Wysłany: Pią Sie 17, 2007 14:53 Co kupic,AUDI 80?? 90 ??
Hej, mam pytanko, czym sie rozni Audi 80 a 90??
Tak dumam cos takiego kupic, cos pomozecie?? Z jakim silnikiem szukac,by dało sie jezdzic i portelik był w miare,jak z czesciami,wiem ze sa ale ceny ich??
Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Pią Sie 17, 2007 16:48
Lepiej kupić 90, ma napewno większe/lepsze wyposarzenie niż, różni się między innymi zespolonymi lampami przednimi, kierunkami w zderzaku, chromowanymi listwami, co do silników to mniejszych niż 2.0 nie było w 90, większość to silniki 2.3 170KM takżę jak już uważasz, Pozdrawiam
Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Sob Sie 18, 2007 10:19
Generalnie ceny wydają mi się w dość przystępnych cenach, to samo co vw Czy lubią LPG? hm...każdy silnik znosi inaczej gaz, jedni w danym silniku odradzają drudzy zakładają do niego i nie mają problemów. Ale jakichś większych problemów nie powinno być. Ja osobiście proponował bym coś w Dieselku Odkąd mam diesla nie kupię już chyba nigdy benzyny
Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Sob Sie 18, 2007 19:44
To możesz się rozejrzeć za jakąś b4 w 1.9 TDI u nas trochę ciężko będzie za 10 tysi wyrwać coś chyba że pojedizesz gdzieś za granice, ale warto ew. dołożyć te 2-3 tys. i kupić coś w dieselku. Pozdro
Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 33
Wysłany: Pon Sie 20, 2007 03:17
Jeżeli moge wtrącić słowo to jeżeli chodzi o cześci to zależy generalnie od tego czy chcesz oś czy może quattro a jeżeli chodzi o gazowanie to tak do końca nie bardzawo szególnie w silnikach które były na mechanicznym wtrysku pozdro
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Pon Sie 20, 2007 08:47
ogólnie ceny podzespołów do audi 80/90 sa bardzo podobne jak do golfów. takze jesli chodzi o koszty czesci zamiennych to w twojej kieszeni nie powinno sie to zmienic
a czesci na rynku jest full!!!!!!!!
90 tki byly produkowane do 1991 r potem weszla wersja B4. Wraz z prezentacją modelu B4 zaprzestano stosować w Europie nazwę Audi 90 dla oznaczenia lepszych wersji, wszystkie sedany i kombi nosiły teraz plakietkę "80", bez względu na to, jaki silnik znajdował się pod maską. Audi w Ameryce wybrało inny kierunek i rozpoczęło sprzedaż nowych sedanów jako model "90".
„B4” na rynek amerykański były oferowane w bardziej luksusowych wersjach, nawet jako podstawowe modele. Wyposażenie takie jak klimatyzacja, elektryczne szyby, lusterka, fotele, skórzana tapicerka, tempomat było standardem, w przeciwieństwie do rynku europejskiego, gdzie za takie dodatki trzeba było słono zapłacić. Auta na rynek amerykański miały także nieco inne zderzaki spełniające surowe amerykańskie normy bezpieczeństwa oraz oświetlenie. Audi 90 było dostępne tylko z silnikiem 2.8 i opcjonalnie z napędem na 4 koła quattro, występowało w dwóch poziomach wyposażenia: 90S i 90CS. Modele na rynek europejski z kolei były dostępne z silnikami 4-cylindrowymi (2.0), z dobrze znanymi 5-cylindrówkami (2.3) i dwoma nowymi silnikami V6 (2.6 i 2.8 litra). Ten ostatni, jak już wspomniano, był jedynym oferowanym silnikiem na rynku amerykańskim. Kolejną nowością było zaprezentowanie nowego diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa posiadającego moc 90KM - 1.9 TDI. Tradycyjny, benzynowy motor 1.8 oferowany dotychczas w B3 i B2 został wycofany z oferty, zastąpiony został przez jednostkę o pojemności 2.0 litra i mocy 90KM. Do modelu 80 B4 oferowano zatem następujące silniki:
• 1.6 (71KM), R4, silnik benzynowy (1992-1994)
• 1.6 (101KM), R4, silnik benzynowy (1992-1995)
• 2.0 (90KM), R4, silnik benzynowy (1991-1995)
• 2.0E (115KM), R4, silnik benzynowy (1991-1995)
• 2.0E 16V (140KM), R4, silnik benzynowy (1991-1995)
• 2.3E (133KM), R5, silnik benzynowy (1991-1995)
• 2.6E (150KM), V6, silnik benzynowy (1992-1995)
• 2.8E (174KM), V6, silnik benzynowy (1991-1995)
• 1.9 TD (75KM), R4, silnik wysokoprężny (1991-1995)
• 1.9 TDI (90KM), R4, silnik wysokoprężny (1991-1995)
Silniki: 2.0E (115KM), 2.0E 16V (140KM), 2.3E (133KM), 2.6E (150KM) i 2.8E (174KM) mogły zostać zamówione ze stałym napędem na wszystkie koła quattro - jednakże mógł on współpracować jedynie z 5-biegową skrzynią manualną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach