Auto: :)
Skąd: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 2
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 13:44 Inicjacja poslizgow w FWd
Witam Chlopaki mam do was wiele pytan interesuje mnie technika jazdy fwd, jest teraz zima i kazdy chce sie troche po bawic autem ,i mam do was pytania jakie sa technika jazdy zeby w austo wprowadzic w poslizg , wiadomo rekaw to kazdy umie zaciagnac chodzi o cos z wyzszej polki, slyszalem tez ze sie da ustawic auto bokiem hamulcem noznym wiec co wiecei piszcie bo mi sie to przyda ale prosze dokladnie
wielkie dziekiu
pozdro
Auto: F7P
Skąd: Polska Pomógł: 29 razy Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 1894
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 14:25
Spotkajmy się na sniegu..
Łatwiej pokazać niz opowiedzieć..
Możesz przenosic ciężar auta, narzucać-> kierownica/gaz..
Tak mozna to robic bez recznego.. tutaj kłania sie odpowiednia predkość i na poczatek 100% obeznanie z autkiem.
Auto: :)
Skąd: Polska
Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 2
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 16:07 fwd
Nom ale whadlo jest dla samochodow awd i rwd a Scandinavian Flick dla wszystkich rodzajow napedu ale bez Abs , ja naprzyklad mam Abs wiec moze jakies inne techniki
wahadlo tez mozna FWD hehe i to dosyc fajnie i szybko z abs tez da sie na wahadlo jechac , najlepiej to szybki ruch lewo prawo kierownica i sam powinien sie juz slizgac troche na boki i operowac gazem i kierownica tylko i czasem hamulcem
Auto: impreza gt
Skąd: LSM Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2004 Posty: 273
Wysłany: Nie Lis 18, 2007 23:13
Za Spawosem i Vestim.... kielnia i gaz... łopatologicznie to chwilę po energicznym skręcie puścić gaz....wtedy w zalezności od tego z jaką intensywnością no i przy jakiej prędkości to zrobisz samochód powinien wyjechać tyłem. Później w zależności od tego jak się złożysz odpowiednio dużo i w odpowiednim momencie dodajesz tego gazu z kontrą.... wszyscy sie zgodzimy, że zależy od nadsterowności tyłu. Ja w 206 nie musiałem się wogóle wysilać, samochód wręcz sam się składał... wystarczyło na torze na dużym łuku przy 60km/h delikatnie puscić gaz i pupa chciała iść na wycieczke
Nikt Ci tu przepisu na slajdy fwd w stylu Ragnotti nie da. Poznaj swoje auto, najlepiej na torze jak już Vesti i Spawos skwitowali.
A jak chcesz na delikatnym hardcorze, to łycha w podłogę i w momencie energicznego skrętu kielnią "kopnij" lewą nogą w hamulec bez puszczania gazu, wszystko będzie się troszkę szybciej działo
Co się będziesz z FWD męczył Sprzedam Ci Quattro i ogień, pare osób widziało jak to bokami po całej Mełgiewskiej kiedyś latało no i masz ABS wyłączany z przycisku w standartowym wyposażeniu
Możesz jeszcze letniaki zapodać na zad i pobawić się bez żadnego rękawa czy lewej nogi.
No to masz napisane raczej wsztskie techniki inicjacji poślizgu w FWD. Masz wahadło, Skandynawie i Lift off. Jeśli chcesz poczytać o różnych technikach jazdy to polecam tą stronkę http://www.technikajazdy.info/ . Ja znalazłem tam kilka rzeczy, których nie znałem, wcześniej lub nie doceniałem ich zastosowania. Pierwszym moim wyjaqzdem na tor pokazałem, że słabo jeżdże. Teraz po roku treningu czekam na mini-maxa by zobaczyć czego udało mi się nauczyć.
_________________ Zawiozę do ślubu tel 509-619-907.
W opcji wjazd na plac kościelny bokiem
Co się będziesz z FWD męczył Sprzedam Ci Quattro i ogień, pare osób widziało jak to bokami po całej Mełgiewskiej kiedyś latało no i masz ABS wyłączany z przycisku w standartowym wyposażeniu
Możesz jeszcze letniaki zapodać na zad i pobawić się bez żadnego rękawa czy lewej nogi.
Macior działy chyba pomyliłeś,auto giełda jest trochę niżej.
p.s.Czy to Twoje audi nie zatrzymało się kiedyś na słupie podczas "bokowania"
Co się będziesz z FWD męczył Sprzedam Ci Quattro i ogień, pare osób widziało jak to bokami po całej Mełgiewskiej kiedyś latało no i masz ABS wyłączany z przycisku w standartowym wyposażeniu
Możesz jeszcze letniaki zapodać na zad i pobawić się bez żadnego rękawa czy lewej nogi.
Macior działy chyba pomyliłeś,auto giełda jest trochę niżej.
p.s.Czy to Twoje audi nie zatrzymało się kiedyś na słupie podczas "bokowania"
Co się będziesz z FWD męczył Sprzedam Ci Quattro i ogień, pare osób widziało jak to bokami po całej Mełgiewskiej kiedyś latało no i masz ABS wyłączany z przycisku w standartowym wyposażeniu
Możesz jeszcze letniaki zapodać na zad i pobawić się bez żadnego rękawa czy lewej nogi.
Macior działy chyba pomyliłeś,auto giełda jest trochę niżej.
p.s.Czy to Twoje audi nie zatrzymało się kiedyś na słupie podczas "bokowania"
Nie... wyrwało tylko znak z gleby.
yy jak zwał tak zwał
a co do łamania FWD to wszystko co napisali koledzy i to co napisał macior z oponami.
Można założyć na tył jakies parciuchy wtedy będzie prościej wytrącić auto z równowagi i prościej będzie opanować tę sztukę a potem z stosowac już na jednakowych oponach.Jest jedno ale...nie polecam tego setupu na ulice miasta mniej wprawionym zawodnikom!
Co się będziesz z FWD męczył Sprzedam Ci Quattro i ogień, pare osób widziało jak to bokami po całej Mełgiewskiej kiedyś latało no i masz ABS wyłączany z przycisku w standartowym wyposażeniu
Możesz jeszcze letniaki zapodać na zad i pobawić się bez żadnego rękawa czy lewej nogi.
Macior działy chyba pomyliłeś,auto giełda jest trochę niżej.
p.s.Czy to Twoje audi nie zatrzymało się kiedyś na słupie podczas "bokowania"
Nie... wyrwało tylko znak z gleby.
yy jak zwał tak zwał
Jak będziesz chciał kupić to przedstawię Ci kompletną dokumentację z naprawy.
Co się będziesz z FWD męczył Sprzedam Ci Quattro i ogień, pare osób widziało jak to bokami po całej Mełgiewskiej kiedyś latało no i masz ABS wyłączany z przycisku w standartowym wyposażeniu
Możesz jeszcze letniaki zapodać na zad i pobawić się bez żadnego rękawa czy lewej nogi.
Macior działy chyba pomyliłeś,auto giełda jest trochę niżej.
p.s.Czy to Twoje audi nie zatrzymało się kiedyś na słupie podczas "bokowania"
Nie... wyrwało tylko znak z gleby.
yy jak zwał tak zwał
Jak będziesz chciał kupić to przedstawię Ci kompletną dokumentację z naprawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach