FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
silnik
Autor Wiadomość
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Czw Sty 03, 2008 11:28   silnik

Czy silnik 2.0 RT 5cyl 115km jest kolizyjny bo nie wiem
 
 
Arni_Anja 
znawca

Auto: Audi 80 B4 2,0 bg kombi
Skąd: Bazylianów
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 69
Wysłany: Pią Sty 04, 2008 16:14   

5 cio cylindrowki sa mniej kolizyjne niz 4 cylind

poniewarz silnik nie jest tak obciazony czytalem na ten temat ze jesli jest wszystko robione tak jak trzeba to przejedzie nawet 1 mil km

[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 16:15 ]
poprawka nie mil tylko 100 tysicy
 
 
 
marewel 
Specjalista


Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 144
Wysłany: Pią Sty 04, 2008 22:16   

Arni_Anja napisał/a:
5 cio cylindrowki sa mniej kolizyjne niz 4 cylind

poniewarz silnik nie jest tak obciazony czytalem na ten temat ze jesli jest wszystko robione tak jak trzeba to przejedzie nawet 1 mil km

[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 16:15 ]
poprawka nie mil tylko 100 tysicy

Zmien dilera.

Jest kolizyjny.
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Pią Sty 04, 2008 22:28   

dzięki koledzy
 
 
.:MŁODY:. 
Specjalista


Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 106
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 17:48   

Ten silnik co masz jest BEZ KOLIZYJNY.
_________________
AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 18:26   

to dobrze bo go nie oszczędzam wogule
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 18:28   

patrze na ten temat i już sam nie wiem jeden pisze że JEST ,drugi pisze że NIE,wiec jak jest wkońcu :idea:
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 18:28   

.:MŁODY:. napisał/a:
BEZ KOLIZYJNY.


co wy rozumiecie przez bez kolizyjny...
bo jak dla mnie to silnik moze byc bez awaryjny a jazda bezkolizyjna.... :>
_________________
Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 18:31   

bezkolizyjny tzn że po zerwaniu paska nic się nie dzieje np nie gną się zawory ;)
_________________
www.LKAudi.pl
Ostatnio zmieniony przez .Gelo. Sob Sty 05, 2008 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 18:31   

Czacha i Gomez napisał/a:
.:MŁODY:. napisał/a:
BEZ KOLIZYJNY.


co wy rozumiecie przez bez kolizyjny...
bo jak dla mnie to silnik moze byc bez awaryjny a jazda bezkolizyjna.... :>

maz racje, ale chodzi o sytuacje kiedy zerwie sie pasek rozrządu i nastąpi kolizja tłoka z otwartym zawrem. czy jakos tak
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
agrabsabi 
drifter
wiatr we włosach :)


Auto: 2.9 turbo i 2.8 Quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 469
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 21:31   

Arni_Anja napisał/a:
5 cio cylindrowki sa mniej kolizyjne niz 4 cylind

nie ma silników mniej lub więcej kolizyjnych :roll:
są albo kolizyjne albo bezkolizyjne 8)

.:MŁODY:. napisał/a:
Ten silnik co masz jest BEZ KOLIZYJNY.

i do tej odpowiedzi bym się przychylił :spoko: w końcu jeździli trochę tym a lubią grzebać w tym co mają i wiedzieć co mają :spoko:

chudy 2.0 napisał/a:
to dobrze bo go nie oszczędzam wogule

to nie ma nic do rzeczy :/
ważne w jakim stanie są podzespoły rozrządu ;)

w silniku kolizyjnym przy zerwaniu paska uszkodzeniu ulegają:

zawory, dźwigienki, hydropopchacze, gniazda zaworowe często zdaża się że głowica pęka czyli generalnie cała góra do wymiany :(
w zależności od prędkości obrotowej w jakiej doszło do zerewania oraz od kompresji
i ciśnień ucierpi również dół :(
ślady odbitych zaworów na tłokach napewno się pojawią a w ekstremalnych wypadkach może dojść do uszkodzenia pierścieni i gładzi cylindrycznych :(
a kiedyś się nawet spotkałem z pęknięciem tłoka i uszkodzeniem korbowodu :wow:

w silniku bezkolizyjnym:

mojemu szwagrowi kiedyś trzasnął pasek w cali C20NE :wow:

mechanik założył nowy pasek za 80pln ustawił zapłon za 20pln
i szwagier dalej śmigał :spoko:

takie są mniej więcej różnice pomiędzy silnikami kolizyjnymi a bezkolizyjnymi :roll:

pięciocylindrowy 2.3ng jest bezkolizyjny więc prawdopodobnie pięciocylindrowy 2.0rt również ;) ale głowy nie daję :oops:


gelo_lsw napisał/a:
patrze na ten temat i już sam nie wiem jeden pisze że JEST ,drugi pisze że NIE,wiec jak jest wkońcu

...a ty to w swoim klekocie lepiej wymieniaj rozrząd na czas :mad:
i to kompletny :mad: diesel większe koszty :haha:
_________________

 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Sob Sty 05, 2008 21:43   

za rozrząd dałem 750zł pasek continental pompa niemiecka nie pamiętam firmy i rolka niemiecka też nie pamiętam firmy ale nie wiedziałem po prostu czy lolizja czy nie młody muwi że nie bo to oni z Gelem ,mieli go 3 lata to troche wiedzą o nim ale po użytkowaniu mojej setuni wiem żew była w dobrych rękach i tak samo trafiła ja np podrub nie wsadzam w każde auto tyle chciałem wiedzieć dzięki koledzy
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Nie Sty 06, 2008 15:48   

agrabsabi napisał/a:
Arni_Anja napisał/a:
5 cio cylindrowki sa mniej kolizyjne niz 4 cylind

nie ma silników mniej lub więcej kolizyjnych :roll:
są albo kolizyjne albo bezkolizyjne 8)

.:MŁODY:. napisał/a:
Ten silnik co masz jest BEZ KOLIZYJNY.

i do tej odpowiedzi bym się przychylił :spoko: w końcu jeździli trochę tym a lubią grzebać w tym co mają i wiedzieć co mają :spoko:

chudy 2.0 napisał/a:
to dobrze bo go nie oszczędzam wogule

to nie ma nic do rzeczy :/
ważne w jakim stanie są podzespoły rozrządu ;)

w silniku kolizyjnym przy zerwaniu paska uszkodzeniu ulegają:

zawory, dźwigienki, hydropopchacze, gniazda zaworowe często zdaża się że głowica pęka czyli generalnie cała góra do wymiany :(
w zależności od prędkości obrotowej w jakiej doszło do zerewania oraz od kompresji
i ciśnień ucierpi również dół :(
ślady odbitych zaworów na tłokach napewno się pojawią a w ekstremalnych wypadkach może dojść do uszkodzenia pierścieni i gładzi cylindrycznych :(
a kiedyś się nawet spotkałem z pęknięciem tłoka i uszkodzeniem korbowodu :wow:

w silniku bezkolizyjnym:

mojemu szwagrowi kiedyś trzasnął pasek w cali C20NE :wow:

mechanik założył nowy pasek za 80pln ustawił zapłon za 20pln
i szwagier dalej śmigał :spoko:

takie są mniej więcej różnice pomiędzy silnikami kolizyjnymi a bezkolizyjnymi :roll:

pięciocylindrowy 2.3ng jest bezkolizyjny więc prawdopodobnie pięciocylindrowy 2.0rt również ;) ale głowy nie daję :oops:


gelo_lsw napisał/a:
patrze na ten temat i już sam nie wiem jeden pisze że JEST ,drugi pisze że NIE,wiec jak jest wkońcu

...a ty to w swoim klekocie lepiej wymieniaj rozrząd na czas :mad:
i to kompletny :mad: diesel większe koszty :haha:
spokojnie akurat tego to pilnuje ;)
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Pon Sty 07, 2008 19:09   

dokladnie wszystkie R5 10V sa bezkolizyjne gorzej z tymi R5 20V :mrgreen: .
za to powiedzcie mi jak jest z 2,8 V6 12V bo o V to ja wiem tyle co nic ale to tylko narazie :mrgreen: dopuki niemam odpowiednich zrodel... :rotfl:
_________________
www.darmot.com
 
 
 
marcinmk2 
streetracer


Auto: audi a4
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 864
Wysłany: Pon Sty 07, 2008 19:19   

To i ja mam pytanko : Gelu ty powinienes wiedziec czy Audi a4 1,6 ma bezkolizyjny silnik? :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam