FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Uturbienie Subary Imprezy
Autor Wiadomość
Stacho_16V 
fast driver
JDM


Auto: Civic
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 1503
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 13:03   Uturbienie Subary Imprezy

Więc tak, mój brat myśli że się nie bardzo może znam albo nie wiem :D no ale chciał to zapytam !
Nie długo planuje kupno auta żeby miał jak się poruszać po polsce jak przyjedzie na urlop podobają mu się Imprezy pierwszej generacji !
Tłumacze mu że lepiej kupić model w którym turbo było montowane seryjnie no ale najwidoczniej ja się nie znam i mi nie wierzy ;)
Bratu chodzi o taki silnik jak w tej Subarynie podanej w linku z allegro 2.0
http://moto.allegro.pl/it...mpreza_2_0.html

Jego pytanie brzmi jaki jest koszt uturbienia takiego samochodu i wystrojenie go :) oczywiście ma być nowe:
turbo jakiś Garett,
wydech,
IC
kolektor wydechowy,
orurowanie i cała reszta ;)
ja powiedziałem mu wstępnie mniej więcej 6 tys. zł

a drugie pytanie mojego brata brzmi jaki jest koszt ewentualnej przekładki gdyby kupił Impreze z kierownicą po drugiej stronie :)

czekam na wasze opinie na ten temat ! a raczej mój brat :)
_________________
Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
 
 
 
Konrad 
pr0 killer
zły on


Auto: ED7 VTEC swap
Skąd: Głusk
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 1045
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 13:26   

moim zdaniem 6 tys mało...


skoro ma byc wszystko nowe to będzie wiecej...

Samo strojenie licz grubą trzycyfrową kwote...
Plus nowe turbo...



Sama robocizna tez troche wyniesie... Spawanie wydechu i reszty...

Lepiej kupic chyba angola i przekladac
_________________
kupie a4 2.8 quattro
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 14:33   

przekładka angola to koszt około 6-7 tysi, średnio to opłacalne jak wezmiemy pod uwagę zwykłego gieteka jak ja mam. lepiej kupic WRXa w tej budzie i wtedy przekladac a o uturbieniu zapomnij, lepiej kupic kompletny silnik i swapować.

generalnie to w polsce poszukał bym cos z kierą po naszej stronie i zapomniał o kłopotach...no chyba ze brat lubi kombinować i lubi cały czas włóczyc sie po warsztatach które i tak nie ogarną tego samochdou w 100%
_________________

 
 
 
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 16:42   

QSY napisał/a:
.no chyba ze brat lubi kombinować i lubi cały czas włóczyc sie po warsztatach które i tak nie ogarną tego samochdou w 100%


i do tego ma duży worek kasy
dla mnie to jest bez sensu robinie imprezie n/a turbo, to jak by robić w audi z 1.8 n/a turbo :roll: kasa w błoto....
_________________
AUTOMATY...
 
 
euromax 
znawca

Auto: szybkie
Skąd: Tomaszów Lubelski
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 04:23   

ale po co coś takiego uturbiać jak są takie seryjne wozy , a na pewno się coś zesra...po uturbianiu
 
 
Raczkow 
drifter


Auto: cupa 16v
Skąd: Konstantynów
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 253
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 11:04   

żeby np twój brat miał już takie subaru z normalnym silnikiem i dopiero teraz chciał uturbiać to jeszcze można zrozumieć ale przed kupnem :roll: chyba że chodzi o finanse... ale to tak czy siak jak pisze reszta wyjdzie więcej jak kupno już uturbionego
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 20:47   

1. Kupić zadbanego N/A (z zajechaną mechaniką).
2. Kupić import z Japan (taniej jak w UK i dużo bonusów się trafia)
3. Kupić 3-4 kraty ulubionego browca i zaszyć się w garażu.
4. Przekalkulować koszta i po chwili namysłu kupić zdrowego GT-ka

Koszta tuningu pomijam.
_________________
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 22:02   

Maciek, z tym zdrowym GT-kiem jest kłopot w Polsce ale wydaje mi sie ze trzeba wybrać mniejsze zło i kupic cos co prosto jezdzi i ma mechanikę OK, reszte da sie wyprowadzic na porządny samochód
_________________

 
 
 
KLOCEK 
streetracer
KLOCEK RALLY TEAM


Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Wrz 2004
Posty: 918
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 22:46   

QSY napisał/a:
Maciek, z tym zdrowym GT-kiem jest kłopot w Polsce


pare sztuk by się znalazło z tym że i cena będzie odpowiednia bo nikt nie sprzeda zdrowego GT 99 za 25 tyś
_________________
http://img17.imageshack.u...tytuughtiiu.jpg
 
 
 
Mareq 
Uczy sie pisac

Auto: type
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 16:17   

Zapraszam do nas do warsztu ,mozemy sprowadzic stosone GC8 sti i zrobic przekładke, naprawde nie warto sie pchac w imprezę gt w wersji z kiera po Bozej stronie.
_________________
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 19:12   

Mareq napisał/a:
Zapraszam do nas do warsztu ,mozemy sprowadzic stosone GC8 sti i zrobic przekładke, naprawde nie warto sie pchac w imprezę gt w wersji z kiera po Bozej stronie.


DO nas do warsztatu? znaczy się gdzie?

i napisz dlaczego nie warto kupować imprezy GT? bo mocno ciekawy jestem :mrgreen:
_________________

 
 
 
Mareq 
Uczy sie pisac

Auto: type
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 19:35   

PRS>ScoobySpec budowa rajdowek z Subaru i serwis Subaru
Gospodarcza 34
607048812 Zapraszamy

Dlaczego nie warto ?

W cenia dobrego gt monza miec , imprezae type R lub RA 280KM w serii, ktortka skrzynia , DCCD ,lekka karoseria. Ot dlaczego nie warto.

Z tymze ja wszystko mierze w kategori sportu i osiagów. Do normalnej jazdy GT jak najbardziej!!!
_________________
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 21:05   

Mareq napisał/a:
PRS>ScoobySpec budowa rajdowek z Subaru i serwis Subaru
Gospodarcza 34
607048812 Zapraszamy

Dlaczego nie warto ?

W cenia dobrego gt monza miec , imprezae type R lub RA 280KM w serii, ktortka skrzynia , DCCD ,lekka karoseria. Ot dlaczego nie warto.

Z tymze ja wszystko mierze w kategori sportu i osiagów. Do normalnej jazdy GT jak najbardziej!!!


tu własnie chodzi o samochód do jazdy codziennej, jezeli chodzi o sport to faktycznie GT-ek to głupota. ja osobiscie jestem zadowolony a jedyne co mnie wkurza w tym samochodzie to absolutny brak hamulców, to auto przyspiesza ale wogóle nie hamuje ;)
_________________

 
 
 
Mareq 
Uczy sie pisac

Auto: type
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 5
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 22:05   

no hamowianie to w gt srednio sprwane. ale upgrade hamulców nie jest drogi, w koncu sa mocniejsi bracia.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam