a jak jestesmy przy temacie paliw, to jezdzi ktos z WAs na V-Power odczuwalna jest róznica? i czy ta róznica w osiagach jest proporcjonalna do różnicy cenowej?
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
pod Makro jest dobra wacha i tanio (98) i mozna do pelna zatankowa za gotowke a nie tylko karta jak na neste
chyba na neste nie tankujesz skoro nie wiesz ze banknociki mozna wkladac. poza tym na neste jest najtaniej. A jak karta tankujesz tyo jeszcze 5 groszy taniej jest
Auto: ropniak
Skąd: LSM
Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 14:41
crOOchy napisał/a:
a jak jestesmy przy temacie paliw, to jezdzi ktos z WAs na V-Power odczuwalna jest róznica? i czy ta róznica w osiagach jest proporcjonalna do różnicy cenowej?
Na trasie jest,ale czy do ceny adekwatne,to bym polemizował.Bo w mieście w korkach to odczujesz tylko ładniejszą pracą silnika(no chyba że w wieczór piątkowy staniesz na kresce-to też ciut pomaga).Oczywiście mówie o V-Pover Racing tym najdroższym bo to jest oryginalne ,zwykły V-Pover ma tylko dodatek dodany do zwykłego paliwa.Czasami wlewam do pełna tak żeby układ przeczyścić i odczucia jak wyzej opisane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach