Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 31
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 17:29 Filtr stożkowy do A4 1.8 20V
przymierzam sie do założenia filtr stożkowego w moim audi a4 i chciałem prosić o wasze opinie i doświadczenia z tym związane. Jaki to ma wpływ na silnik, spalanie ( dodam że mam założoną instalacje sekwencyjną) i osiągi?? zestaw o jakim myśle to : http://moto.allegro.pl/it...25km_super.html
jak będziesz miał czas podjechać do mnie to Ci pokażę jak doprowadzić max zimnego powietrza do stożka w tym przypadku
na fotach przerubek jeszcze nie widać bo fotki były robione zaraz po zamontowaniu
jak masz montować stożek to polecam tylko k&n i tylko w kicie
będziesz miał wtedy filtr dedykowany wymierzony konkretnie pod twój model auta a właściwie silnika
zalety w tym przypadku to gwarancja jakości, gwarancja prawidłowego filtrowania i po dostarczeniu odpowiedniej ilości zimnego powietrza zauważalne zmiany w pracy silnika
...mocy to raczej nie doda ale będzie się ładniej wkręcał w obroty i dostanie lepszego wigoru w zakresie obrotów od 5000-7500
k&n daje milion mil gwarancji przy odpowiednim użytkowaniu
ważne aby go zgodnie z zaleceniami producenta i prawidłowo obsługiwać
producent zaleca co 8000-1000km czyścić i impregnować (są specjalne zestawy do tego, k&n zaleca stosowanie impregnatów tylko swojej firmy)
metoda bardzo prosta pryskasz detergentem filterek, czekasz aż brud odpuści po około 15min, wypłukujesz brud w letniej wodzie następnie suszysz, po wyschnięciu spryskujesz delikatnie olejkiem tak aby filterek po dotknięciu zostawiał tłusty nalot na palcach a nie żeby z niego ciekło
wady to że stożek ryczy strasznie jak silnik pracuje pod obciążeniem
niektórzy kupują stożki większe żeby lepiej ryczały
nic bardziej mylnego mniejszy głośniej pracuje
Auto: Audi A4
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 691
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 19:24
Stożek nic nie daje tak naprawde w tym silniku.Sprawdzone wielokrotnie i na hamowni lepsze wyniki wychodziły na seryjnej wkładce niż na stożku.Tak więc do zwykłego silnika to zbędny wydatek
Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 31
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 19:57
temat rzeka z tego co czytałem. Widze że sie na tym "troche" znasz bo ja nie bardzo . Mógłbyś mi zaproponować jakiś kit , prześlij link (fotke, cena) . dzięki za zainteresowanie
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:37
Hugo napisał/a:
Stożek nic nie daje tak naprawde w tym silniku.Sprawdzone wielokrotnie i na hamowni lepsze wyniki wychodziły na seryjnej wkładce niż na stożku.Tak więc do zwykłego silnika to zbędny wydatek
nie zgodzę się z tobą Darku
pisałem wyżej że mocy to raczej nie da dlatego na hamowni nic nie dojdzie
ale sam stosuję i różnicę odczułem
...kiedyś po wyżej 5000obr/min tchu mu brakowało i się dusił teraz po wyżej tej granicy zaczyna ożywać (prawie jak japończyk)
no jeszcze jak się wydech zrobi (nie tylko końcowy) i trochę w elektronice pogrzebie to nawet chce to jechać trochę więcej jadu ma
maślak napisał/a:
Mógłbyś mi zaproponować jakiś kit , prześlij link (fotke, cena) .
Stożek i ledwo dające sobie rade z ciężką budą 1.8. ludzie litości. Chcesz mieć więcej koni sprzedaj auto i kup coś szybszego, albo swapuj. Szkoda kasy na dłubanie tego silnika.
Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 10 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 469
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 09:23
maślak napisał/a:
Agrabsabi, zajmujesz sie też wydechami i chiptuningiem???
nie zajmuje się, jeżdżę busem w firmie tuningowej
ale jak coś to pytaj na gg
układy wydechowe profesjonalnie z hamowaniem robią w firmie El-tec w Piastowie
(dużo ludzi z Lublina już tam robiło)
chip-tun u Tomka w techmaxie na Szańcowej, a chp-diesel u Alana na Dożynkowej
pozdro
Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 13:22
MACIOR napisał/a:
Stożek i ledwo dające sobie rade z ciężką budą 1.8. ludzie litości. Chcesz mieć więcej koni sprzedaj auto i kup coś szybszego, albo swapuj. Szkoda kasy na dłubanie tego silnika.
Niedawno kupiłem ten samochód więc narazie zostane przy nim, ale w przyszłości pewnie zmienie na coś mocniejszego. Mam jeszcze pytanie odnośnie spalania, czy wzrośnie po założeniu stożka??
Wzrośnie bo będzie fajnie buczało spod machy i się będzie cisneło, przy normalnej jeździe będzie paliło tyle ile paliło. Przemyśl sobie jeszcze raz temat stożkowania i wydechowania, ja tam bym szukał A4 1.8T angola czy jakiegoś dzwona i swapował, zawsze potem można fanty które zostały pogonić i wyjdą naprawde grosze jak będziesz sobie to sam robił.
Auto: audi A4 1.8 125 KUCYKÓW
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2007 Posty: 31
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 16:25
powiem szczerze że mnie nie stać na takie wydatki jak zakup następnego auta nawet rozbitego angola Poza tym turbo odpada bo musi mieć LPG . Po prostu $$$$
Auto: Audi A4
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 691
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 21:55
maślak napisał/a:
powiem szczerze że mnie nie stać na takie wydatki jak zakup następnego auta nawet rozbitego angola Poza tym turbo odpada bo musi mieć LPG . Po prostu $$$$
To w takim razie zapmnij o jakimkolwiek dłubaniu tego auta.Wywalisz kupe kasy , efekty będą znikome , a auto nie dość , że i tak nie będzie szybkie to jeszcze będzie paliło w cholere paliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach