FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z dmuchawa
Autor Wiadomość
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Pon Lis 19, 2007 20:49   Problem z dmuchawa

jak w temacie problem jest nastepujacy
chdzi o samochod renault megane coupe 1.6
poszukuje miejsca gdzie sie znajduje w tym samochodzie wylącznik termiczny dmuchawy
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
marek38 
Widać, że się stara


Auto: honda
Skąd: Bronowice
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 38
Wysłany: Wto Lis 20, 2007 19:09   

nie jestem pewny czy coś takiego istnieje ale sprawdzę w książce i dopiszę ale dopiero jutro oczywiście jeśli chodzi o dmuchawę wentylacji ;)
_________________
dorobię na browara
 
 
Damian 
drifter
as bezpiecznej jazdy

Auto: e-39 2,8
Skąd: Nałkowskich
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 262
Wysłany: Sro Lis 21, 2007 13:38   

NIe chcś otwierać nowego tematu ale ja też mam problem z dmuchawą u siebie. Dzieję się dziwna rzecz, otóż. Pierwszy raz stało się to w lecie na włączonej klimatyzacji, jechałem sobie i nagle z nawiewów na nogi zaczęło lecieć bardzo gorące powietrze. Wyłączyłem klime ale to nic nie dało, po chwili takie samo gorące powietrze zaczeło lecieć na szybę (na nogi już inie) następnie na korpus. :| Problem jednak przeminął sam. Teraz gdy jest zimno i właczam ogrzewanie mam ten sam problem temperatura jest tak wyskoka, że nie da się wytrzymać i muszę otwierać okno lub co chwile zmieniać kratkę (nogi, korpus, szyba) jeżeli grzeje na szybe to wyłączam ten nawiew i przez 10 minut mam spokuj, następnie grzeje na korpus itd. Oprócz tego bardzo długo trwa rozgrzanie wnętrza rano. Po 10 - 15 minutach zaczyna lecieć ciepłe powietrze, gdzie w tamtym roku trwało to max 4 minuty. Co to jest? Czy coś się zapchało, czy elektronika szwankuje? Nic nie daje, że ustawie 16 stopni i przekręce pokrętełko przy kratce na 3 niebieskie kropki, bo dalej grzeje. Po około 2 minutach powietrze robi się chłodne, ale nie da się ustawić optymalnej temperatury.
_________________
Zawiozę do ślubu tel 509-619-907.
W opcji wjazd na plac kościelny bokiem :)
 
 
marek38 
Widać, że się stara


Auto: honda
Skąd: Bronowice
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 38
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 20:28   

Gelo nie mogłem znaleźć termicznego wyłącznika więc chyba go nie ma jak pisałem jeśli zaś chodzi o wyłącznik wiatraka chłodnicy znajduje się on w bloku w rejonie czujnika obrotów wału z prawej strony pod zaworami. Jest to podwójny wyłącznik daje sygnał do kompa do wskaźnika i załącza wiatrak najczęstsze uszkodzenia to ten wył. ale działa na zwarcie powodując ciągłą jego pracę dla bezpieczeństwa.
_________________
dorobię na browara
 
 
GELO 
drifter
AVE MOTOR


Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lip 2004
Posty: 476
Wysłany: Sob Lis 24, 2007 19:31   

dzęki sam znalazlem :)
_________________
http://www.matizek.republika.pl/lcvw.jpg
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam