Witam przez pomylke na stacji nalałem V-powera na shellu benzyne zamiast diesla,i po 200 metrach auto sie zatrzymalo.
Scholowalem do domu wypompowalem benzyne zalalem 2 litami jakiejs ropy co mialem w domu i....
...i zaczal chodzic doslownie jak by pod maska strzelal sylwester tak napierdalalon ale przez chwile.a dymu tyle,jak bys palil siano.hehe
no i ustatkowalo sie.
Pojechalem na shella zatankowalem V -Power Diesela i niechcial odpalic! czego?przeciez tam sondy lambda niema?
odlaczylem kleme na 10min. ,zalozylem pochemlalem i odpalil,i teraz nic wszystko jest ok,pytanie brzmi czego niechcial odpalic,czy musze wymienic filtry?
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 10:51
niewiem jaki masz silnik , byc moze wszystko bedzie już ok , ale układ wtryskowy mógł dostać po pupci , sprawdz czy auto ma moc jak wczesniej , czy nic dziwnego nie leci z rury , czy wolne obroty są stabilne itp.
Mam nadzieje że po tej akcji nalales ropy do pełna.
Auto: AUDI A6 1.9tdi Sport 2002
Skąd: Czechów
Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 21
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 10:54
slg napisał/a:
niewiem jaki masz silnik , byc moze wszystko bedzie już ok , ale układ wtryskowy mógł dostać po pupci , sprawdz czy auto ma moc jak wczesniej , czy nic dziwnego nie leci z rury , czy wolne obroty są stabilne itp.
Mam nadzieje że po tej akcji nalales ropy do pełna.
1.9tdi 130km oczywiscie na pompo wtryskach
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 10:55 ]
QSY napisał/a:
pierwsze co powinienes zrobic to wymiana filtra paliwa teraz lepiej zebys tez nalał do ropy jakiegos uszlachetniacza co by wszystko wrociło do normy.
Dlaczego nie chciał odpalic? zamalo miałes ropy w baku po wypompowaniu paliwa...moze dlatego
po zatankowaniu nowego V powera diesla\ niechciał odpalic
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 10:57 ]
QSY napisał/a:
pierwsze co powinienes zrobic to wymiana filtra paliwa teraz lepiej zebys tez nalał do ropy jakiegos uszlachetniacza co by wszystko wrociło do normy.
Dlaczego nie chciał odpalic? zamalo miałes ropy w baku po wypompowaniu paliwa...moze dlatego
A co do uszlachetniacza czy jest warto dodawac jakis uszlachetniacz do VPower Diesel wydaje mi sie ze ona juz jest wystarczajaco uszlachetniona wkoncu ma swoja cene nie?
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 11:33
pompowtrysk jest troche mniej narażony na złej jakosci paliwo (a w tym przypadku benzyna była złej jakosci paliwem do Twojego silnika). Jeśli teraz wszystko jest ok , to zmieniłbym filtr paliwa , zalał ropy do pełna i jesli auto ma moc jak wczesniej i motor chodzi na wolnych jak wczesniej to nic bym nie ruszał. Jeśli chcesz mieć absolutną penwość że nic nie stało sie z pompkami należałoby je zdiagnozować.
Co do uszlaczetniaczy , to mam na ich temat swoją teorie , w silniku diesla nowej generacji ich nie stosuje i nie polecam stosować nic poza dobrej jakosci paliwem.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Sty 23, 2008 15:33
jak dasz dobra cene to odkupie od Ciebie beznyne (znaczy tego Vpowera co zalales przypadkowo) jak zmieszana z ropa to nawet lepiej bo kosiarka bedzie plynniej chodzic:d
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach