Auto: Audi A4 1.8T Sport
Skąd: Łęczna
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 9
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 10:08 Audi A8 3.7 B.G V8 Quatro
mam problem z cewka zaplonowa w A8 ,wszystkie zostaly sprawdzone sa sprawne,na jednej nie mam iskry,mimo ze cewka jest ok i prad po przekreceniu zaplonu takze jest w kostce,a iskry nie ma, co mam robic??
naprawić kable lub wymienić kompa lub moduł lub wymienić (wyremontować ) motor jakoś nic innego mi do głowy nie przychodzi czytając opis usterki.....i tym razem nie jestem ani złośliwy ani zarozumiały [/quote]
[EDIT] : a najlepiej pojechać do kogoś kto będzie wiedział co z tym robić ...
Auto: Audi A4 1.8T Sport
Skąd: Łęczna
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 9
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 22:09
cewki sa wszystkie sprawne poprostu na jednej kostce cos jest nie tak bo iskry nie ma mimo ze jest prad, i jak nie wiesz o co chodzi to nie docinaj ok??
Auto: Audi A4 1.8T Sport
Skąd: Łęczna
Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 9
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 09:05
wlasnie gdybys byl bystrzejszy to wpadbys na to ze pytam o to jak to zrobic, naprawde twoje komentarze sa zbedne,wiec dzieki ale nie potrzebuje twojej pomocy,jak widac twoja wiedza na temat samochodow jest nikla, zacznij interesowac sie rowerami ,moze tam tez maja jakies fora...
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 13:14
TTomek napisał/a:
Cytat:
mam problem z cewka zaplonowa w A8
Cytat:
wszystkie zostaly sprawdzone sa sprawne
to w końcu masz problem z cewką czy nie?
Cytat:
iskry nie ma, co mam robic??
naprawić kable lub wymienić kompa lub moduł lub wymienić (wyremontować ) motor jakoś nic innego mi do głowy nie przychodzi czytając opis usterki.....i tym razem nie jestem ani złośliwy ani zarozumiały
[EDIT] : a najlepiej pojechać do kogoś kto będzie wiedział co z tym robić ...[/quote]
Miałem Ci odpisać bardzo podobnie jak TTomek ale mi się nie chciało Najpierw piszesz że cewki są sprawne a za chwile że jedna cewka nie daje iskry pomimo że dochodzi do niej prąd. Jak byś chwile pomyślał nad tym co napisałeś to nie było by takiego odzewu bystrzaku... Pozatym zamiast czekać aż ktoś wpadnie na to co autor postu miał na myśli nie lepiej podjechać do warsztatu i zapłacić 50-100zł za weryfikacje co jest do wymiany??
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 23:51
bombastic1986 napisał/a:
nie znaczy ze jak juz nowy to ze nie moge miec swojego zdania...
jak miales SWOJE zdanie to czemu sie pytales skoro i tak masz SWOJE zdanie?
a dwa to ze obraziles osobe ktora na tym forum ma chyba wiedzy tyle lub wiecej co reszta uzytkownikow RAZEM wzieta
może być , że uczynie tak jak powiadasz , nie po to aby tobie zrobic dobrze rzecz jasna , tylko dla własnego świetego spokoju aby nie widzieć i nie słyszeć takich cymbałów klientów jak ty....
bombastic1986 napisał/a:
moze tam tez maja jakies fora...
sądzę , że tacy goście na forum od rowerów są bardziej ogarnięci od ciebie i potrafią bardziej określić usterkę oraz zadać konkretniejsze pytanie od ciebie , np : "przy zjeździe po klatce schodowej palnąłem baranka w ścianę i mię się kiera zgięła...koledzy gdzie dobrze wstawiają brakujące zęby???" oczywiście nie pytają tam jak ustawić ponownie kierownicę na wprost bo są bardziej ogarnięci od ciebie i pytań oczywistych nie zadają poprzez szacunek do innych userów....
Zakładam , że w twoim przypadku , mocno przytrzasnąłeś się klapą , stąd też mało sprecyzowane pytanie...może to być też efekt poszukiwania tej iskry i poraziło cie wysokie napięcie no... w końcu każdy ma swoje metody poszukiwania usterki...
osobiście nie mam nic przeciwko nowym userom i ich pytaniom , wręcz przeciwnie...kto pyta nie błądzi.... ale jak ktoś jest pyta i sam nie wie o co pyta .... (to sie do niego pisze z małej literki )...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach