Od 3 lat i 38 000 km tylko dolewam olej jak się kontrolka zapali (gdy jest zbyt niskie ciśnienie smarowania) i jeszcze nigdy go nie wymieniałem, ponadto poprzedni niemiecki właściciel jechał na tym oleju 7 000 km więc czas najwyższy go wymienić, mam takie pyt bo był wlany te 45 000 km temu Castrol Magnatec 10W40 (według etykiety w silniku) a kolega właśnie spuszcza z Astry olej Mobil 15W40, używany tylko przez 2500 km i mam pytanie czy będzie się nadawał pomimo iż je3st zupełnie innego producenta, a VW ponoć poleca Castrol. Proszę o odpowiedź bo jutro muszę go wymienić, pozdrawiam
to "zioma" siwego...
gdybym miał "trzymać sie zasady" musiałbym skopiować cały topic "ziom"
wg mnie jesli nie chce wymieniac oleju to na dolewanie ten olej zlany z astry bedzie kozak... moj ziomek w mietku 124 2.0 przez 4 lata i ciezko powiedziec ile km bo mu licznik juz dawno stanal (chyba po 380tys km)tez nie zmianial oleju a tylko dolewal najtanszy mineral jaki udalo mu sie dostac... auto w lpg. przy normalnej jezdzie dolewal z raz w tygodniu czasem raz na dwa tygodnie ok 1litra a jak jechalem z nim kiedys ok 160km/h to na dystansie 10km niecalych zjadal ok 1 litra auto dalej jezdzi
Auto: p405GL/Mi16/mtx125
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 51
Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 20:19
Jaqub napisał/a:
wg mnie jesli nie chce wymieniac oleju to na dolewanie ten olej zlany z astry bedzie kozak... moj ziomek w mietku 124 2.0 przez 4 lata i ciezko powiedziec ile km bo mu licznik juz dawno stanal (chyba po 380tys km)tez nie zmianial oleju a tylko dolewal najtanszy mineral jaki udalo mu sie dostac... auto w lpg. przy normalnej jezdzie dolewal z raz w tygodniu czasem raz na dwa tygodnie ok 1litra a jak jechalem z nim kiedys ok 160km/h to na dystansie 10km niecalych zjadal ok 1 litra auto dalej jezdzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach