FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pompy wody i termostatu C4 2.6 V6
Autor Wiadomość
Wojtas 
Nowiciusz ;>


Auto: Audi 80 / Audi 100 C4/???
Skąd: Radzyń Podlaski
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 20:51   Wymiana pompy wody i termostatu C4 2.6 V6

Mam pytanie: Czy do wymiany pompy wodnej i termostatu w AUDI 100 C4 2.6 V6 trzeba rozkręcać cały przód w celu lepszego dostępu???
i czy są jakieś dodatkowe komplikacje przy tego typu wymianie?????
_________________
moje audi to już nie audi................................to marzenie:)
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 21:53   

Na 200% musisz rozebrać rozrząd, także pomyśl może nad jego wymianą.
_________________
 
 
 
niziok 
Uczy sie pisac


Auto: Audi B4 2,6 V6 quattro
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 7
Wysłany: Wto Mar 03, 2009 23:57   

Do wymiany termostatu nie musisz ściągać paska rozrządu, da radę zrobić bez tej czynności i nie jest taki ciężki dostęp. Musisz ściągnąć obudowę paska wieloklinowego, i lewą część paska rozrządu (stojąc przodem do auta). ściągasz przewód, odkręcasz 2 śruby i wymieniasz termostat.

Do wymiany pompy demontaż paska jest niezbędny, bo rolkę pompy napędza własnie pasek rowkowy - rozrządu
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 19:13   

Czepiam się, ale ściąganie lewej części paska to chyba to samo co rozbiórka rozrządu w oczach mechanika, zresztą takie ściąganie i zakładanie paska bez ustawiania wałków to chyba coś nie halo.
_________________
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Czw Mar 05, 2009 17:56   

MACIOR,
popieram ja mialem ten sam problem u siebie pompa wody wysypala sie totalnie i podczas wymiany pojebał mi sie rozrząd :) przy okazji pozmienialem wszystkie rolki od paska :)
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:17   

Wystarczy metrowy kątownik i parę kluczy i mamy ustawione wszystko jak tralala :mrgreen:
_________________
 
 
 
niziok 
Uczy sie pisac


Auto: Audi B4 2,6 V6 quattro
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 7
Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:32   

MACIOR napisał/a:
Czepiam się, ale ściąganie lewej części paska to chyba to samo co rozbiórka rozrządu w oczach mechanika, zresztą takie ściąganie i zakładanie paska bez ustawiania wałków to chyba coś nie halo.

nie zrozumiałeś mnie... przy wymianie termostatu mówiłem o ściąganiu lewej częsci OSŁONY paska rozrządu :spoko:
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:56   

niziok napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Czepiam się, ale ściąganie lewej części paska to chyba to samo co rozbiórka rozrządu w oczach mechanika, zresztą takie ściąganie i zakładanie paska bez ustawiania wałków to chyba coś nie halo.

nie zrozumiałeś mnie... przy wymianie termostatu mówiłem o ściąganiu lewej częsci OSŁONY paska rozrządu :spoko:



W 2.8 nie dało się bez ściągania, "kapa" (profilowana rura) przechodziła pod paskiem, a pod nią był termostat i niestety.
_________________
 
 
 
agrest82 
drifter


Auto: 100 2.2/polo
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 257
Wysłany: Czw Mar 05, 2009 18:58   

MACIOR napisał/a:
niziok napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Czepiam się, ale ściąganie lewej części paska to chyba to samo co rozbiórka rozrządu w oczach mechanika, zresztą takie ściąganie i zakładanie paska bez ustawiania wałków to chyba coś nie halo.

nie zrozumiałeś mnie... przy wymianie termostatu mówiłem o ściąganiu lewej częsci OSŁONY paska rozrządu :spoko:



W 2.8 nie dało się bez ściągania, "kapa" (profilowana rura) przechodziła pod paskiem, a pod nią był termostat i niestety.


tak 2.8 tak miało a 2.6 sie chyba niczym nie różni? C4 2.8 nie trzeba było ściągać przodu (przedniego pasa z lampami) jest tam dosyć miejsca
_________________
Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--


Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
 
 
 
Wojtas 
Nowiciusz ;>


Auto: Audi 80 / Audi 100 C4/???
Skąd: Radzyń Podlaski
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 2
Wysłany: Czw Mar 05, 2009 23:56   

Dziękuje Panowie za słuszne uwagi, już jest po wymianie pompy i termostatu, obyło się bez kątownika i bez rozbierania całego przodu auta . Tylko temperatura jaką auto osiąga na postoju jest niepokojąca [ 100 stopni]???!!!!
_________________
moje audi to już nie audi................................to marzenie:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam