Wysłany: Sob Sie 15, 2009 13:03 Uturbienie Subary Imprezy
Więc tak, mój brat myśli że się nie bardzo może znam albo nie wiem no ale chciał to zapytam !
Nie długo planuje kupno auta żeby miał jak się poruszać po polsce jak przyjedzie na urlop podobają mu się Imprezy pierwszej generacji !
Tłumacze mu że lepiej kupić model w którym turbo było montowane seryjnie no ale najwidoczniej ja się nie znam i mi nie wierzy
Bratu chodzi o taki silnik jak w tej Subarynie podanej w linku z allegro 2.0
http://moto.allegro.pl/it...mpreza_2_0.html
Jego pytanie brzmi jaki jest koszt uturbienia takiego samochodu i wystrojenie go oczywiście ma być nowe:
turbo jakiś Garett,
wydech,
IC
kolektor wydechowy,
orurowanie i cała reszta
ja powiedziałem mu wstępnie mniej więcej 6 tys. zł
a drugie pytanie mojego brata brzmi jaki jest koszt ewentualnej przekładki gdyby kupił Impreze z kierownicą po drugiej stronie
czekam na wasze opinie na ten temat ! a raczej mój brat
_________________ Gieorgij z You can dance napisał/a:
[quote="Gieorgij"]A do.je.bać ci?[quote]
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sob Sie 15, 2009 14:33
przekładka angola to koszt około 6-7 tysi, średnio to opłacalne jak wezmiemy pod uwagę zwykłego gieteka jak ja mam. lepiej kupic WRXa w tej budzie i wtedy przekladac a o uturbieniu zapomnij, lepiej kupic kompletny silnik i swapować.
generalnie to w polsce poszukał bym cos z kierą po naszej stronie i zapomniał o kłopotach...no chyba ze brat lubi kombinować i lubi cały czas włóczyc sie po warsztatach które i tak nie ogarną tego samochdou w 100%
żeby np twój brat miał już takie subaru z normalnym silnikiem i dopiero teraz chciał uturbiać to jeszcze można zrozumieć ale przed kupnem chyba że chodzi o finanse... ale to tak czy siak jak pisze reszta wyjdzie więcej jak kupno już uturbionego
1. Kupić zadbanego N/A (z zajechaną mechaniką).
2. Kupić import z Japan (taniej jak w UK i dużo bonusów się trafia)
3. Kupić 3-4 kraty ulubionego browca i zaszyć się w garażu.
4. Przekalkulować koszta i po chwili namysłu kupić zdrowego GT-ka
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Nie Sie 16, 2009 22:02
Maciek, z tym zdrowym GT-kiem jest kłopot w Polsce ale wydaje mi sie ze trzeba wybrać mniejsze zło i kupic cos co prosto jezdzi i ma mechanikę OK, reszte da sie wyprowadzic na porządny samochód
Zapraszam do nas do warsztu ,mozemy sprowadzic stosone GC8 sti i zrobic przekładke, naprawde nie warto sie pchac w imprezę gt w wersji z kiera po Bozej stronie.
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 19:12
Mareq napisał/a:
Zapraszam do nas do warsztu ,mozemy sprowadzic stosone GC8 sti i zrobic przekładke, naprawde nie warto sie pchac w imprezę gt w wersji z kiera po Bozej stronie.
DO nas do warsztatu? znaczy się gdzie?
i napisz dlaczego nie warto kupować imprezy GT? bo mocno ciekawy jestem
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Pon Sie 17, 2009 21:05
Mareq napisał/a:
PRS>ScoobySpec budowa rajdowek z Subaru i serwis Subaru
Gospodarcza 34
607048812 Zapraszamy
Dlaczego nie warto ?
W cenia dobrego gt monza miec , imprezae type R lub RA 280KM w serii, ktortka skrzynia , DCCD ,lekka karoseria. Ot dlaczego nie warto.
Z tymze ja wszystko mierze w kategori sportu i osiagów. Do normalnej jazdy GT jak najbardziej!!!
tu własnie chodzi o samochód do jazdy codziennej, jezeli chodzi o sport to faktycznie GT-ek to głupota. ja osobiscie jestem zadowolony a jedyne co mnie wkurza w tym samochodzie to absolutny brak hamulców, to auto przyspiesza ale wogóle nie hamuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach