FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: agrabsabi
Czw Sty 24, 2008 20:09
Filtr stożkowy do A4 1.8 20V
Autor Wiadomość
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 17:29   Filtr stożkowy do A4 1.8 20V

przymierzam sie do założenia filtr stożkowego w moim audi a4 i chciałem prosić o wasze opinie i doświadczenia z tym związane. Jaki to ma wpływ na silnik, spalanie ( dodam że mam założoną instalacje sekwencyjną) i osiągi?? zestaw o jakim myśle to : http://moto.allegro.pl/it...25km_super.html
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 18:44   

odpuść sobie ten zestaw z allegro :/

bo albo to nie jest filtr K&N albo jest tak zciuchany że po podniesieniu go do góry słońce widać przez niego :>

tak wygląda oryginalny filtr K&N zamontowany w tym silniku :spoko:
http://www.fotosik.pl/pok...b9c19c574e.html
(który można kupić u mnie nowy za podobną cenę) :spoko:

jak będziesz miał czas podjechać do mnie to Ci pokażę jak doprowadzić max zimnego powietrza do stożka w tym przypadku :spoko:
na fotach przerubek jeszcze nie widać bo fotki były robione zaraz po zamontowaniu :roll:

jak masz montować stożek to polecam tylko k&n i tylko w kicie :spoko:
będziesz miał wtedy filtr dedykowany wymierzony konkretnie pod twój model auta a właściwie silnika :spoko:
zalety w tym przypadku to gwarancja jakości, gwarancja prawidłowego filtrowania i po dostarczeniu odpowiedniej ilości zimnego powietrza zauważalne zmiany w pracy silnika :spoko:
...mocy to raczej nie doda ale będzie się ładniej wkręcał w obroty i dostanie lepszego wigoru w zakresie obrotów od 5000-7500 ;)

k&n daje milion mil gwarancji przy odpowiednim użytkowaniu 8)
ważne aby go zgodnie z zaleceniami producenta i prawidłowo obsługiwać 8)

producent zaleca co 8000-1000km czyścić i impregnować (są specjalne zestawy do tego, k&n zaleca stosowanie impregnatów tylko swojej firmy)

metoda bardzo prosta :D pryskasz detergentem filterek, czekasz aż brud odpuści po około 15min, wypłukujesz brud w letniej wodzie następnie suszysz, po wyschnięciu spryskujesz delikatnie olejkiem tak aby filterek po dotknięciu zostawiał tłusty nalot na palcach a nie żeby z niego ciekło ;)

wady to że stożek ryczy strasznie jak silnik pracuje pod obciążeniem :haha:

niektórzy kupują stożki większe żeby lepiej ryczały :mad:
nic bardziej mylnego :/ mniejszy głośniej pracuje :haha:

a co do wielkości i doboru to już na lkt temat był poruszany http://lkt.pl/viewtopic.p...o%BFek&start=15
poczytaj jest dużo ciekawych informacji w tym temacie :spoko:

pozdro
_________________

 
 
Hugo 
prawdziwy tuner
Audimaniak


Auto: Audi A4
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 691
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 19:24   

Stożek nic nie daje tak naprawde w tym silniku.Sprawdzone wielokrotnie i na hamowni lepsze wyniki wychodziły na seryjnej wkładce niż na stożku.Tak więc do zwykłego silnika to zbędny wydatek
_________________
http://a4-klub.pl
 
 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 19:57   

temat rzeka z tego co czytałem. Widze że sie na tym "troche" znasz :mrgreen: bo ja nie bardzo :/ . Mógłbyś mi zaproponować jakiś kit , prześlij link (fotke, cena) . dzięki za zainteresowanie
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:37   

Hugo napisał/a:
Stożek nic nie daje tak naprawde w tym silniku.Sprawdzone wielokrotnie i na hamowni lepsze wyniki wychodziły na seryjnej wkładce niż na stożku.Tak więc do zwykłego silnika to zbędny wydatek

nie zgodzę się z tobą Darku :roll:
pisałem wyżej że mocy to raczej nie da ;) dlatego na hamowni nic nie dojdzie :D

ale sam stosuję i różnicę odczułem
...kiedyś po wyżej 5000obr/min tchu mu brakowało i się dusił teraz po wyżej tej granicy zaczyna ożywać (prawie jak japończyk) :D
no jeszcze jak się wydech zrobi (nie tylko końcowy) i trochę w elektronice pogrzebie to nawet chce to jechać :spoko: trochę więcej jadu ma :D

maślak napisał/a:
Mógłbyś mi zaproponować jakiś kit , prześlij link (fotke, cena) .

http://kandn.com/images/l/57-0514.jpg
jakieś 350pln, dostępny z dnia na dzień :)
_________________

 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 08:12   

Agrabsabi, zajmujesz sie też wydechami i chiptuningiem???
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 09:20   

Stożek i ledwo dające sobie rade z ciężką budą 1.8. ludzie litości. Chcesz mieć więcej koni sprzedaj auto i kup coś szybszego, albo swapuj. Szkoda kasy na dłubanie tego silnika.
_________________
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 09:23   

maślak napisał/a:
Agrabsabi, zajmujesz sie też wydechami i chiptuningiem???

nie zajmuje się, jeżdżę busem w firmie tuningowej :D
ale jak coś to pytaj na gg :spoko:

układy wydechowe profesjonalnie z hamowaniem robią w firmie El-tec w Piastowie
(dużo ludzi z Lublina już tam robiło)
chip-tun u Tomka w techmaxie na Szańcowej, a chp-diesel u Alana na Dożynkowej :spoko:
pozdro
_________________

 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 13:22   

MACIOR napisał/a:
Stożek i ledwo dające sobie rade z ciężką budą 1.8. ludzie litości. Chcesz mieć więcej koni sprzedaj auto i kup coś szybszego, albo swapuj. Szkoda kasy na dłubanie tego silnika.


Niedawno kupiłem ten samochód więc narazie zostane przy nim, ale w przyszłości pewnie zmienie na coś mocniejszego. Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania, czy wzrośnie po założeniu stożka??
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 13:32   

maślak napisał/a:
Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania, czy wzrośnie po założeniu stożka??

spalanie to indywidualna sprawa każdego auta dlatego są takie rozbieżności w opiniach i danych użytkowników :roll:
...w moim przypadku z 11l/100 na 14l/100 :spoko:
_________________

 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 13:51   

sam stożek podniósł spalanie o 3 litry, powiem szczerze że jestem troche przerażony :wow: :( Ale w końcu coś za coś. chiptuning pewnie też podwyższy spalanie?? :(
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 15:33   

Wzrośnie bo będzie fajnie buczało spod machy i się będzie cisneło, przy normalnej jeździe będzie paliło tyle ile paliło. Przemyśl sobie jeszcze raz temat stożkowania i wydechowania, ja tam bym szukał A4 1.8T angola czy jakiegoś dzwona i swapował, zawsze potem można fanty które zostały pogonić i wyjdą naprawde grosze jak będziesz sobie to sam robił.
_________________
 
 
 
maślak 
Widać, że się stara

Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 16:25   

powiem szczerze że mnie nie stać na takie wydatki jak zakup następnego auta nawet rozbitego angola :( Poza tym turbo odpada bo musi mieć LPG . Po prostu $$$$
 
 
 
Hugo 
prawdziwy tuner
Audimaniak


Auto: Audi A4
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 691
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 21:55   

maślak napisał/a:
powiem szczerze że mnie nie stać na takie wydatki jak zakup następnego auta nawet rozbitego angola :( Poza tym turbo odpada bo musi mieć LPG . Po prostu $$$$


To w takim razie zapmnij o jakimkolwiek dłubaniu tego auta.Wywalisz kupe kasy , efekty będą znikome , a auto nie dość , że i tak nie będzie szybkie to jeszcze będzie paliło w cholere paliwa
_________________
http://a4-klub.pl
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Wto Sty 22, 2008 01:07   

Odpusc sobie ten stozek,szkoda kasy bedzie tylko kupa ryku spod maski i nic pozatym.Lepszym rozwiazaniem bedzie zainwestowanie w wydech.
_________________
1.9 TDI co po nocach Ci się śni
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam