FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Rozgryzanie możliwości niedzialania wskaznika poziomu paliwa
Autor Wiadomość
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 20:59   Rozgryzanie możliwości niedzialania wskaznika poziomu paliwa

Lejdis and Dżeltenmen :mrgreen: kto mi powie od czego zaczac czy isc w kierunku baku czy isc w kierunku licznika, otoz mam pelny bak paliwa a wskazowka jest strasznym leniem i niechce sie ani grama podniesc podswietlenie dziala co robic?
czekam na sugestie moze ktos mial podobny przypadek auto to audi 80 92r 2,3 quattro

aaa i zeby niebylo to serio mam jakas zacme chyba i niewiem od czego zaczac to nie zart!! :D
_________________
www.darmot.com
 
 
 
MIODEK 
Specjalista
Zawsze z Audi


Auto: Audi 90USq
Skąd: Lubartów
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 118
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 21:18   

Wygląda to na uwalony wskaźnik.... spróbuj przeczyścić, dokręcić... Wskaźnik temp w porządku ?
 
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 21:38   

tak temperatura obrotomierz i predkosciomierz tip top. jak jest to podlaczone do wskaznika za pomoca czego kostki wtyczki lutu?
_________________
www.darmot.com
 
 
 
Lukas23 
drifter
....LIVE FAST....


Auto: B5 Syncro i FIREBLADE ;)
Skąd: Węglin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 218
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 07:44   

W sumie wyjęcie zegarów to nic trudnego ale ja bym zaczął od sprawdzenia stanu pływaka w baku. Na pewno masz tzw. wejście serwisowe przez które wyciąga się pompę paliwa wraz ze smokiem i pływakiem właśnie. Sprawdź czy nie jest on zablokowany jakimś przewodem od zasilania pompy lub wężykiem powrotu paliwa. Druga możliwość jest taka, że sam pływak może być uszkodzony tzn. nabiera się do niego benzyna i nie unosi się na powierzchni tym samym nie pokazuje poziomu.
Nie biorę pod uwagę faktu, że ktoś kiedyś dłubał w baku i tego pływaka tam wcale nie ma... :/

Jak z pływakiem będzie wszystko OK to jakby co mam całe zegary z B3/B4 (tylko w MPH)
_________________

 
 
 
ryssioo 
Specjalista
fdsw


Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 147
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 17:57   

tak jak piszą koledzy zacznij od pływaka. sprawdź czy się nie zawiesza i czy jest styk na takiej małej płytce. później należałoby sprawdzić zegary. najlepiej jest podpiąć inne. ewentualnie przewód może być przerwany. ale na samym początku bezpieczniki do kontroli
_________________
sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
 
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 20:39   

dzieki bardzo za rady jak tylko znajde troche czasu zerkne przez dziurke w bagazniku co tam sie dzieje i postaram sie opisac o co chodzilo. Pozdrawiam!
_________________
www.darmot.com
 
 
 
EwelinaCzarna 
drifter
teraz quattro


Auto: B4 2.0 & B4 80 2.3 q
Skąd: Okolice Lublina
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 13 Sty 2008
Posty: 306
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 09:35   

U mnie jest cymbur podobnie, tyle, że wskazówka od paliwa leży tydzień a w drugim sie podniesie na parę dni.. I nie mam czasu do tego zajrzeć :mad:
Tak jak już pisali wyżej, najpierw pływak, później spróbuj odpiąć zegary. Ale to mogą być również popękane ścieżki na płytce.. Wtedy będzie więcej zabawy i najlepiej zrobić to u zaufanego elektryka :spoko:
Poza tym ścieżki potencjometru pływaka w zbiorniku, mogła kostka zaśniedzieć przy dekielku zbiornika.. No i sam wskaźnik .. Jak to nie będzie coś z tego to już bardziej się nie znam :haha:
_________________
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,gdy stojąc rankiem przed nim,boisz się go otworzyć"
 
 
 
jerry84 
Specjalista


Auto: Audi B3 1.8S
Skąd: Śródmieście
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 104
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 17:28   

cymbur01, Twój wskaźnik przynajmniej jasno postawił sprawę, powiedział "tu będę siedział" i już, mój z kolei strzela fochy i robi sobie ze mnie jaja. :mad: U mnie problem jest taki, że jeśli mam pełen bak paliwa to jest wszystko OK, ale jeśli poziom paliwa zejdzie do ok. połowy baku, to wskaźnik potrafi w ciągu kilku sekund zejść o ćwiartkę skali. Za pierwszym razem, kiedy mi się to zrobiło to nawet wysiadłem z samochodu i sprawdzałem, czy przypadkiem paliwo mi nie ucieka, teraz już się do tego przyzwyczaiłem. Może teraz jak cieplej na dworze to się za to wezmę. :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam