Mpirat z tym 200sx nie glupi pomysl sam sie zastanawialem nad nim.
A co myslicie jeszcze o tym fiacie Coupe, rocznikowo nie ma tragedii bo wiekszosc 95 i w gore,
i taki silniczek 16VT
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Auto: #ok 750km w zagrodzie
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 423
Wysłany: Wto Gru 25, 2007 22:13
Witam merola 124 nie kupuj ponieważ automat, miękka zawiecha , nic z ponadczasowości to imo on nie ma -spotkać go można pod każdą wiejska dyskoteka wow .Jeśli już to 126 sec-to jest autko do lansu:) Mało co takiego nie kupiłem 560 od 1 właściciela<sąsiad brata ma takiego od 1991R! Jeżdzony okazjonalnie przebieg miał 220 tysi kkm> ,ale po wyjeżdzeniu całego baku stwierdziłem ,że za ,,młody,, jestem na takie autko, choć chętnie bym je widział obok mojej nyski w garażu:). Rysiek z tego co mi się wydaje szuka autka co da mu ,,fun,, . Nysa idealnie się nadaje za 6 kola kupujesz zdrowa s13 +1000zł wydech , 450zł walbro , turbo z s14 t28 jakieś 1300-1500zł, blow off jakieś 800zł można kupić no name to będzie dużo taniej...... smt6 używka 500zł , ic coś na szrocie wyszukać -cena hmm nie mam pojęcia..., Gwarantuje ,że nie jedna osoba się będzie oglądać jak nysa będzie ,,sapać,,. .Autko rwd:) .ps zobacz jakiego fajnego sprzęta qsy wyłapał ps 2 ceny sobie sam pokmin to jeszcze coś pewnie urwiesz ..pozdrawiam wracam do picia:)%%%%%
tez jestem za w124 jak jedyny jest ponadczasowy ...w porównaniu do tych s13 s14 eclipsów calibr i hond
Ponadczasowy dla emeryta albo psudogangstera lub ministranta
wyraziłem swoje własne zdanie...więc prosze Cie nie cytuj mnie
A ja swoje, dzieki Twojej wypowiedzi /takie pojscie na latwizne/
[ Dodano: Wto Gru 25, 2007 22:19 ]
mpirat napisał/a:
Witam merola 124 nie kupuj ponieważ automat, miękka zawiecha , nic z ponadczasowości to imo on nie ma -spotkać go można pod każdą wiejska dyskoteka wow .Jeśli już to 126 sec-to jest autko do lansu:) Mało co takiego nie kupiłem 560 od 1 właściciela<sąsiad brata ma takiego od 1991R! Jeżdzony okazjonalnie przebieg miał 220 tysi kkm> ,ale po wyjeżdzeniu całego baku stwierdziłem ,że za ,,młody,, jestem na takie autko, choć chętnie bym je widział obok mojej nyski w garażu:). Rysiek z tego co mi się wydaje szuka autka co da mu ,,fun,, . Nysa idealnie się nadaje za 6 kola kupujesz zdrowa s13 +1000zł wydech , 450zł walbro , turbo z s14 t28 jakieś 1300-1500zł, blow off jakieś 800zł można kupić no name to będzie dużo taniej...... smt6 używka 500zł , ic coś na szrocie wyszukać -cena hmm nie mam pojęcia..., Gwarantuje ,że nie jedna osoba się będzie oglądać jak nysa będzie ,,sapać,,. .Autko rwd:) .ps zobacz jakiego fajnego sprzęta qsy wyłapał ps 2 ceny sobie sam pokmin to jeszcze coś pewnie urwiesz ..pozdrawiam wracam do picia:)%%%%%
Trzeba zadac sobie jedno bardzo wazne pytanie .........czy do normalnej jazdy i eksploatacji, czy do glupot i wieczych inwestycji w coraz to nowe diwajsy
co byś nie kupił to się bedzie inwestować ,ale akurat choroba w zwiekszanie mocy nie jest zła:)
Kupi normalne, funkcjonalne auto to bedzie wydawal na eksploatacje, kupi S13, 14 czy 14a zaraz w glowie sie pierdzieli, Ty, Pacek o Gelu nie wspomne, zostawiliscie seryjne auto dbajac tylko o eksploatacje, wiesz ze nie. Tam gdzie jest pole do popisu to i pole do wkladania kasy, wiem to po sobie hehe i Ty tez to wiesz bo od razu zaczales dlubac, zaczelo sie od zakupu a caly czas sie wynienia, wklada i konca nie widac.....i jak to Qusy ma w opisie .........ja go sobie zbudowalem
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 09:54
no w kurka powalony jacy wszyscy sa madrzy, nie da sie tego czytać normalnie. Mieliście dac Ryskowi pomysły a nie swoje niczym nie potwierdzone wywody. Jak te japonskie zabawki dawno sie zepsują 124 dalej bedzie latał. To sa dwie rózne klasy i dwie rozne szkoły budowania aut. Rysiek za mało napisał dał tylko kwote i nic wiecej a ten fajny chłopak Mpirat w takim czasie stuningował ta s13 ze powinien pomyslec o pracy w VTG bo tempo było oszałamiajace. Jeszcze jedno do Drift kinga ( dobry nick dla kierowcy auta fwd ) w G40 robisz podmiane na Eatona koszt jakis 1500 i kazde auto do 200 koni jest lane w pupe a urzadzenie nie ma prawa sie popsuc bo jest głupoodoprne. Rysiu dopisz cos jeszcze lans - jazda to wiem tuning - seria, fwd - rwd, jest jeszcze duzo niejasnosci albo po prostu zamknij temat bo sie burdel zrobil
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 10:53
V-MAXXX napisał/a:
no w kurkaę powalony jacy wszyscy sa madrzy, nie da sie tego czytać normalnie. Mieliście dac Ryskowi pomysły a nie swoje niczym nie potwierdzone wywody. Jak te japonskie zabawki dawno sie zepsują 124 dalej bedzie latał. To sa dwie rózne klasy i dwie rozne szkoły budowania aut. Rysiek za mało napisał dał tylko kwote i nic wiecej a ten fajny chłopak Mpirat w takim czasie stuningował ta s13 ze powinien pomyslec o pracy w VTG bo tempo było oszałamiajace. Jeszcze jedno do Drift kinga ( dobry nick dla kierowcy auta fwd ) w G40 robisz podmiane na Eatona koszt jakis 1500 i kazde auto do 200 koni jest lane w pupe a urzadzenie nie ma prawa sie popsuc bo jest głupoodoprne. Rysiu dopisz cos jeszcze lans - jazda to wiem tuning - seria, fwd - rwd, jest jeszcze duzo niejasnosci albo po prostu zamknij temat bo sie burdel zrobil
niech se qpi Firebirda od Kamila
a poważnie za tą kase auto będzie wymagać nonstop inwestowania hajsu
wiec ... ja kupiłbym Clio albo coś w ten deseń
jak najmłodsze wmiare energiczne ale jak najnowsze
ale co tam ... lepiej łyknąć super zapierdalacza i płakać że części drogie
znam jednego takiego co biturbonitrokłatro kupił i całą zime na letnich łysych przejeździł bo to kłatro
a jak jazda na PB siadła to pensja poszła na uruchomienie komputera
nie do pominięcia jest jazda na tarcczach hamulcowych jak żyletki (bo nowe tylko z orginały po coś kole 700 sztuka) ...
aaa no i właśnie auto w okolicy 12 tys.
Audi S6
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Mar 2005 Posty: 498
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 10:55
Moze teraz ja cos powiem...
po 1. VW Polo G40 mialem- faktycznie ceny czesci sa po taniosci,ale nie ma sensu inwestowac w moc w przypadku tego autka poniewaz BUDA nie jest przygotowana na to... Standardowe 113KM potrafi rozwalic nadwozie na dwie czesci.
po 2. Fiat Coupe- super linia, inny od wszystkich wyglad, ale co do silnika no coz jest jeden maly szkopol jest wada fabryczna pompy olejowej i co 100tys km trzeba zajrzec do panewek na wale ( w miare mozliwosci wymieniac), wiem co mowie bo mam podobny silnik 2.0 Turbo w swojej Lancii.
po 3. Kupuj najlepiej W124... Prawdziwy Pancerwagon a przy tym pieknie wyglada...
_________________ Włoszczyzna da się lubic- Lancia DEDRA Turbo 8V- już NIE...
AUDI COUPE- Piekne wspomnienia...
AUDI S6 - Nowe Wyzwanie...1/4mili w 14.76sec
0-100 w 6.58sec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach