Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 3345
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 21:02 smart
zastanawiam się nad kupnem smarta z silnikiem 600 chodź niekoniecznie, co doradzacie ?
więc zwracam się do was z zapytaniem odnośnie tego samochodu ← (jeśli to tak można nazwać) standardowe pytania:
-jak z awaryjnością
-jak z częściami i czy łatwo je dostać itp.
wydaje mi się że kazik miał styczność z tym autem, a może miał owy samochód ?
z góry dzięki za odpowiedź
_________________ PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Wrz 24, 2007 21:22
ja MAM tzn mama ale ja nim czesto jezdze...
auto jest cudowne... na miasto igla... nie szukasz miejsca do parkowania tylko stawiasz gdzie popadnie...
co do Twoich pytan to tak:
kup diesla bo silnik jest bardziej zywotny i mniej awaryjny i pali ok 3-4 l ON a benzyna w miescie przy katowaniu to min 7-8litra
czesci sa latwo dostepne i sa osoby ktore kroja rozbite czesci i praktycznie nie ma klopotu.
co do awaryjnosci to 600benzyna silnik po ok 60-80tys km jest do remontu, bierze olej przy przebiegach ponad 70tys km zjada ok 1 nawet do 1.5 litra na tysiac km
w srodku jest mnostwo miejsca na 2 osoby, bagaznik jest przepastny (ja mam cabrio)
ubezpieczenie jest taniutkie,
najwazniejsze to zeby kupic auto naprawde bezwypadkowe poniewaz smart jest zbudowany na czyms w rodzaju klatki i z zewnatrz ma panele plastikowe...
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 07:15
nie ma w smarcie czegos takiego jak automat... wszystkie smarty maja MANUAL tylko ze jest on sterowany automatycznie (jest jakis tam silowniczek ktory jest sterowany przez komputer)... tylko ze sa rozne opcje tego sterowania ale w zadnym nie da sie manualnie zmieniac co najwyzej tak jak u mnie (najwyzsza opcja) "tiptronic"...
kwestia wyglada tak ze masz galeczke i albo jest ustawiona na A lub mozesz pykac galke do przodu lub tylu w celu zmiany biegu a i tak jak dochodzi kilka razy do odcinki lub zmuli go na maksa niskimi obrotami to sam sobie przerzuci bieg!
ta pseuda automatyczna zmiana biegow pochlania duzo czasu i czasem moze szarpnac (kwestia wyczucia).....
[ Dodano: Wto Wrz 25, 2007 08:18 ]
KIT GTO napisał/a:
ciężko z tym dieslem, a i ceny są wysokie, na razie w grę wchodzi tylko benzynowy, muszę się jeszcze zastanowić,
nie bierz benzyny... zwlaszcza taniej... okazyjne oferty od razu odrzucaj bo na dziendobry w remont silnika bedziesz musial wlozyc najbidniej ok 1tys pln (jak sam sobie zrobisz) do 3tys nawet wiecej jesli komus zlecisz... + smarta jest taki ze wystarczy odpiac troche kabelkow odkrecic kilka srubek i silnik wyciagasz dolem... na necie jest tyle stron o wszelkich naprawach itp wszystko ze zdjeciami nawet osoba srednio kumata moze sobie poradzic...
Auto: DESTRUKCJA
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 3345
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 07:27
dzisiaj będę testować 600 z "tiptronic"
Jaqub, prawie wszystkie benzyniaki są po przebiegu 100 tys. orientujesz się czy drogo wychodzi remont takiego silnika?
myślę również o sprowadzeniu, w takim przypadku można by było myśleć o diesela
o już odpisałeś
_________________ PRZEKŁADAM LANS NAD OSIĄGI.... 19CALI
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 00:53
KIT GTO napisał/a:
prawie wszystkie benzyniaki są po przebiegu 100 tys.
to albo maja remont za soba ew cos bylo sklepane aby tylko pogonic... lub polykaja wiecej oleju niz benzyny...
Paweel napisał/a:
znajomy szukał 2 miechy , wszystko śmiecie totalne i kupili C1
niestety jak 90% aut oferowanych u NAS na sprzedaz....
chociaz jest opcja ze kupujesz smarta z silnikiem do remontu (duzo taniej) i na podstawie tego co znajdziesz w necie mozesz sam sobie go zremontowac. ceny czesci potrzebnych do remontu (jeszcze przed upaleniem zaworu i rozpierdziawka w silniku) powinny oscylowac w granicach 1tys pln. w tym smarcie co smiga oklejony speedcarem robia regularnie remont co 60-70tys km.. moglbys ew z nimi pogadac (ja go widzialem rozebranego na lubartowskiej)
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 19:36
Jaqub napisał/a:
600benzyna silnik po ok 60-80tys km jest do remontu, bierze olej przy przebiegach ponad 70tys km zjada ok 1 nawet do 1.5 litra na tysiac km
Potwierdzam..
Benzyna to przebieg ok 100tys.. potem środkowy tłok znika
Dieslem robisz ok 200tys bezawaryjnie.
Tez kupuje 0.7 w Dieselku .. Musi mieć jedynie Klime.
[ Dodano: Sro Wrz 26, 2007 20:40 ]
KIT GTO napisał/a:
prawie wszystkie benzyniaki są po przebiegu 100 tys. orientujesz się czy drogo wychodzi remont takiego silnika
Nie opłaca sie remontować..
Taniej wychodzi drugi motor..
Nie jest także powiedziane ze autko sie wysra po 100tys..
Jeżdże po warsztatach i widziałem juz nie jednego smarta..
W 6 na 8 środkowy tłok powiedział dość ..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach