Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 20:29 Turbinka do audi 80 Avant
Słuchajcie mam pytanko na temat turbiny a konkretnie jej montażu. mam audiczke 80 2.0 avant mam tez turbinke i teraz pytanie jak to zamontowac czy musze z tym fantem uderzyc gdzies do warsztatu czy też moge zamontoeac ją sam. bardzo prosze o jakieś podpowiedzi a ewntualna pomoc nie pobejdze soe bez echa pozdrawiam!!!!
Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 737
Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 22:50
podejrzewam ze trzeba wszystko pokolei kuć i odciazac aby chociaz z 0,5 bara dmuchalo a pozatym te seryjne przeguby tego niewytrzymaja bo w dwolitrowkach sa kiepskie
Auto: narazie mazda 626...
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2005 Posty: 4
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 00:14
Przeróbka silnika wolnossącego na Turbo, to dosyć skąplikowany proces.
turbosprężarka z zaworem upustowym
kolektor wydechowy
intercooler
orurowanie ssące i tłoczące
fragment układu wydechowego
zawór blow off
układ dodatkowego wtrysku paliwa ze sterownikiem
power rura ze stożkowym filtrem powietrza
układ smarowania i chłodzenia turbosprężarki.
Zapraszam na stronę pana Koraszweskiego lub Grabowskiego, gdzie profesjonalnie zajmują się uturbianiem silników.
Pozdr.
[ Dodano: Wto Wrz 30, 2008 23:18 ]
gelo_lsw napisał/a:
cymbur01 napisał/a:
bo w dwolitrowkach sa kiepskie
a nawet bym rzekł że bardzo kiepskie
ja w swojej 80 dwa razy robiłem a miała tylko 115 KM
To jakiś żart chyba. Albo poprzedni właściciel Ci samochód zamęczył.
w 90 2,3 awtomat są takie same i ludzie nie narzekają.(136KM)
a nawet bym rzekł że bardzo kiepskie
ja w swojej 80 dwa razy robiłem a miała tylko 115 KM
Przecież ja mam w wannie ten sam motor i skrzynie i przeguby co w 80 i sądze że przeguby są mocne a juz wanna nie jedno przezyła w golfie to juz by mi strzelały przeguby a wannie cisza i tak lepiej niech zostanie ha
Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 15:33
dzięki za podpowiedzi, słyszłem że to prosta sprawa z tą turbinką ale chyba się pomyliłem. chyba pójde do jakiegoś zakładu mechaniki bo magik ze mnie żaden.
Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Sro Paź 01, 2008 22:33
Po pierwsze w ogóle nieopłacalna zabawa, po drugie nawet jak to poskładasz niedługo pojeździsz, wejdź na audi80.pl było już o uturbieniu chyba nikt się nie odważył
Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26
Wysłany: Czw Paź 02, 2008 22:24
no to w takim razie odpuszcze sobie uturbienia bo zrobią sie z tego później utrudnienia heheh. a znacie może jakieś patenty na podniesie mocy w 2.0 benzynka 90 KM. chodzi mi o takie myki które moge zrobic sam w garażu
no to w takim razie odpuszcze sobie uturbienia bo zrobią sie z tego później utrudnienia heheh. a znacie może jakieś patenty na podniesie mocy w 2.0 benzynka 90 KM. chodzi mi o takie myki które moge zrobic sam w garażu
Tak kolego zamiast kata strumienica ostatni tłumik wybebeszyć i dużo daje na osiągach auto sie lepiej odpycha już z małych obrotów i dzwiek jest jak w 2.3 no prawie dzwiek jest taki ale mi sie strasznie podoba i dużo to dało bo odrazu odczułem
Auto: Audi 80 B4 Avant
Skąd: LSM
Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 26
Wysłany: Pią Paź 03, 2008 23:09
no z tą strumienicą też mi sie o uszy obiło. coś bede dział na najblizszy spot to może nie ale na następny to moze już sie uda coś podciągnąc mojej niuni na osiągach. chociaż tak szczerze 90 kucyków wydawac by sie mogło że to mało ale nie jeden lanser z niby pod tuningowanej bryczki sie zdziwił
Możesz jeszcze wsadzić ostatni tłumik sportowy tylko cichy żeby był on ma inaczej komore w srodku skonstruowaną i spaliny lepiej z niego wylatuja to też dużo daje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach