Lubelskie Forum Motoryzacyjne

Park Techniczno - Serwisowy - hamulce za 600zł czy to mozliwe?

daniel325 - Pią Paź 26, 2007 22:40
Temat postu: hamulce za 600zł czy to mozliwe?
wczoraj trafiłem na temat uzytkownika Łaby z dzialu warsztaty,sklepy itd http://lkt.pl/viewtopic.php?p=105052#105052
zadzwoniłem do niego bo jak juz przełoze silnik trzeba bedzie zrobic coś z hamulcami dziś z nim rozmawialem kazał mi jutro przyjechać znalazł ponoć coś do mojej e30 twierdzi za 600zł załatwi mi zestaw który może wychamowywać lepiej e30 od evo VIII czy to możliwe za taką kasę? co warto brać w tej cenie?

daniel - Pią Paź 26, 2007 22:46

możliwe , ja zapłaciłem za zaciski brembo 4 tłoczkowe z klockami 750 zł
MACIOR - Sob Paź 27, 2007 00:10

Zmień pompę na mocniejszą potem martw się o tarcze zaciski.
Jaqub - Sob Paź 27, 2007 11:49

u Marcina wszystko jest mozliwe :mrgreen:
przeciez wiesz ze ma szpere bez szpery :spoko:

daniel325 - Sob Paź 27, 2007 14:57

MACIOR napisał/a:
Zmień pompę na mocniejszą potem martw się o tarcze zaciski.

tak tak to poszło na pierwszy ogień będzie(prawdopodobnie)jeszcze nie wsadzilismy ale juz lezy wspomaganie układu hamulcowego z 750 bez typowego serwa (hydrauliczne) ŁABY załatwił jak dla mnie prawdziwe męskie heble


zaciski przód i tył
klocki
tarcze pływające 320mm przód , tył zwykłe 320mm
wszytko orginalne
za 600zł (i juz jestem czysty k.. )
i gdyby to udało sie załozyć auto będzie musiało porzegnać sie z mniejszymi felgami 17cal. min.

MACIOR - Sob Paź 27, 2007 16:22

Hamowniki fajne tylko, współczuję tylko jazdy na 17 po mieście.
Pawel_M - Sob Paź 27, 2007 17:26

daniel325 napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Zmień pompę na mocniejszą potem martw się o tarcze zaciski.

tak tak to poszło na pierwszy ogień będzie(prawdopodobnie)jeszcze nie wsadzilismy ale juz lezy wspomaganie układu hamulcowego z 750 bez typowego serwa (hydrauliczne) ŁABY załatwił jak dla mnie prawdziwe męskie heble [url=http://img87.imagesh...ib4.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img223.images...jo8.jpg]Obrazek[/URL]

zaciski przód i tył
klocki
tarcze pływające 320mm przód , tył zwykłe 320mm
wszytko orginalne
za 600zł (i juz jestem czysty k.. )
i gdyby to udało sie załozyć auto będzie musiało porzegnać sie z mniejszymi felgami 17cal. min.



Wspomaganie układu z 750 wziołeś ze źródła o którym mówiłem :> ??

daniel325 - Sob Paź 27, 2007 17:51

Cytat:
Wspomaganie układu z 750 wziołeś ze źródła o którym mówiłem :> ??

część zabrałem ze zródła dzieki wielkie ;) 7 zł zapłaciłem

kazik - Sob Paź 27, 2007 18:17

MACIOR napisał/a:
Hamowniki fajne tylko, współczuję tylko jazdy na 17 po mieście.


ja jakos jeżdze i nie tylko ja,teraz już dużo nowych aut fabrycznie ma 17 i daje rade

ps.fajne heble

Paweel - Sob Paź 27, 2007 18:52

daniel325 napisał/a:
Cytat:
Wspomaganie układu z 750 wziołeś ze źródła o którym mówiłem :> ??

część zabrałem ze zródła dzieki wielkie ;) 7 zł zapłaciłem



iehhehehee :D źródło koło torów pewnie :haha: :haha: :haha:

adilsm - Sob Paź 27, 2007 19:06

daniel325 napisał/a:
tarcze pływające 320mm przód , tył zwykłe 320mm


Sorki, że się wcinam w temat ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tymi "pływającymi tarczami" bo jestem zielony w temacie a chętnie zgłebie swoja wiedzę :)

kazik napisał/a:
ja jakos jeżdze i nie tylko ja,teraz już dużo nowych aut fabrycznie ma 17 i daje rade


Zgadzam się z Tobą ale (takie jest moje odczucie) w nowszych autach się nie czuje tak niskiego profilu opony (jeśli mówimy o wsadzeniu np 17") jak w starszych, co widzę jakieś nowe autko to ma niziutki profil a w starszych to raczej wyskość balonu była zdecydowanie większa i po założeniu niskich oponek to strasznie napierd..... i ciężko się jeździ tak...Dam taki przykład jak miałem 17" 205/40 w volvo to tak napierdzielało na wybojach jakbym jechał na samych felgach a w tym samym czasie jechałem o wiele młodszym autem podobnej klasy na 18" 225/35 bodajże i nie czuć było że niski profil...
heh ale się rozpisałem. pzdr :mrgreen:

daniel325 - Sob Paź 27, 2007 19:30

moimi słowami tarcza pływająca tarcza składajaca sie z dwóch elementów czesc mocujaca na piaście i cześć pracująca cierna te dwie części sa połaczone w taki sposób ze tarcza ma pewien luz poprzeczny rozwiazanie bardzo czesto stosowane przy tarczach motocyklowych (czyli przedewszytkim przy dużych średnicach
oj nie ma co ukrywać komfort jazdy na 15 i wielkim balonie jest inny niz na 18 ale dla mnie auto musi mieś swój wygląd :roll: a ciezko uzyskac go z 15 no chyba ze jest to golf :mrgreen: tam liczy sie szerokość i polerowany rant (na ładnej 13 /14 prezenci sie fenomenalnie ), a pozatym ostatnio jezdzilem na 18/35/225 wiec jak teraz przesiadę sie na 17/40/45 to tak jakbym jezdził bardziej komfortowym autem :rotfl:

MACIOR - Sob Paź 27, 2007 19:56

kazik napisał/a:
MACIOR napisał/a:
Hamowniki fajne tylko, współczuję tylko jazdy na 17 po mieście.


ja jakos jeżdze i nie tylko ja,teraz już dużo nowych aut fabrycznie ma 17 i daje rade




Ty nie masz gwintu w aucie :D

Jaqub - Sob Paź 27, 2007 21:21

aj tam ja mam skrecone amory na maks twardo i mam na lato i na zime 17stki... a autem jezdze niemal codziennie... po prostu niektorzy lubia byc kopani w plecy... poza tym pozniej latwo rente na kregoslup dostac :haha:
Kamil - Nie Paź 28, 2007 12:01

ja mam 18 w volvo opony 215/40
i po mieście tragedia !!!!!!!!!!!!!! nigdy w życiu !

Jaqub - Nie Paź 28, 2007 12:17

daniel325, ladnie Ci wyszlo malowanie zaciskow... jakbys mial chwilke to tez tak poprosze :mrgreen: ten grawer to chyba dremelem robiles (ta mini wiertareczka/szlifierka)...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group