Auto: #ok 750km w zagrodzie
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Kwi 2007 Posty: 423
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 11:44
v-maxxx dzieki ,ale mam juz dobra pracje w ,ktorej sie odnajduje i jej nie zmienie... Co do czasu tuningu to wszytskie graty kupi i założy w lekko ponad tydzien, tylko z ic moze byc problem......ktos mu kaze to wszystko robic.....???zaczac moze od wydechu np.....co do żywotnosci autek to nic nie trwa wiecznie a rysiek chyba nie zamierza 10 lat jezdzic.... . Gdzie nasze wywody sa niczym niepotwierdzone???Mogleś odrazu mu zaproponować to g40 a nie dopiero na 3 stronie topiku:) ps2 jaki burdel......każdy reklamuje co by kupil jakby mial 12 kola:)http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4048355 obadaj to:) pozdro i bez cisnienia.....poluzuj tam gdzie cie cisnie:)02
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 11:45
ANGEL napisał/a:
Moze teraz ja cos powiem...
po 1. VW Polo G40 mialem- faktycznie ceny czesci sa po taniosci,ale nie ma sensu inwestowac w moc w przypadku tego autka poniewaz BUDA nie jest przygotowana na to... Standardowe 113KM potrafi rozwalic nadwozie na dwie czesci.
po 2. Fiat Coupe- super linia, inny od wszystkich wyglad, ale co do silnika no coz jest jeden maly szkopol jest wada fabryczna pompy olejowej i co 100tys km trzeba zajrzec do panewek na wale ( w miare mozliwosci wymieniac), wiem co mowie bo mam podobny silnik 2.0 Turbo w swojej Lancii.
po 3. Kupuj najlepiej W124... Prawdziwy Pancerwagon a przy tym pieknie wyglada...
Angel ale Ty jak się nie mylę masz 2.0 8v a nie 16V a to jest co innego..
Auto: o_0
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lis 2004 Posty: 273
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 11:55
nie ja nie reklamuje g40 bo uwazam ze ludziom ktorzy chca czasem poszalec przydały by sie wieksze samochody w celach bezpieczństwa. Juz ja to widze jak trwa to tydzień swap Rysiowozu tez miał trwac krótko Co do 124 jest jedna sprawa motory 2,0 - 2,3 - 3,0 to mechaniczny wtrysk jak tu któs napisał pala duzo z racji prestizu firmy i czasu jaki wtrysk był uzytkowany dodac do tego noge kierowcy to przy masie połtorej tony efekt bedzie paralizujacy. Z kolei motory 2,0 - 2,2 - 3,0 24v i rodzynek 3,2 w cenie 12 kola bedzie ciezko znaleść. A gaz bedzie potrzebny bo pamietam jak Rysio juz przy escorcie rozwazał taki temat. Wiec rysiu auto godne polecienia http://www.allegro.pl/ite...mus_sparco.html pozdro
... Jeszcze jedno do Drift kinga ( dobry nick dla kierowcy auta fwd ).......
buehehehe Ty to kolego chyba masz kompleksy ,podejrzewam że jesteś starszy odemnie,ale nie jestem pewien,czy miałeś w życiu więcej furek w tym również RWD ale ok,niech Ci będzie-specjalnie dla Ciebie aktualizuje swój profil...
p.s.jest kilku ludzi w lublinie co walczą z G-laderami więc ja na Twoim miejscu proponowałbym swoje usługi,jeśli temat masz ogarnięty.Pierwszym z nich będzie MARIO-on ściga się juz NA
Wesołych....
A jeśli chodzi o furkę,to ile ja dobrze zrozumiałem rysio chciałby coś niedrogiego w eksploatacji,czym będzie mozna się pokazać między ludźmi ale tak jak Paweel powiedzial,zeby nie wciągało to miesięcznej pensji.Wszystkie te wynalazki w podeszłym wieku i po sząbernastu właścicielach będą wymagały nakładów(ww audi quatro)
Czy to clio to taki zawalisty pomysł to bym polemizował,ale napewno trzeba kupić coś "w miarę" młodego.Dalej upierałbym się przy jakiejś japońskiej zabawce z okolic 2000r.
PZDR
_________________ '96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Mar 2005 Posty: 498
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 12:26
wracajac do tematu Fiat Turbo... Nie wazne jest czy to jest 16V czy 8V dol silnika jest taki sam... wal jest tez taki sam ( no jedynie korba jest troche inna) ale dol silnika jest identyczny czy to 2.0 i.e, 2.0 T 8V lub 16V ( chodzi tu o fiat, lancia). Alfa Romeo sie z tym problemem ( pompa oleju) przespala i pokonala.
Chcesz cos do lansu a zarazem dosc szybkie autko.... Fiat Coupe !!, ale pamietaj jedno to Wloch wiec wszystkie wymiany musisz robic na czas, i nie ma tu mowy ze jeszcze zrobie 1 tys km i nic sie nie stanie ( blad w mysleniu) mozesz tego tysiaca wlasnie nie zrobic.
_________________ Włoszczyzna da się lubic- Lancia DEDRA Turbo 8V- już NIE...
AUDI COUPE- Piekne wspomnienia...
AUDI S6 - Nowe Wyzwanie...1/4mili w 14.76sec
0-100 w 6.58sec
Moja propozycja i nie zaden burakowoz dla ministrantow 124, to chyba dla vmaxa extra fura i nie dziwie sie po przeczytaniu kilku postow w roznych tematach, ja proponuje auto szybkie i sprawdzone
V-MAXXX, wiec tak, nie chce auta ktore bedzie ponizej 94roku, i nie moze palic powyzej 15l musi fajnie sie prezentowac i kosztowac max 12000 bo tyle mam sarki, choc wiadomo ze fakjnie jakby na felge cos zostało A to na co bedzie mialo naped to juz malo wazne, ma byc do lansu a nie na tor
Trudno jest sie przelansowac G40 czy Clio
Zastanawiam sie nad Fiatem Coupe i Chujdajem Kupe
_________________ POKRYCIA DACHOWE - Wszystko do dachu 794-998-001
Ostatnio zmieniony przez Rysiek Sro Gru 26, 2007 12:42, w całości zmieniany 1 raz
Moja propozycja i nie zaden burakowoz dla ministrantow 124, to chyba dla vmaxa extra fura i nie dziwie sie po przeczytaniu kilku postow w roznych tematach, ja proponuje auto szybkie i sprawdzone
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 12:43
BELFEGOR napisał/a:
Moja propozycja i nie zaden burakowoz dla ministrantow 124, to chyba dla vmaxa extra fura i nie dziwie sie po przeczytaniu kilku postow w roznych tematach, ja proponuje auto szybkie i sprawdzone
Moja propozycja i nie zaden burakowoz dla ministrantow 124, to chyba dla vmaxa extra fura i nie dziwie sie po przeczytaniu kilku postow w roznych tematach, ja proponuje auto szybkie i sprawdzone
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach