FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
witam miał ktos styczność z blosem ??
Autor Wiadomość
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 13:33   witam miał ktos styczność z blosem ??

witam mam instalacje gazową w silniku 1,8 m10 i nosze sie z zamiarem pokombinowania z blosem !! czy ma ktos jakies pomysły albo ktos juz to robił ??? jakie osiagi ?? czy odczuwalna ruznica ?? i jak z spalaniem !!
 
 
 
maly841 
pr0 killer

Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 1082
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 16:06   

http://lkt.pl/vie...&highlight=blos

Jaqub ma blossa pytaj jego.
_________________
A4 '05 2.0 TFSI , C4 3D
 
 
 
Kimbek 
Uczy sie pisac


Auto: E30 325IX
Skąd: Świdnik
Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 12
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 16:57   

Tu sobie możesz poczytać do woli
http://forum.beemka-klub....875&view=newest
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 18:25   

ja mam blosa od kiedy nikt jeszcze nie kumaty byl co i jak :mrgreen:

w 1.8 bloss bedzie nieziemnsko sie sprawdzal... osiagi bedziesz mial jak na pb, zero klopotow z zestawem lpg+stozek, z wolnymi obrotami, nie bedzie strzelal itd...
POLECAM jest to bardzo dobra alternatywa dla wtrysku gazu... w wiekszych silnikach juz nie robi to takiej roboty ale u Ciebie bedzie MIODZIO :mrgreen:
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 18:43   

Kat servis, Kalinówka 154.
_________________
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 19:03   

zamontowac to jesli masz jedna prawa a druga lewa reke a nie dwa lefthendy to mozesz sobie SAM... ale dobrze byloby go jakos w miare zestroic...
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 20:12   

u mnie w firmie po sąsiedzku jest hurt części do instalacji gazowych ;)
mają blossy brc po około 300pln :spoko: jeśli będziesz potrzebował daj znać to dam ci namiar ...zamontować też by się dało ale strojenia nie gwarantuję :roll:

no i ogólnie to bloss jest polecany i chwalony przez użytkowników silników bmw
i np. Audi z mechanicznym wtryskiem paliwa ;)
osobiście nie spotkałem się żeby ktoś narzekał :spoko:
a moc i spalanie to głównie sprawa wlaściwego zestrojenia ;)
_________________

 
 
corey 
drifter

Auto: e36cupe+323ba
Skąd: Ponikwoda
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 243
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 20:38   

hey

zamontowalem juz pare blosow , w tym bmw 318 m10

udzadzenie sie sprwawdza , na dyszce "D" najlepiej chodzi w takim silniku

napisz jaki masz parownik - wydajnowsc

jak nie bedziesz czegos wiedzial to moge ci cos podpowiedziec

btw. gdzie sa w lublinie blosy po 300zl? bo zawsze kupowalem w cmt za 330
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 21:31   

corey napisał/a:
btw. gdzie sa w lublinie blosy po 300zl? bo zawsze kupowalem w cmt za 330

ja tam pracuje nie kupuję a to wielka różnica ;) a tak poważnie to podałem koledze orientacyjną cenę :roll:
a te 330pln :roll: no nie mów że robert ci po tyle sprzedaje :/
_________________

 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 18:31   

a jak nie mam możliwości sprawdzenia jaki mam parownik ponieważ jest tak zamontowany ze nic nie widac tylko średnicę może ktoś mi to określić ale chyba mam do 100 kw tak mi się zdaje !! a jeszcze mozna te namiary na ten blos w Lublinie ?? oto mój nr gg 6178628
 
 
 
V-MAXXX 
drifter

Auto: o_0
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 273
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 19:04   

witam, ja mam blosa rurka D, parownik BRC AT 90 140 KW i z moja jazda nie da rady zejsc ponizej 16 litrów gazu. Auto to BMW m40b18 e30. Pozdro
_________________
o_0
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 21:04   

hehe... blos moze dac spora oszczednosc... mi udalo sie osiagnac 10l lpg na 100km na trasie jadac w miare rowno 100km/h; auto maks obciazone (4 osoby, pies, caly bagaznik zaladowany); koleczka 17stki z oponkami 225/45R17; silniczek M50B20...
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 21:52   

ra_cek napisał/a:
a jak nie mam możliwości sprawdzenia jaki mam parownik ponieważ jest tak zamontowany ze nic nie widac tylko średnicę może ktoś mi to określić ale chyba mam do 100 kw tak mi się zdaje !! a jeszcze mozna te namiary na ten blos w Lublinie ?? oto mój nr gg 6178628

jeśli masz silniczek "i" a nie np "is" to parownik do 100kw spokojnie wystarczy :)
no i chyba ktoś kto to montował podstawowe pojęcie o tym miał i wymaganych parametrów się trzymał ;) choć różnie z tym bywa :roll:

jeśli chodzi o bloss namiar poszedł na priv :spoko:
_________________

 
 
ra_cek 
znawca


Auto: bmw 318i
Skąd: Bronowice
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 75
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 19:52   

witam i kolejne zapytania
mam taki problem z rewgulacją blosa na wolych obrotach mam bogatą mieszanke a na wysokich za ubogą ma ktos na to jakis pomysł !??
a i czy moze pomóc zmodyfikowanie dyszy ?? znaczy rozpiłowanie delikatne w wyższych partiach !!??? czy ktos takie zabiegi robił ?? i co moze mi pomóc ?? prosze o kreatyzne podpowiedzi !!
z góry wielkie thx za podpowiedzi !! ;)
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 21:37   

emka.
a parownik daje rade? masz odpowiedni poziom plynu w chlodnicy? filterek przy elektrozaworze zmieniales? moze membrany w parowniku do wymiany i jeszcze milion innych niewydolnosci dostarczania lpg do blosa... przede wszystkim skup sie na zasilaniu blosa bo nie ma bata zeby w 318 blos (nawet ze zwykla /standard rurka) nie wydal...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam