FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Turbinka do audi 80 Avant
Autor Wiadomość
Sebeq 
Widać, że się stara
Sebeq


Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 26
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 20:29   Turbinka do audi 80 Avant

Słuchajcie mam pytanko na temat turbiny a konkretnie jej montażu. mam audiczke 80 2.0 avant mam tez turbinke i teraz pytanie jak to zamontowac czy musze z tym fantem uderzyc gdzies do warsztatu czy też moge zamontoeac ją sam. bardzo prosze o jakieś podpowiedzi a ewntualna pomoc nie pobejdze soe bez echa pozdrawiam!!!!
_________________

 
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 22:42   

masz dwulitrowy benzynowy ??

to radziłbym udać się do wyspecjalizowanego w tym zakładu,chyba że jesteś magik ;)
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 22:50   

podejrzewam ze trzeba wszystko pokolei kuć i odciazac aby chociaz z 0,5 bara dmuchalo a pozatym te seryjne przeguby tego niewytrzymaja bo w dwolitrowkach sa kiepskie
_________________
www.darmot.com
 
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 23:20   

cymbur01 napisał/a:
bo w dwolitrowkach sa kiepskie

a nawet bym rzekł że bardzo kiepskie
ja w swojej 80 dwa razy robiłem a miała tylko 115 KM
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
audiofan 
Nowiciusz ;>

Auto: narazie mazda 626...
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Mar 2005
Posty: 4
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 00:14   

Przeróbka silnika wolnossącego na Turbo, to dosyć skąplikowany proces.
turbosprężarka z zaworem upustowym
kolektor wydechowy
intercooler
orurowanie ssące i tłoczące
fragment układu wydechowego
zawór blow off
układ dodatkowego wtrysku paliwa ze sterownikiem
power rura ze stożkowym filtrem powietrza
układ smarowania i chłodzenia turbosprężarki.
Zapraszam na stronę pana Koraszweskiego lub Grabowskiego, gdzie profesjonalnie zajmują się uturbianiem silników.
Pozdr.

[ Dodano: Wto Wrz 30, 2008 23:18 ]
gelo_lsw napisał/a:
cymbur01 napisał/a:
bo w dwolitrowkach sa kiepskie

a nawet bym rzekł że bardzo kiepskie
ja w swojej 80 dwa razy robiłem a miała tylko 115 KM


To jakiś żart chyba. Albo poprzedni właściciel Ci samochód zamęczył.
w 90 2,3 awtomat są takie same i ludzie nie narzekają.(136KM)
_________________
Mazda 626 comprex
seicento 1,1S
pozdr.Grześ
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 08:58   

gelo_lsw napisał/a:
cymbur01 napisał/a:
bo w dwolitrowkach sa kiepskie

a nawet bym rzekł że bardzo kiepskie
ja w swojej 80 dwa razy robiłem a miała tylko 115 KM


Przecież ja mam w wannie ten sam motor i skrzynie i przeguby co w 80 i sądze że przeguby są mocne a juz wanna nie jedno przezyła w golfie to juz by mi strzelały przeguby a wannie cisza i tak lepiej niech zostanie ha :D
 
 
Sebeq 
Widać, że się stara
Sebeq


Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 26
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 15:33   

dzięki za podpowiedzi, słyszłem że to prosta sprawa z tą turbinką ale chyba się pomyliłem. chyba pójde do jakiegoś zakładu mechaniki bo magik ze mnie żaden.
_________________

 
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 15:43   

hmmm MLODY w 2,3 coupe ma inne wieksze przeguby niz ja mialem w B4 2,0 90KM jak wymienialismy... ale ok niesprzeczam sie...
_________________
www.darmot.com
 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 22:26   

W 2.3 są wieksze przeguby niz w 2.0 wszystko dobrane do mocy :D
 
 
M@rcus 
Specjalista


Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 150
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 22:33   

Po pierwsze w ogóle nieopłacalna zabawa, po drugie nawet jak to poskładasz niedługo pojeździsz, wejdź na audi80.pl było już o uturbieniu ;) chyba nikt się nie odważył :D
_________________

 
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 22:37   

Cytat:
To jakiś żart chyba
to nie żart Grzesiu chyba powinieneś pamiętać jak robiłem to u mnie :)
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
Sebeq 
Widać, że się stara
Sebeq


Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 26
Wysłany: Czw Paź 02, 2008 22:24   

no to w takim razie odpuszcze sobie uturbienia bo zrobią sie z tego później utrudnienia heheh. a znacie może jakieś patenty na podniesie mocy w 2.0 benzynka 90 KM. chodzi mi o takie myki które moge zrobic sam w garażu
_________________

 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Czw Paź 02, 2008 22:29   

Sebeq napisał/a:
no to w takim razie odpuszcze sobie uturbienia bo zrobią sie z tego później utrudnienia heheh. a znacie może jakieś patenty na podniesie mocy w 2.0 benzynka 90 KM. chodzi mi o takie myki które moge zrobic sam w garażu


Tak kolego zamiast kata strumienica ostatni tłumik wybebeszyć i dużo daje na osiągach auto sie lepiej odpycha już z małych obrotów i dzwiek jest jak w 2.3 no prawie dzwiek jest taki ale mi sie strasznie podoba i dużo to dało bo odrazu odczułem :D
 
 
Sebeq 
Widać, że się stara
Sebeq


Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 26
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 23:09   

no z tą strumienicą też mi sie o uszy obiło. coś bede dział na najblizszy spot to może nie ale na następny to moze już sie uda coś podciągnąc mojej niuni na osiągach. chociaż tak szczerze 90 kucyków wydawac by sie mogło że to mało ale nie jeden lanser z niby pod tuningowanej bryczki sie zdziwił :D
_________________

 
 
 
chudy 2.0 
drifter

Auto: wanna
Skąd: Tatary
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 348
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 09:07   

Możesz jeszcze wsadzić ostatni tłumik sportowy tylko cichy żeby był on ma inaczej komore w srodku skonstruowaną i spaliny lepiej z niego wylatuja to też dużo daje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam