Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 23:24
jezuuuu... ale wy macie pytania.. idzie dlubac w kazdym aucie... zalezy co chcecie osiagnac.. 100KM czy 10KM.. i jakie sa srodki finansowe.. wiadomo ze majac 500zl nikt nie doda wam 50KM.. eh... jakies konkretne pytanie powinny byc.. robcie walki, glowice, kolektory, strojenie... w kazdym aucie to sie robi..
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sob Mar 26, 2005 23:47
MicO napisał/a:
jezuuuu... ale wy macie pytania.. idzie dlubac w kazdym aucie... zalezy co chcecie osiagnac.. 100KM czy 10KM.. i jakie sa srodki finansowe.. wiadomo ze majac 500zl nikt nie doda wam 50KM.. eh... jakies konkretne pytanie powinny byc.. robcie walki, glowice, kolektory, strojenie... w kazdym aucie to sie robi..
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 06:23
odnosnie oplacania to w silniku N/A raczej normalne jest ze jakis super efektow nie bedzie przy malym nakladzie finansowym... da sie robic super silniczki.. co do kosztow to jesli sie nie myle to walki u Swiatka kosztuja ok. 1350zl(za 2) i 750zl za jeden(takie ma ceny na swojej stronie), glowica nie mam pojecia jaki to koszt... jakiegos dobrego tokarza i ogień.. kolektory to w zaleznosci od tego jakie i do czego.. mozna szukac od mocniejszych wersji silnikowych np. kolektorow rownoleglosciowych lub robic/sciagac na zamowienie(jakis 1000zl za szt.).. strojenie to moze juz sie TTomek wypowie. To juz trzeba samemu odpowiedziec sobie na pytanie czy sie oplaca.. Chodzilo mi glownie o to ze kazdy silnik da sie dlubac.. zamiast kupowac jakies pierdzidelka, bździdełka odłozyc kase i zrobic autko z jakims sensem..
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 18:11
MicO napisał/a:
jezuuuu... ale wy macie pytania.. idzie dlubac w kazdym aucie... zalezy co chcecie osiagnac.. 100KM czy 10KM.. i jakie sa srodki finansowe.. wiadomo ze majac 500zl nikt nie doda wam 50KM.. eh... jakies konkretne pytanie powinny byc.. robcie walki, glowice, kolektory, strojenie... w kazdym aucie to sie robi..
nie denerwuj sie z mechanicznych zeczy to wiem co trzeba zrobi ale chodzilo mi o to czy da sie cos w elektronice poprzestawiac a i jeszcze jedno pytanie gdzie w lublinie moga mi zrobic caly uklad wydechowy i jaki jest tego koszt tak mniej wiecej
nie denerwuj sie z mechanicznych zeczy to wiem co trzeba zrobi ale chodzilo mi o to czy da sie cos w elektronice poprzestawiac a i jeszcze jedno pytanie gdzie w lublinie moga mi zrobic caly uklad wydechowy i jaki jest tego koszt tak mniej wiecej
2,3 10V z 91-93r ...w jakiej elektronice?????
sorki ale ta elektronika jest tylko od tych co chronią nutrie przed wyginięciem (zieloni ) w tych silnikach mechanika jest głównie do roboty...
elektronika tylko przeszkadza w osiągnięciu czegokolwiek m.in. mocy...
Auto: VW Amarok
Skąd: Polska Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 560
Wysłany: Nie Mar 27, 2005 21:24
Nikt sie nie denerwuje.. jaki jest sens przeprogramowac kompa jak potem dokonasz modow mechanicznych.. zaczynasz od mechaniki a potem stroisz to "chipem"..
wydech zalezy jaki i z czego... czy stalowy czy z kwasowki, z kolektorem czy bez..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach