FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
110kM a jedzie jak 90kM A4 '96r 1,9 TDi
Autor Wiadomość
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 23:55   110kM a jedzie jak 90kM A4 '96r 1,9 TDi

mamy problem...
jak w temacie...
turbo sprawne w 100% przepływomierz też, wymieniony filtr paliwa niby wszystko ok.


Jednak że auto jest jakieś zamulone, bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator.



Może ktoś z was ma jeszcze inne pomysły bądź też doświadczenia...

będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi i dokładnie to sprawdzimy. :spoko:
_________________
Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
Ostatnio zmieniony przez Czacha Nie Lut 17, 2008 00:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 23:59   

paliwo jakie wlaliscie moze byc do pupy :rotfl:
_________________
www.darmot.com
 
 
 
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 00:00   

cymbur01 napisał/a:
paliwo jakie wlaliscie moze byc do pupy :rotfl:


to odpada w 100% nie w paliwie problem....

auto przy 3000 obr/min jak by się zawieszało na sekundę i szło dalej ale nie zawsze....
poza tym czuć że brak mu odejścia.....
_________________
Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
 
 
kriss 
Uczy sie pisac
audi a4 avant


Auto: a4
Skąd: Świdnik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 14
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 01:37   

Takie samo zajwisko działo sie u mojego kolegi z pracy w goferku ze gdzie przy 3000obr zawieszało sie na sekundke i pozniej jechał i zapytam sie jego w poniedziałem to Wam napisze co on tak robił moze to pomoze i Wam Gomeziątka :) ;)
_________________
Skype: km1982
 
 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 09:39   

czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo

[ Dodano: Nie Lut 17, 2008 09:47 ]
Czacha i Gomez napisał/a:
bierzemy pod uwagę jeszcze katalizator.

mozliwe ze jest zapchany!!!! koniecznie sprwdzcie
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
Klimcia 
Uczy sie pisac

Auto: b3
Skąd: Czuby
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 24 Cze 2007
Posty: 10
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 11:10   

VAG VAG VAG i jeszcze raz VAG :mrgreen: podejżewam że dużo się wyjaśni, może błędy do kasacji, katy do regulacji, kornolio ma mieć vag-a dziś na spocie 8)
_________________
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło...
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 11:14   

Zaglądał ktoś co z EGR ????
_________________
 
 
 
ryssioo 
Specjalista
fdsw


Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 147
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 21:14   

zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km
_________________
sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
 
 
 
Gobo90 
drifter


Auto: Passat kombi 2,9VR6 4x4
Skąd: Świdnik
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 447
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 22:43   

stawiam na n75......
_________________
http://img141.imageshack....18/corekln0.png
 
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Nie Lut 17, 2008 22:45   

Gobo90 napisał/a:
stawiam na n75......
nie to ! już sprawdzane było :/
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 15:45   

rafii napisał/a:
czy naprawde turbo sprawne w 100% ???? bo jednak wydaje mi sie ze tu jest problem
Na poczatek trzeba sprawdzic kont wtrysku i logi dynamiczne, moze byc problem z turbina lub jej sterowaniem a logi robi sie wsiadajac do auta i robiac pomiary na drodze, wtedy sie sprawdza m. in. przeplywke i turbo


Vaga podłączaliśmy u marek2.3 w warsztacie i jeszcze w kilku innych miejscach i wszystko jest ok!!! :spoko:
Turbo przepływomierz jak najbardziej sprawne!!!! :)

MACIOR napisał/a:
Zaglądał ktoś co z EGR ????

a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!! :|

ryssioo napisał/a:
,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km


sprawdzimy :spoko:
_________________
Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 15:53   

Czacha i Gomez napisał/a:

MACIOR napisał/a:
Zaglądał ktoś co z EGR ????

a co to jest????????? może coś więcej byś napisał!!!! :|

ryssioo napisał/a:
,
zawor recyrkulacji spalin. to takie male cusidelko do ktorego sa wpiete 3 przewody podcisnieniowe i jedna kostka 2 pinowa. znajduje sie pomiedzy blokiem silnika a wzmocnieniem przy chlodnicy obok turbiny. czesto zdarza sie ze przy diegnozowaniu vagiem wszystko jest ok. uszkodzeniu ulega natomiast membrana w zaworku. dosc czesta usterka w sliniku tdi 110 km


sprawdzimy :spoko:


To co napisał rysio.
http://pl.wikipedia.org/wiki/EGR
_________________
 
 
 
ryssioo 
Specjalista
fdsw


Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 147
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 20:40   

tutaj macie link do aukcji ze zdjeciem
http://moto.allegro.pl/it...t_skoda_vw.html
_________________
sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 21:46   

ryssioo napisał/a:
tutaj macie link do aukcji ze zdjeciem
http://moto.allegro.pl/it...t_skoda_vw.html



Raczej http://moto.allegro.pl/it...di_1_9_tdi.html tamto to zaworek do sterowania EGRem czy turbiną.
_________________
 
 
 
Hugo 
prawdziwy tuner
Audimaniak


Auto: Audi A4
Skąd: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 691
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 07:51   

A nie lepiej podjechać do kogoś kto się zna i niech zobaczy co z autem nie tak ??Bo tak to możecie do usranej śmierci zgadywać :haha:
_________________
http://a4-klub.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam