FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja parownika-reduktora lpg PRINS
Autor Wiadomość
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Sie 26, 2009 09:02   Regeneracja parownika-reduktora lpg PRINS

Witam.
Czy operacja wyżej wymieniona jest bardzo skomplikowana?
Zamierzam zregenerowć parownik ale zastanawiam się czy czepiać się samemu,czy dać zarobić zakładowi?
A może ktoś prywatnie w rozsądnej cenie by mi to zrobił?
 
 
 
Mrówa 
drifter
Mrówa

Auto: E34 540 touring
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 318
Wysłany: Sro Sie 26, 2009 10:50   

ja robiłem to w zakładzie i kosztowało mnie to 400zł z gwarancją
_________________
http://img16.imageshack.us/img16/689/dsc0094ni.jpg
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Sie 26, 2009 11:50   

Czy regeneracja polega tylko na wymianie membran i kilku uszczelek ,bo tylko to jest w zestawie naprawczym ,czy cos bardziej skomplikowane,bo koszt zestawu jest od 140-160zł zależy gdzie kupić do mojego parownika a w zakładzie krzyknęli 450zł.Więc reasumując chyba trochę zdzierstwo brać 300zł za wymianę. Nie chce bardzo pchać tam łap,ale nudzę się i mnie kusi.
 
 
 
Flasher 
Specjalista

Auto: C4
Skąd: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Wysłany: Sro Sie 26, 2009 12:49   

Polega to tylko na wymyciu i wymianie membram, oringów, zaworków, kolanek.... tyle co w zestawie :D

Myślę że spokojnie możesz to zrobić sam. Po wymianie wypada wyegulować dawkę na zaworku a najlepiej przeprowadzić od nowa kalibrację.

Nie wspominam o regularnej wymianie filtrów...
 
 
Matt 
Widać, że się stara


Auto: Daewoo Nubira 2.5V6 kombi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 39
Wysłany: Sro Sie 26, 2009 22:13   

Spokojnie poradzisz sobie sam z regeneracją. Trzeba tylko dokładnie wymyć wyskrobać ten syf.
_________________
Jest:
Daewoo Nubira 2.0 kombi 98r.

Było:
Kia Rio 1.3 2002.r
Ford Scorpio 2.9 V6 Ghia 93r.
 
 
 
mcgiver1 
Widać, że się stara


Auto: Maleństwo b3
Skąd: Felin
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 23
Wysłany: Czw Sie 27, 2009 19:46   

Zgadza się, ja na gazie jeżdżę ponad 10 lat ,parowniki robiłem zawsze pod blokiem na parkingu na stoliku turystycznym, zawsze używałem do mycia NITRO bo myje do czysta, pędzel 3cm i szmaty, do zatkania wodnych przewodów zrobione mam z kija od szczotki dwa stożkowe kołki ,spacerowo to dwie godzinki roboty nic skomplikowanego, powodzenia.
_________________

 
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 10:27   

Pytanie czy warto kupowac zestaw naprawczy, do mojego parownika to koszt 80zl, oczywiscie gosc ktory to sprzedawal powiedzial ze skoro samochod sluzy do zarabiania (czytaj duze przeloty) to lepiej kupic nowy parownik za 260 bo te membrany puszczaja itd itp.
Ile w tym prawdy? Bo nie wydaje mi sie zeby byla jakas roznica? Poza cena :D

edit
A moze jeszcze lepiej bedzie kupic to samo na allegro za 50zl? :D
 
 
 
mcgiver1 
Widać, że się stara


Auto: Maleństwo b3
Skąd: Felin
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 23
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 10:33   

Nie ma żadnej różnicy , robi sie takie same przebiegi, ja kupuje zestawy na Łęczyńskiej przy stacji LPG, i wymieniałem nie tylko w swoim samochodzie
_________________

 
 
 
_Rafi_ 
streetracer


Auto: ropniak
Skąd: LSM
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 964
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 15:36   

misiek napisał/a:
Pytanie czy warto kupowac zestaw naprawczy, do mojego parownika to koszt 80zl, oczywiscie gosc ktory to sprzedawal powiedzial ze skoro samochod sluzy do zarabiania (czytaj duze przeloty) to lepiej kupic nowy parownik za 260


Wyjątkowo tani masz parownik,nie wiem czemu za mój krzyknęli 1100zł,więc zrobiłem regeneracje i śmiga jak ta lala :P .
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 21:13   

bo TY _Rafi_, masz sekwencjone a misiek, pewnie ma jakiegos podstawowej generacji (srubex lub aturator) :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Sro Wrz 09, 2009 23:34   

mcgiver1 napisał/a:
Nie ma żadnej różnicy , robi sie takie same przebiegi, ja kupuje zestawy na Łęczyńskiej przy stacji LPG, i wymieniałem nie tylko w swoim samochodzie

Nie problemu mysle ze bym sobie poradzil ale co z regulacja jakas? bo widze ze tam jest jedna ew dwie srubki do regulacji.
_Rafi_ napisał/a:
Wyjątkowo tani masz parownik,nie wiem czemu za mój krzyknęli 1100zł,więc zrobiłem regeneracje i śmiga jak ta lala :P

No ja mam sprzet juz leciwy, 2 generacja, takze i koszta nie sa duze ;)
 
 
 
mcgiver1 
Widać, że się stara


Auto: Maleństwo b3
Skąd: Felin
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 23
Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 08:52   

To nie wymieniaj oringów w tych sróbkach czyli nie krec nimi jeżeli sa szczelne , wymien tylko membrany i inne drobne uszczelniacze
_________________

 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Wrz 10, 2009 10:21   

albo policz obroty przy wykrecaniu... proste jak IIga generacja lpg :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
PONURY 
drifter


Auto: Audi 100 C4 Avant
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 415
Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 07:16   

Moze ten link cos Ci pomoże. http://bezp.pw.home.pl/bezp/nowy.html
_________________

 
 
 
Flasher 
Specjalista

Auto: C4
Skąd: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 102
Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 11:06   

PONURY napisał/a:
Moze ten link cos Ci pomoże. http://bezp.pw.home.pl/bezp/nowy.html


Po zdjęciach sądząc klient który prezentował regenerację parownika chyba ne za bardzo lubił swój samochód. Raz że jeździł na wodzie zamiast płynu co widać po odkładającym się kamieniu, dwa że nie wie co to filtr gazu i go pewnie nie ma lub ma założony ten który był wsadzony przy montażu instalacji :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam