FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżenie pupci w hondzi
Autor Wiadomość
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 18:55   Obniżenie pupci w hondzi

Jako że w hondzi pupcia jest w chmurach cały czas mam myśli samobójcze...

I naszła mnie myśl...

Czy istnieje możliwość obsadzenia niżej sprężynek które mam teraz na hondzi? Dodam ze siedzi kpl B8...



Nie chciałbym zakładać springów bo będzie mega twardo a tak jest idealnie... Da sie coś takiego wykombinować?
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
wilku 
speed demon

Auto: ...
Skąd: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 3215
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:02   

teoretycznie sie da , tylko czy po takim zabiegu amortyzator i sprezyna beda współdziałas prawidłowo ? tego nie wiem
_________________
"nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."

www.shift-r.com




Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:08   

wilku napisał/a:
teoretycznie sie da , tylko czy po takim zabiegu amortyzator i sprezyna beda współdziałas prawidłowo ? tego nie wiem


Jak to ma być kosztem bezpieczeństwa to piernicze takie zabawy...
Czekam na wiecej odpowiedz w tamacie
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:09   

Wrzuć 2 worki kartofli do bagażnika i będzie git :D a tak całkiem na serio to do b8 możesz spokojnie zapodawać i -80mm, te amory zostały stworzone do krótszych sprężyn.
_________________
 
 
 
wilku 
speed demon

Auto: ...
Skąd: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Maj 2004
Posty: 3215
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:09   

no ja to widze tak ze trzeba odciac mocowanie i przespawac nizej. Ale jak to sie bedzie zachowywało nie wiem
_________________
"nie sztuką jest zwrócić na siebię uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich..."

www.shift-r.com




Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:12   

MACIOR napisał/a:
a tak całkiem na serio to do b8 możesz spokojnie zapodawać i -80mm, te amory zostały stworzone do krótszych sprężyn.



Konrad napisał/a:
Nie chciałbym zakładać springów bo będzie mega twardo a tak jest idealnie



Ale kto wie........ :mrgreen:
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:13   

W mordę niedoczytałem :D Jak chcesz przerzucać tależyki to już lepiej przerób to na gwint, jeździ trochę takich patentów w PL i malina, a prościej kup niższe springi.
_________________
 
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:17   

MACIOR napisał/a:
już lepiej przerób to na gwint

A coś wiecej w temacie wiesz ;>

Jak coś to sie rozpisz
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:20   

nie masz co sie martwic bardzo twardoscia bo ta zalezy glownie od amortyzatorow... sam nie wierzylem ze az do tego stopnia... dopoki kolega nie mial z tylu na aucie tylko sprezyn (sportowych) i okazalo sie ze mozna go rozbujac jak auto w hamerykanskim teledysku... wiec skoro masz B8 to spokojnie mozesz sobie poszukac jakis sprezynek odpowiednio dla Ciebie obnizajacych :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:23   

Jakub ze niby na seryjnych amorkach+springi jest bardziej twardo niż B8+springi?
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:42   

Torowy H&R+B8 miałem w Audi, na równej drodze idzie jak po sznurku, po mieście max 50km/h. Co do przerabiania tego na gwint to za dużo nie wiem, na forach cultstyle.pl vwgolf.pl jest trochę info, ale tak na chłopski rozum to wrzucasz amora w gwintowaną rurę, gwintujesz talerzyk, składasz i ma latać. Fotka dla lepszego zobrazowania moich chorych myśli.

_________________
Ostatnio zmieniony przez MACIOR Wto Mar 18, 2008 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:46   

a co Ty odczujesz jak z tylu sobie utwardzisz? wazne zebys z przodu nie mial totalnej taczki.

kup obnizajace sprezyny. odrazu odradzam te jamexy czy jak to g... sie zowie - potrafi spasc podczas upalania.

a spawanie sprezyn i skracanie zdecydowanie odradzam.
_________________
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 19:50   

macior fotki nie widze ale mniej więcej wiem ocb...

Siwy miałem te jamexy na poprzednim aucie i było bardzo dobrze... I od wielu osób słysze ze jest wszystko ok
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 20:05   

Konrad napisał/a:
Jakub ze niby na seryjnych amorkach+springi jest bardziej twardo niż B8+springi?


nie chodzi o to ze TWARDOSC zalezy glownie od AMORKA a nie sprezyny... ja mam KONI z reg twardosci i twardosci nie reguluje sie wymiana sprezyn a regulacja amortyzatora... wiec skoro juz i tak masz B8 to wkladaj sportowe springi :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Wto Mar 18, 2008 21:28   

a co myslicie o czymś takim

http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam