Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 09:36 Dławienie silnika przy odpalaniu
Hej, rano odpalam a ten skubaniec ni chce mi odpalić, a potem jechał przez parenaście metrów jak by się dławił, potem już większych problemów nie było. Coraz częściej tak mi się dzieje, wiecie może czego to jest przyczyna?
Zastanawiam się czy mi gdzieś nie cieknie przy 1 takim małym urządzeniu w kształcie cylinderka gdzie dochodzi wężyk ( prawdopodobnie z paliwem z baku ). Bo teraz jak dokładnie przejrzałem to jest tam wilgotno. I widać, że trochę gdzieś coś tam cieknie.
Co do rozdzielacza wtrysku, jeśli to taka Boscha kopułka, skąd odchodzą wężyki i idą w silnik gdzieś w okolice świec, to tutaj jest sucho ( miałem tam miesiąc temu pęknięta uszczelkę ) Do cholery, gdzie ja znajdę instrukcję do silnika 2,3E NG produkowanego do audi z rocznika '92 żebym dokładnie wiedział o czym mowa ? Btw mechanik radził mi odłączyć na razie sondę lambda, tylko nie wiem która to!!!! Żeby jeździł w trybie awaryjnym ( jeśli walnięta jest lambda ).
Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Wrz 2007 Posty: 218
Wysłany: Pią Maj 02, 2008 09:27
Instrukcję obsługi znajdziesz w dziale LKA VIP. Ponury ja tam wrzucił takze można sobie ściągnąć a jeżeli to będzie mało to w Inter-Cars są dostępne książki o wtrysku KE-Jetronic. Ja jak na razie nie spotkałem się z ich skanami na necie. Co do rozdzielacza to nie radziłbym dłubać w tym samemu (chyba że masz to już dobrze obcykane)
Nie wiem o jaki dokładnie "cylinderek" dokładnie ci chodzi ale to co opisujesz to może być tzw: zawór odpowietrzania. Powinien "cykać" przy odpalonym silniku.
Zassij sobie instrukcję i tam masz widok ogólny silnika 2,3 z opisem i będziesz wiedział co do czego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach