Wysłany: Wto Paź 16, 2007 21:51 problem z przyspieszeniem w a4 1.9 TDI
potrzebuje pomocy i odpowiedzi na pytanie co to może być
samochód praktycznie nie przyspiesza wskazówka obrotomierza dochodzi niewiele powyżej 3000 obrotów i koniec samochód jest strasznie zamulony
jeśli ktos zna przyczyne prosze o pomoc bo jazda w taki sposób to katorga
dzięki
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 22:30
sprawdz droznosc katalizatora, zaslep recyrkulacje sprawdz przepływke i podłączenie kostki do przepływki. jak masz wersje 110 HP to sprawdz czy zmienna geometria czasem nie staneła.....
Wymien filtr paliwa i powietrza. Wogóle to sprawdz czy i jakie cisnienie laduje turbo:)
jednym slowem odwiedz jakis warsztat co sie na tym zna
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 22:32
Prawdopodobnie padł przepływomierz.
Na przyszłość stosuj dobry filtry powietrza ( nie jest to główna przyczyna ).
Proponuje nie stosować Filtrona. W środowisku mówi się o jego dużym "zapyleniu".
O QSy mnie wyprzedził
Najszybciej i najprościej pożycz przepływke i sprawdź.
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 08:07
przyczyn może być kilkanaście , bez dobrej diagnostyki możesz wymienić pół silnika i problem pozostanie...
Najczęsciej wiadomo pada przepływka , więc odłącz od niej kabelek (wtedy sterownik podstawi sobie wartosc 550mg powietrza , co wystarczy żeby podać już troche paliwa) , i jeśli na odłączonej wtyczce będzie jezdzic lepiej niż na podłączonej to masz odpowiedź że to przepływka , jesli nie , musisz diagnozować.
Pozdro
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pią Paź 19, 2007 07:34
dokładnej diagnostyki nie udało sie zrobić , gdyż ktos u Gela odłączył zasilanie do złącza obd (moze podczas instalowania alarmu?), na szczęscie ustarke dało sie zlokalizować bez komputera. Brak podcisnienia na zaworku N75 , co jak wiadomo powoduje brak sterowania zmienną geometrią w turbinie , tak więc Gelo jeździł SDi . Było już ciemno wczoraj , ale stawiam na jakas nieszczelnosc po drodze do zaworka , gdyz na vacum pompie było podcisnienie , pozostaje zlokalizowac tą nieszczelnosc i auto będzie latać jak kiedys.
właśnie udało mi się namierzyć nieszczelność ,jeden z przewodów był przetarty a także ten trójnik który jest z tyłu silnika ,Michał podpowiedział mi żebym próbował to uszczelniać ale może ktoś wie czy dostane to gdzieś nowe albo używane na jakims szrocie
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Paź 24, 2007 12:53
Nowe przewody takie jak Ci potrzeba kupisz w firmie HEN DAR ul. Kunickiego 232.
Jak wyjedziesz z gluskiej na kunickiego w strone miasta jadAc od swidnika to za kosciołem jakies 200m. (po tej samej stronie co kosciół)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach