Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 19:15 Re: Problem z Thalią
Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta
baterie od szklanej kuli mi padły więc dobrze by było zanim sie naładują podać klasycznie jaki to silnik
1.5 DCi 68 koni
1.4 16V
1.2 16V
? ? ?
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
silniczek 1.2 16v +sekwencja gaz tylko samochód zachowuje się tak samo na gazie jak i na pb panowie w aso wykluczyli możliwość szkodliwości gazu to tego zachowania
Paweel napisał/a:
edit ...
to nie mam zielonego pojęcia
silnik może ostatnio był myty ?
nie nie był myty
Ostatnio zmieniony przez Dzoker Sob Paź 27, 2007 19:22, w całości zmieniany 2 razy
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
Każda rada jest ważna jadę we wtorek jeszcze raz do Aso ma przyjechać jakiś magik z wawy i maja coś modzić wczoraj spędziłem cały dzień w aso i bezradność mechaników mnie dobija każda rada może być przydatna przynajmniej im coś podpowiem może w końcu doją co jest nie tak
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
dokladnie czujnik predkosci jazdy, ale chyba gdyby on nie dzialal to i obrotomierz by nie robił
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 20:22 Re: Problem z Thalią
Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta
masz abs ?
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 20:27 Re: Problem z Thalią
Paweel napisał/a:
Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:00
Rysiek napisał/a:
woytek13 napisał/a:
Sory, że tak niedokładnie (ja nie zawodowiec) ale w skrzyni biegów (przynajmniej u mnie) jest taki czujnik prędkości, który steruje obrotami. Dba o chociażby hamowanie silnikiem czy takie tam. Może to z nim coś jest nie tak.
dokladnie czujnik predkosci jazdy, ale chyba gdyby on nie dzialal to i obrotomierz by nie robił
a co ma czujnik prędkości jazdy do obrotomierza ? (wcześniej za szybko pisałem i walnąłem gafe)
ps. ma abs czyli nie ma czujnika ... a pozatym nie ma szans aby to on był winien takim cyrkom.
[ Dodano: Sob Paź 27, 2007 22:01 ]
Dzoker napisał/a:
Paweel napisał/a:
Dzoker napisał/a:
Witam
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca sam z 07r i przebiegu 20tys panowie z ASO załamują ręce i nie maja pojęcia co może być przyczyną
Może ktoś wie co może być przyczyna takiego zachowania auta
masz abs ?
tak
auto miało myty silnik ?
od kiedy takie coś sie pojawiło ?
który serwis Renault ? ... jak Carrara to zmień na Nazaruka ... jak Nazaruk to czekaj na szpeca
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Ostatnio zmieniony przez Paweel Nie Paź 28, 2007 10:52, w całości zmieniany 1 raz
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:46
Jaqub napisał/a:
niech Ci zmienia auto na nowe jak za 3cim razem nie uda sie naprawic
To nie jest takie proste ale możliwe..
Dzoker napisał/a:
Mam problem z nowa Thalią , mianowicie przy prędkości obrotowej silnika pow 3 tys na 5 biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie z niewiadomych przyczyn na innych biegach i na biegu jałowym nic takiego nie ma miejsca
Czy jadac z taka sama predkością na 3/4 biegu sytuacja sie powtarza?
Czy auto po zgaszeniu mozna uruchomić?
Fabryczna sekwencja?
Pokazuje im jakiś błąd?
W carrarze maja jednego bardzo madrego mechaniora..
Mam nadzieje że na niego trafisz..
Podobny przypadek miałem w swoim wysłużonym T2 benzyna..
Nie pamietam jaki tam był silnik, 1.9, 2.0..
Uczyłem sie na nim jeżdzić.
Wrzucając 4 bieg pewne obroty silnik przekraczał i moduł mówił dość..
Auto gasło na wiele minut.
Sytuacja dotyczyła tylko 4 biegu. Na trójce mogłem jechaC do Sczecina
Dzoker proponuje wczesniej zawitac do TTomka.
Zapłacić za usługe i wystawic FV na ASO Renault.
Mozliwości jest wiele a panowie z ASO czasami sa partaczami ale coś tam wiedzą.
auto miało myty silnik ?
od kiedy takie coś sie pojawiło ?
który serwis Renault ? ... jak Carrara to zmień na Nazaruka ... jak Nazaruk to czekaj na szpeca
nie miało mytego silnika
serwis to Carrara , pojadę jeszcze do nich we wtorek jak nie poradzą sprobuję u Nazaruk'a
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Paź 27, 2007 21:53
Dzoker napisał/a:
Paweel napisał/a:
auto miało myty silnik ?
od kiedy takie coś sie pojawiło ?
który serwis Renault ? ... jak Carrara to zmień na Nazaruka ... jak Nazaruk to czekaj na szpeca
nie miało mytego silnika
serwis to Carrara , pojadę jeszcze do nich we wtorek jak nie poradzą sprobuję u Nazaruk'a
to zadzwoń i sie umów u Nazaruka ...
stawiam uwalony sterownik silnika
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Czy jadac z taka sama predkością na 3/4 biegu sytuacja sie powtarza?
Czy auto po zgaszeniu mozna uruchomić?
Fabryczna sekwencja?
Pokazuje im jakiś błąd?
W carrarze maja jednego bardzo madrego mechaniora..
Mam nadzieje że na niego trafisz..
Podobny przypadek miałem w swoim wysłużonym T2 benzyna..
Nie pamietam jaki tam był silnik, 1.9, 2.0..
Uczyłem sie na nim jeżdzić.
Wrzucając 4 bieg pewne obroty silnik przekraczał i moduł mówił dość..
Auto gasło na wiele minut.
Sytuacja dotyczyła tylko 4 biegu. Na trójce mogłem jechaC do Sczecina
Dzoker proponuje wczesniej zawitac do TTomka.
Zapłacić za usługe i wystawic FV na ASO Renault.
Mozliwości jest wiele a panowie z ASO czasami sa partaczami ale coś tam wiedzą.
Pozdrawiam
Sytuacja wygląda tak sprawdziłem go na biegu 4 i 5 jeżeli przekroczę 90 taka właśnie sytuacja występuje (na 4 po przekroczeniu 4tyś na 5 po 3tyś ) Auto pali super nawet jeżeli zgaśnie przekręcę kluczyk i pali super, sekwencja nie jest fabryczna panowie w aso nie mieli do niej zdanych zastrzeżeń , auto po podłączeniu do komputera nie wykazuje zdanych błędów. Jeżeli by pomógł z miłą chęcią a fv będzie na mnie ponieważ auto straciło gwarancje (założony gaz)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach