Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 19:42 termostat przy wymianie rozrządu
zamierzam wymienić rozrząd i niektórzy mówią żeby od razu wymienić termostat jak według mnie jest dobry auto sie szybko nagrzewa jak na diesla po 7km wskazówka sie podnosi, po nagrzaniu trzyma temperaturę równiutko 90stopni. Co o tym myślicie, czy powinno sie wymienić termostat razem z rozrządem? na VAG-u nie sprawdzałem bo nie mam kabla
------------------------------------
drugą sprawą jest alarm raczej jego naprawa, możecie polecić jakiegoś dobrego magika co sie tym zajmuje w Lublinie
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Sro Sty 30, 2008 17:04
a co do pompy wody ? bo jak padnie to trzeba zwalać znów przód. byłem sie dzisiaj zorientować co do robocizny 200zł to dużo ? ? czyści już mam pasek Contitech roliki SKF, co jescze wymienić przy okazji wymiany rozrządu ?
a co z tym alarmem bo nie zamyka z pilota gdzie mam sie z tym udać ? ?
wymieniaj i pompe tylko niemiecką niech wsadzą ja tak zrobiłem a starą zabrałem nie oszczędzaj ja zapłaciłem 760zł za wszystko pasek contitech rolka niemiecka firmy nie pamiętam pompa też niemiecka firmy też nie pamiętam
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 08:52
Flasher napisał/a:
Za jakie wyłączenie ?
Za odcięcie alarmu ?
wyłączenie= odcięcie
alarm nie jest fabryczny, "fachowiec" popatrzył na pilot i z miejsca 200zł
a problem jest taki że nie mogę rozbroić alarmu jak otwieram drzwi to się włącza, przy syrenie mam taki wyłącznik ale jak wyłączę tym to mogę normalnie otworzyc tylko ze co jakieś 30sek. mrugnie awaryjnymi i z syreny dzwięk i tak w nieskończoność
widoczna wina pilota, baterię sprawdzałem 12V pod obciężniem spada do 11,6V
Auto: WANNNAAA HA
Skąd: Świdnik Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 140
Wysłany: Sob Lut 02, 2008 13:51
Cytat:
wyłączenie= odcięcie
alarm nie jest fabryczny, "fachowiec" popatrzył na pilot i z miejsca 200zł
a problem jest taki że nie mogę rozbroić alarmu jak otwieram drzwi to się włącza, przy syrenie mam taki wyłącznik ale jak wyłączę tym to mogę normalnie otworzyc tylko ze co jakieś 30sek. mrugnie awaryjnymi i z syreny dzwięk i tak w nieskończoność
widoczna wina pilota, baterię sprawdzałem 12V pod obciężniem spada do 11,6V
_________________
jak chce ci sie podjechac do swidnika to zapraszam mam kolege ktory poradzi sobie ztym pewnie i nie zloji z kasy jak chcesz numer to sie odezwij
_________________ TA NO NO HA
było z audi
b2 coupe 2.3
b3 1.9klekot
i jest wannaaa ha
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach