FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
GTI
Autor Wiadomość
Junior 
Specjalista
vel Bronx_LBN

Auto: Civic eg4
Skąd: Bronowice
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 150
Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 17:28   

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9901201 wolałbym to :)
 
 
 
michal22 
Widać, że się stara

Auto: cit zx 2.0 16v, bmw 325
Skąd: Lublin
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 38
Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 20:16   

Dlaczego nikt nie wspomniał o xsarze vts. Młode roczniki ponadprzecietne osiągi jak na gti pomijając kilka starszych i lżejszych rodzynków, dobry wypas, ocynkowana blacha i gaz sekwencja często juz jest. Do tego bardzo dobre hamulce i silnik trudny do zajechania.
http://moto.allegro.pl/it...km_polecam.html
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9368779

306:
http://moto.allegro.pl/it...t_mx_3_206.html
i bez gazu:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C9815352]

Jeszcze fajną ofertą jest citroen zx 16v.
W inne auta bym się nie pchał na twoim miejscu.
Niestety ceny zx-ów w dobrym stanie przekraczaja twój budżet. Znam 2 osoby które maja do sprzedania zx-y w bardzo dobrym stanie ale za 1992 rocznik trzeba dać 14000zł, więc lepsza dla ciebie xsara.
 
 
KTR 
drifter
eserdwadzieścia


Auto: P10GT
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 428
Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 23:32   

kazdy "chwali swoje".... zobaczymy ;) jak to wyjdze....
a co do hondy to za ta kase to mozna juz kupic nie prawie VTI tylko prawdziwe ;)
 
 
 
Junior 
Specjalista
vel Bronx_LBN

Auto: Civic eg4
Skąd: Bronowice
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 150
Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 15:22   

KTR napisał/a:
a co do hondy to za ta kase to mozna juz kupic nie prawie VTI tylko prawdziwe


nie w tym stanie :)
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Pon Paź 26, 2009 20:59   

na czym stanęło ??
co szukasz ??
co oglądałeś ?? :)


http://moto.allegro.pl/it...lt_evo_vti.html fajne "evo" ;)

a tu jego brat gti, może Cię zainteresować IMO
http://www.racingforum.pl...OHC-t70718.html
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
pawela 
drifter


Auto: BMW E46 330i Touring
Skąd: LSM
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 481
Wysłany: Pon Paź 26, 2009 23:40   

oba auta i obu właścicieli znam

Lancer GTi przywieziony na handel od człowieka co miał Coltó GTi 7 czy 8 więc wie co kupuje.

A tego Colta GTi z Krakowa polecam Ci z czystym sumieniem. Auto od maniaka, dbane doinwestowane, ma go kilka lat, teraz ma jeszcze 3 colty GTi, jednego buduje na tor, z motorem evo III, drugiego na lans z mega poszerzonym nadwoziem.

[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 21:37 ]
edit, ten z Krakowa nieaktualny, wziął go ziom z Lublina ;)
_________________
BMW E46 330i Touring
 
 
KTR 
drifter
eserdwadzieścia


Auto: P10GT
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 428
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 00:14   

stanałeo na tym ze wkoncu po małych perypetiach zakupiłem nissana ;) hehe ale z troszke wszzszej klasy, taki wygodny dupowóz, Prima P10 ;) mam nadzieje ze to był udany zakup ;)
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 15:03   

KTR napisał/a:
stanałeo na tym ze wkoncu po małych perypetiach zakupiłem nissana ;) hehe ale z troszke wszzszej klasy, taki wygodny dupowóz, Prima P10 ;) mam nadzieje ze to był udany zakup ;)


Ale GT?? I z SR20 na pokładzie? Jak tak to zakup dobry, jedyny minus tych samochodów to słaba blacha, a szczególnie progi z tyłu...
Jeżeli silnik to SR20DE to jest wiele prostych i sprawdzonych sposobów żeby ożywić te autko. Bez zbytniej ingerencji w mechanikę można zrobić 200NM i 160 konióf :P Jednostka generalnie idiotoodporna ale moich modyfikacji nie wytrzymała :haha:
 
 
KTR 
drifter
eserdwadzieścia


Auto: P10GT
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 428
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 18:24   

KOSA napisał/a:

Ale GT?? I z SR20 na pokładzie? Jak tak to zakup dobry, jedyny minus tych samochodów to słaba blacha, a szczególnie progi z tyłu...
Jeżeli silnik to SR20DE to jest wiele prostych i sprawdzonych sposobów żeby ożywić te autko. Bez zbytniej ingerencji w mechanikę można zrobić 200NM i 160 konióf :P Jednostka generalnie idiotoodporna ale moich modyfikacji nie wytrzymała :haha:


dokładnie tak :) blacha wydaje sie wpozadku, ale wiadomo jak to japonczyk :)
narazie sie ciesze z nowego autka, dla mnie nawet troszke za wygodne:P

jak by ktoś miał namiar na jakieś fajne felgi 15 4X114 to może dawać cynk :spoko:
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 23:03   

KOSA napisał/a:
Jeżeli silnik to SR20DE to jest wiele prostych i sprawdzonych sposobów żeby ożywić te autko. Bez zbytniej ingerencji w mechanikę można zrobić 200NM i 160 konióf :P


gdzie moge poczytac o tych modach, bo mam w garazu sunny GTI i przydało by sie go jakos ożywić :mrgreen:
_________________

 
 
 
KTR 
drifter
eserdwadzieścia


Auto: P10GT
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 428
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 23:49   

QSY na nissanklub.pl dowiesz sie wszystkiego;) gdzie znalazłeś sunnego? allegro?
na poczatek mozna przestawic rozrzad i pobawic sie zapłonem
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 23:53   

qsy, wal do zella... on wie DUŻO o tym silniku :)
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:19   

Dokładnie najlepiej do zella... Na nissanklub.pl trzeba brać czasami poprawkę :)
A z podstawowych modów:
- dolot ze stożkiem z dopływem zimnego powietrza
- przyśpieszyć zapłon (tak na aparacie o jakieś 3mm)
- wydech sprawdzone 2,5 cala przelot daje najlepsze przyrosty
- zatkanie zaworu EGR
- porting kolektora dolotowego i wydechowego (można zrobić samemu nic strasznego)
Po takich modach wiele nissanków na hamowni wypluwało ładny moment i moc w okolicach 160ps
 
 
Mrc 
Nowiciusz ;>


Auto: Sunny GTi
Skąd: Piaski
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 3
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 10:28   

Zdrowa "seria" jest także jest w czym dłubać :)





Jeśli chodzi o wydech to warto zainwestować w coś takiego.



do tego dolot na szerokiej przepływce z almery lub p11 ECU M i u Ciebie okolice 165km i koło 200Nm obstawiam po takim zabiegu
 
 
leonn7 
Nowiciusz ;>
leonn7

Auto: p11 GT sunny GTI mx6 v6
Skąd: Polska
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 1
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 03:14   

MRC Marek jak prace nad nissanem????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam