Mam pytanko ponieważ mam do kupienia z angli auta i pytanko jest takie czy ktos wie jak jest z przeróbka tego auta .....vw golf vr6 - jaki koszt
ponieważ do zmiany jest deska rozdzielcza, elektryka w srodku , pedały, lampy, podszybie ..nagrzewnica i cos jeszcze o czy zapomniałem??
a i jeszce pytanko czy mozna jakos po numerze silnika sprawdzic jego moc jakies sa strony vw które taka opcje maja ponieważ ten silnik jest bardzo dziwny ale mechanicy upierali sie ze silnik ma 240 KM seryjne co mnie zdziwiło i ucieszyło............bo idzie jak cholera
ktory rok tego golfa? nikt ci nic nie powie ile ma koni ze zdjecia. Ten akurat pewnie ma troche nagrzebane w silnku ze 240 jakis walek glowica wydech ecu. Jaka cena ?
ludzie nie umieszczajcie zdjec na tym badziewnym serwerze dziekuje
rok golfa to 1997 ale to jest wersja angielska moze cos fabryka dała innego
a numery teraz nie mam auto w miescie jak koles przyjedzie podam i wtedy sie sprawdzi sam jestem ciekaw
bodek---ludzie nie umieszczajcie zdjec na tym badziewnym serwerze dziekuje - zapodaj inny
a cena ja musze zapłacic 1800eur ale jeszce koszt dojazdu do polski trzeba doliczyc a to koło 500 eur a i tak auto bedzie w polsce nie szybciej niz w lipcu
ktory rok tego golfa? nikt ci nic nie powie ile ma koni ze zdjecia. Ten akurat pewnie ma troche nagrzebane w silnku ze 240 jakis walek glowica wydech ecu. Jaka cena ?
ludzie nie umieszczajcie zdjec na tym badziewnym serwerze dziekuje
Nie wyciągniesz z tego silnika dodatkowych 50 kobył wałkami i wydechem, 220 to max, wyżej już trzeba bebechy zmieniać.
to widocznie była tylko sciema ale i tak standard 174 lub 190 mnie zadowalaja
czekam na auto aby sie upewnic jaki numer silnika jak bede wiedział napisze
Auto: S4/ Iveco Pomoc Drogowa
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lut 2005 Posty: 177
Wysłany: Pon Sty 23, 2006 22:42
Przekladka a przekladka to tez roznica, mozna to zrobic powiedzmy za 1500zl ale to bedzie prowizorka za prawdziwa przekladke zwaz ze wspawaniem drugiej sciany grodziowej trzeba wybulic ze 3000zl min.
Auto: Malarz
Skąd: Lublin Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lut 2005 Posty: 1180
Wysłany: Pon Sty 23, 2006 23:13
killerwik napisał/a:
Przekladka a przekladka to tez roznica, mozna to zrobic powiedzmy za 1500zl ale to bedzie prowizorka za prawdziwa przekladke zwaz ze wspawaniem drugiej sciany grodziowej trzeba wybulic ze 3000zl min.
Deske rozdzielcza wyciaga sie w 2 godz. a co do reszty?? sciana grodziowa sadze ze bedzie pasowac, bo pewnie ma wneki na pedaly tylko odpowiednio wyciac, oj trza by popatrzec co i jak dokladnie i pewnie tak strasznie niejest.Czesci po szrotach.
Oznaczenie tego silnika w tym golfie to AAA 2.8 czyli 174KM. ABV 2.9 190Km montowany był tylko w Corrado VR6 oraz w golfach Mk3 VR6 i Passatach VR6 z napędem synchro
Wyciągnięcie z wolnossącego VRa 50KM jest możliwe ale napewno nie opłacalne. Jak narazie najwiecej w Polsce z tego wolnossacego silnika wyciągnął Rafał z Rzeszowa ze swojego czerwonego VRa 2.8- nieco ponad 220KM
Aby to osiagnać trzeba było:
Sportowe wałki, obróbka GT głowicy, unichip, odelzone 30% koło zamachowe, spiekowe sprzęgło, power rura ze stożkiem - zimny dolot z przegroda termiczna, wypolerwany i powiekszony kolektor ssacy i przepustnica, wypolerowane kanały dolotowe, kompletny wydech dedykowany pod pojemność robiony na zamowienie 2.5", sportowy kolektor Recland 6-2-1 w oplocie termicznym,
I wiem, że nie łatwo było mu wszystko zgrać ale efekt jakiś jest.
Oprócz tego mozna założyć dolektor dolotowy schricka ale cena 1500$
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach