Wysłany: Sob Sty 06, 2007 13:33 witam miał ktos styczność z blosem ??
witam mam instalacje gazową w silniku 1,8 m10 i nosze sie z zamiarem pokombinowania z blosem !! czy ma ktos jakies pomysły albo ktos juz to robił ??? jakie osiagi ?? czy odczuwalna ruznica ?? i jak z spalaniem !!
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 18:25
ja mam blosa od kiedy nikt jeszcze nie kumaty byl co i jak
w 1.8 bloss bedzie nieziemnsko sie sprawdzal... osiagi bedziesz mial jak na pb, zero klopotow z zestawem lpg+stozek, z wolnymi obrotami, nie bedzie strzelal itd...
POLECAM jest to bardzo dobra alternatywa dla wtrysku gazu... w wiekszych silnikach juz nie robi to takiej roboty ale u Ciebie bedzie MIODZIO
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sob Sty 06, 2007 20:12
u mnie w firmie po sąsiedzku jest hurt części do instalacji gazowych
mają blossy brc po około 300pln jeśli będziesz potrzebował daj znać to dam ci namiar ...zamontować też by się dało ale strojenia nie gwarantuję
no i ogólnie to bloss jest polecany i chwalony przez użytkowników silników bmw
i np. Audi z mechanicznym wtryskiem paliwa
osobiście nie spotkałem się żeby ktoś narzekał
a moc i spalanie to głównie sprawa wlaściwego zestrojenia
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Sro Sty 17, 2007 21:31
corey napisał/a:
btw. gdzie sa w lublinie blosy po 300zl? bo zawsze kupowalem w cmt za 330
ja tam pracuje nie kupuję a to wielka różnica a tak poważnie to podałem koledze orientacyjną cenę
a te 330pln no nie mów że robert ci po tyle sprzedaje
a jak nie mam możliwości sprawdzenia jaki mam parownik ponieważ jest tak zamontowany ze nic nie widac tylko średnicę może ktoś mi to określić ale chyba mam do 100 kw tak mi się zdaje !! a jeszcze mozna te namiary na ten blos w Lublinie ?? oto mój nr gg 6178628
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 21:04
hehe... blos moze dac spora oszczednosc... mi udalo sie osiagnac 10l lpg na 100km na trasie jadac w miare rowno 100km/h; auto maks obciazone (4 osoby, pies, caly bagaznik zaladowany); koleczka 17stki z oponkami 225/45R17; silniczek M50B20...
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 22, 2007 21:52
ra_cek napisał/a:
a jak nie mam możliwości sprawdzenia jaki mam parownik ponieważ jest tak zamontowany ze nic nie widac tylko średnicę może ktoś mi to określić ale chyba mam do 100 kw tak mi się zdaje !! a jeszcze mozna te namiary na ten blos w Lublinie ?? oto mój nr gg 6178628
jeśli masz silniczek "i" a nie np "is" to parownik do 100kw spokojnie wystarczy
no i chyba ktoś kto to montował podstawowe pojęcie o tym miał i wymaganych parametrów się trzymał choć różnie z tym bywa
witam i kolejne zapytania
mam taki problem z rewgulacją blosa na wolych obrotach mam bogatą mieszanke a na wysokich za ubogą ma ktos na to jakis pomysł !??
a i czy moze pomóc zmodyfikowanie dyszy ?? znaczy rozpiłowanie delikatne w wyższych partiach !!??? czy ktos takie zabiegi robił ?? i co moze mi pomóc ?? prosze o kreatyzne podpowiedzi !!
z góry wielkie thx za podpowiedzi !!
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 21:37
emka.
a parownik daje rade? masz odpowiedni poziom plynu w chlodnicy? filterek przy elektrozaworze zmieniales? moze membrany w parowniku do wymiany i jeszcze milion innych niewydolnosci dostarczania lpg do blosa... przede wszystkim skup sie na zasilaniu blosa bo nie ma bata zeby w 318 blos (nawet ze zwykla /standard rurka) nie wydal...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach