przekroczeniu 4tyś na 5 po 3tyś ) Auto pali super nawet jeżeli zgaśnie przekręcę kluczyk i pali super, sekwencja nie jest fabryczna panowie w aso nie mieli do niej zdanych zastrzeżeń , auto po podłączeniu do komputera nie wykazuje zdanych błędów. Jeżeli by pomógł z miłą chęcią a fv będzie na mnie ponieważ auto straciło gwarancje (założony gaz)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam