tzn co?
chcesz , żeby zczytać pin , i zaprogramować gotowy kluczyk z transponderem, który posiadasz?
czy to co wyżej tylko dochodzi dorobienie kluczyka i pilota???
Bardzo pomocne byłoby info nt. rocznika auta.
jeżeli pierwsza opcja to tanio Cie wyjdzie w serwisie (jeżeli w aucie wszystko legal to pin dostaną z "centrali" w ramach usługi ...
jeżeli druga i chesz to zrobić za mniej niż 100 zeta to ja to mogę zrobić : płacisz 20 i robisz dwa razy laskę... moze być raz za razem
Oczywiście zapewne znajdzie się na forach (łącznie z tym) kilka osób które wezmą za to wszystko 30 zeta i jeszcze Tobie zrobią laskę za to , że dałeś się im dotknąć do swojego auta...ale to wszystko jest oczywiście Twój wybór i sporo zależy od rocznika auta , gdzie stopień ryzyka sie zmienia...ale tego nie znam
[ Dodano: Sob Lis 10, 2007 22:50 ]
marewel napisał/a:
a w chelmie zrobilem za 30.
i jeszcze jedno: ten grot za 30 to wyrzeźbili w czym ? jakiejś surówce bez transpondera czy tyle kosztowała całość , czyli surówka z transpo i wycinanie?
Auto: 1.9TDI
Skąd: Chełm
Dołączył: 27 Maj 2007 Posty: 144
Wysłany: Nie Lis 11, 2007 09:47
Kluczyk scyzoryk,grot zefrezowany,pilot zaprogramowany.Pozostalo zaprogramowanie transpondera w kluczyku,a jako ze nie znam kodu imo nie zrobie tego sam.Mam przywieszke z kodem imo ale kod nie pasuje chyba ktos wymienial licznik.Pozostaje opcja zczytac kod z licznika,badz w bardziej wyspecjalizowanym zakladzie z kluczyka.Dzwonilem do pewnej firmy w Zamosciu,ale ceny nie zaciekawe,i jeszcze koles mi wmawial ze wszystkie interfejsy VAG,oprocz tego co sam uzywa so do pupy.
raz za razem to dlatego scooby tak szeroko nogi stawia a może od kociego jedzenia a ja myślałem że wyrzuca sie stary kod i programuje ten z kluczyka no ale co firma to rozwiązanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach