FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Opel Astra II DIESEL
Autor Wiadomość
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 21:18   Opel Astra II DIESEL

Opel Astra II. Silnik DIESLA (chyba kombi). Chciałbym poznać opinie na temat tego autka.
Jak sprawują się silniki?
Który wybrać 1.7 czy 2.0?
Ogólnie chciałbym poznać wasze opinie na temat tego pojazdu. Chciałbym przeznaczyć na zakup do 20k.
Ewentualnie wysłucham innych propozycji na temat auta jak najnowszego, silnik diesel, ma to być autko dla 2 osób dorosłych i jednej nie do końca, w miarę tanie w utrzymaniu i of kors wypasione jak najbardziej.
Jeśli będziecie mieć inne propozycje to proszę o jakieś porównanie pod jakimś względem z Astrą.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 21:24   Re: Opel Astra II DIESEL

noPROBlEm napisał/a:
Opel Astra II. Silnik DIESLA (chyba kombi). Chciałbym poznać opinie na temat tego autka.
Jak sprawują się silniki?
Który wybrać 1.7 czy 2.0?
Ogólnie chciałbym poznać wasze opinie na temat tego pojazdu. Chciałbym przeznaczyć na zakup do 20k.
Ewentualnie wysłucham innych propozycji na temat auta jak najnowszego, silnik diesel, ma to być autko dla 2 osób dorosłych i jednej nie do końca, w miarę tanie w utrzymaniu i of kors wypasione jak najbardziej.
Jeśli będziecie mieć inne propozycje to proszę o jakieś porównanie pod jakimś względem z Astrą.



benzynowe + lpg ... według mnie



dizla opla za 20 tysi to kupisz conajwyżej z nalotem powyzej 200 a moze i 300 tyś.
a to juz wielka niewiadoma ...


robota pompy wtryskowej ponad 2000 ... a sypie sie często
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 21:27   

nigdy nie kupił bym astry w dizlu:P jak juz to tylko i wyłacznie któres autko z grupy Vag :)

1.7 to muł w oplu a 2.0 awaryjny wcale nie taki ekonomiczny i w dodatku przy około 160 tys km siadaja pompy wstryskowe...ze juz nie wspomne o sparciałych wezykach przelewowych od wtrysków.
_________________

 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 20:27   

To jakiego diesla zakupić za 20k. Auto nie może być mniejsze niż Astra i najstarszy rok 98-99.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 20:42   

to ja standardowo , jakiegos vaga tdi , polo/ibiza , za 20k kupisz z 2000roku... a frajda z jazdy będzie nieporównywalnie lepsza niż jakims oplowskim dieslem , tylko chyba ibiza/polo troche mniejsza od astry , ale chyba niewiele. Jesli tak , to gofer 4 tdi 98-99
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 22:23   

A jak to jest z tymi silnikami SDi? Podobno mega oszczędne, ale jak z osiągami bo 64 KM to chyba ciut mało.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 22:52   

noPROBlEm napisał/a:
A jak to jest z tymi silnikami SDi? Podobno mega oszczędne, ale jak z osiągami bo 64 KM to chyba ciut mało.

osiągi w tym przypadku to tragedia... żadnego wyprzedzania na trasie, nadaje sie tylko do rozwożenia pizzy po mieście, fakt tylko że nie do zajebania
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 12:35   

jak już Kosa napisał , silnik nie do zajebania , bo nie bardzo ma sie co tam popsuć :) , o przeniesienie napędu przy tych parametrach też możemy sie nie martwić , oszczędny , na poziomie 1.9TDi 90km VP , a co do osiągów to musiałbyś sie przejechać , ja np nie uważam żeby 1.9SDi było gorsze do wyprzedzania od benzyn 1.4 o podobnej mocy.
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 13:08   

Sory za OT ale jestem laikiem w temacie więc spytam przy tej okazji...
TDi VP oraz PD--> co to jest VP a co to PD ?
iii czemu gofera poleciłeś z lat 97-99 ?po 99 jakaś skucha ?
 
 
kudlacz 
znawca


Auto: trabant 601S
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 50
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 13:13   

VP - zasilanie pompą rotacyjną, PD - pompowtryskiwaczami
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 13:20   

Drift_King napisał/a:
Sory za OT ale jestem laikiem w temacie więc spytam przy tej okazji...
TDi VP oraz PD--> co to jest VP a co to PD ?
iii czemu gofera poleciłeś z lat 97-99 ?po 99 jakaś skucha ?

TDi VP to silnik na pompie wtryskowej rotacyjnej vp37 (silniki 90 i 110km)
TDi PD to silnik na pompowtryskiwaczach (silniki 101,105,115,130,150)
Gofra poleciłem 98-99 , bo od 98 wychodziło mk4 a powyzej 2000roku nie kupiłby w tej kasie.
 
 
 
noPROBlEm 
prawdziwy tuner
V6 User

Auto: Galant
Skąd: Bronowice
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 661
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 15:10   

Znalazłem kilka autek. Na, które warto zwrócić uwagę?
Ibiza 1 - nie za tanio chce ?
Ibiza 2 - wnętrze no i niby po wymianach
Ibiza 3 - po prostu Iza SDi
Golf 1 - serwisowany - tylko czy w ASO ;)
Golf 2 - tylko ta cena coś :|
Golf 3 - wnętrze duży +

Ma być wygodny dla modelu rodziny 2+1 i dynamiczny.
_________________
"Never drive faster than your Angel can fly..."
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 15:31   

slg napisał/a:

TDi VP to silnik na pompie wtryskowej rotacyjnej vp37 (silniki 90 i 110km)
TDi PD to silnik na pompowtryskiwaczach (silniki 101,105,115,130,150)


tak właśnie podejrzewałem ale wolałem się upewnić
thx
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam