Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Sro Lut 27, 2008 16:18
_Rafi_ napisał/a:
Sorki za OT ,ale coś długo już to auto wybierasz.Pomyśl,że jak się zdecydujesz to następne kilka tygodni bedziesz szukał idealnego dla Ciebie.
post jak najbardziej w temat.
Mi sie nie spieszy, wsiadam do aut, jezdze podrozuje, testuje... licze pieniadze.
Brzozka napisał/a:
Siwy chyba jeszcze nie sprzedał civica, poza tym im dłużej poczeka tym taniej kupi
dokladnie, civic nawet nie ogloszony
crOOchy napisał/a:
no chyba nie bardzo, jak tak obserwuje rynek to im bliżej wiosny tym mniej samochodów i drożej się robi
jak sie moze robic drozej jak zrobi sie taniej, przeskoczyla juz jedna cyferka w roku kalendarzowym i do niektorych dopiero teraz to dociera, dotarło i juz sie oswoili z ta mysla, idzie marzec, ludzie znowu zaczna jezdzic po fury, mysle ze raczej czas dziala zarowno na moja korzysc jak i niekorzysc. (ceny w dol, auta stoja i sie starzeja)
jak sie moze robic drozej jak zrobi sie taniej, przeskoczyla juz jedna cyferka w roku kalendarzowym i do niektorych dopiero teraz to dociera, dotarło i juz sie oswoili z ta mysla, idzie marzec, ludzie znowu zaczna jezdzic po fury, mysle ze raczej czas dziala zarowno na moja korzysc jak i niekorzysc. (ceny w dol, auta stoja i sie starzeja)
ja mówie na przykładzie samochodów terenowych, bo głównie ten rynek obserwuje może w płaskaczach jest inaczej
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 15:43
siwy napisał/a:
no ale co zrobie, w totolotka jeszcze nie trafilem, wiec zbierac trzeba
wystaw to srebrne truchlo tylko nie oddawaj od razu niech sie policytuja kupujacy bo hunda z PL salonu to dobry kasek... jak zostaniesz bez auta to Cie przypili , chyba ze bedziesz sie wozil jongtajmerem
Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście Pomógł: 24 razy Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 3578
Wysłany: Czw Lut 28, 2008 18:17
Jaqub napisał/a:
siwy napisał/a:
no ale co zrobie, w totolotka jeszcze nie trafilem, wiec zbierac trzeba
wystaw to srebrne truchlo tylko nie oddawaj od razu niech sie policytuja kupujacy bo hunda z PL salonu to dobry kasek... jak zostaniesz bez auta to Cie przypili , chyba ze bedziesz sie wozil jongtajmerem
czasami te nasze rodaki inaczej pojmuja rzeczywistosc, wola kupic polakierowanego parcha "z idealnym lakierem" niz tip top zawias, hebel itd...
nie zawsze auto z polskiego salonu jest super postrzegane, bo np. ludzie mysla kupiony w pl to juz zawieszenie wywalone, rozkletany po dziurach itp. itd.
biorąc pod uwage te trzy modele...
Przyszłościowo myśląc ja bym kupił V50... V40 bude ma ładną ale niestety swoje lata już ma, V70 już czeka na następce jeśli już nie ma...
Ja wypowiem sie na temat V70 bo mam podobną wersje ale sedan...
Straszna krowa...kombi jeszcze większa zapewne Każdy kto moim jeździł mówił ze ciężko sie parkuje...
Ja mam silnik 2.4 (140KM) szału ni ma...ale r5 i silnik ładnie słychać-stożek jeszcze mi pomaga...
Akurat w V70 S60 są silniki Volva więc moze stare ale sprawdzone konstrukcje...ja jestem zadowolony, nabiłem już troche km, i nic sie nie dzieje spalanie w mieście na poziomie 11-13l /100km przy jeździe młodzieżowej
Jeśli chodzi o diesle (pow 2002r.) to z rzeczy bardzo niemiłych dla kieszeni, które mogą się przydażyć to wtryski (7-8 tys. pln), pompa paliwa (9 tys.), koło dwumasowe (ok. 4 tys).
Dlatego warto jechać na diagnostykę i zwrócić uwagę na te droższe w wymianie elementy.
Koniecznie dzwoń do serwisu, jak im podasz VIN i trafisz na uczynną osobę, to ci sprawdzi kiedy auto bywało w autoryzowanych serwisach i jakie miało wtedy przebiegi, nawet jeśli auto jest z zagranicy da się to sprawdzić.
A to ważne bo, cofnięcie licznika w tym modelu handlarze traktują wręcz jako obowiązek, myślę że 2/3 ofert jakie spotkasz to będą cofnięte liczniki.
Jeśli chodzi o komfort to u mnie nawet 18felgi go nie zabrały...
apropo może XC70?
Obrazek
czyli V70 cross country...ciekawy samochód, napewno bardziej sie odróżnia od zwykłej V70
Troche danych technicznych:
v70 2.5TD
moc silnika (kW/KM) 103 / 140 przy 4000
max moment obrotowy (Nm) 290 przy 1900 - 3100
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 205
przyspieszenie (0-100km/h) 11,0
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
mieszany 6,4
2.3 20V turbo
moc silnika (kW/KM) 184 / 250 przy 5400
max moment obrotowy (Nm) 350 przy 2400 - 5100
2.4turbo
układ/ilość cylindrów R5
moc silnika (kW/KM) 147 / 200 przy 5100
max moment obrotowy (Nm) 285 przy 1800
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 230
przyspieszenie (0-100km/h) 7,2
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 13,6
pozamiejski 7,3
mieszany 9,6
2.4 (170) N/A
moc silnika (kW/KM) 125 / 170 przy 5700
max moment obrotowy (Nm) 230 przy 4500
2.4 N/A
moc silnika (kW/KM) 103 / 140 przy 5700
max moment obrotowy (Nm) 220 przy 3750
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 205
przyspieszenie (0-100km/h) 10
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 12,4
pozamiejski 6,6
mieszany 8,5
V50 2.5 T5 turbo
moc silnika (kW/KM) 220 KM (162 kW) przy 5 000 obr./min.
max moment obrotowy (Nm) 320 Nm przy 1 500-4 800 obr./min.
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 230
przyspieszenie (0-100km/h) 7,2
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 13,6
pozamiejski 7,3
mieszany 9,6
2.4 (170) (140)
to samo co w v70
2.0D
moc silnika (kW/KM) 136 KM (100 kW) przy 4 000 obr./min.
max moment obrotowy (Nm) 320 Nm przy 2000 obr./min.
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 210
przyspieszenie (0-100km/h) 9,6
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
miejski 7,6
pozamiejski 4,6
mieszany 5,7
V40 2.0D jak wyżej
1.9D
moc silnika (kW/KM) 85/102/4000
max moment obrotowy (Nm) 215/1750
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 185
przyspieszenie (0-100km/h) 12,2
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
mieszany 5,4
1.9di
moc silnika (kW/KM) 85/115/4000
max moment obrotowy (Nm) 265/1750
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 195
przyspieszenie (0-100km/h) 10,7
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
mieszany 5,4
1.8Gdi
moc silnika (kW/KM) 90/122/5500
max moment obrotowy (Nm) 174/3750
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 200
przyspieszenie (0-100km/h) 10,5
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
mieszany 6,9
T4 "Bodkowóz":d
moc silnika (kW/KM) 147/200/5500
max moment obrotowy (Nm) 300/2500
Osiągi
prędkość maksymalna (km/h) 235
przyspieszenie (0-100km/h) 7,3
Zużycie paliwa (cykl - l./100km)
mieszany 8,9
V70 ma już nastęcę...
Jest nawet dostępny w salonach
Ja miałem V40 T4(200PS+) ponad cztery lata temu i byłem bardzo zadwolony (jeździłem ponad dwa lata) ogólnie mój egzemplarz był nie powiem zadbany i ja również dbałem o niego (serwisy w autoryzowanych stacjach Volvo ori części itd.) Przez ten okres czasu nic w nim mi się nie zepsuło (oprócz poduszki pod silnikiem, która padła po zrobieniu chips-a, ale to chyba przypadek...) Części fakt nie są tanie ale cóz, jest to auto dość indywidualne i to mi się w nim bardzo podobało... Ogólnie nie sądzę by niemieckie auta jakoś były specajlnie lepsze od Volvo (zaznaczam, że jestem fanem ogólnie niemców szczególnie z pod znaku czterech kółek) chodź słyszałem różne opinie o silnikach diesla montowanych na początku w V40(podobno padaki). Jeśli chodzi o benzyny, szczególnie turbo i pięciocylindrowe wolnossaki to naprawdę udane i pancerne jednostki... POLECAM!
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Wto Mar 25, 2008 19:38
Jeżeli chodzi o V50 i V40 ciężko tutaj porównywać te 2 auta chociaż V40 to bardzo ladna linia jak na swoje lata i moim zdaniem wykończenie wnętrza ma 100 razy ładniejsze i lepiej wykonane niż v50 , natomiast v50 ma juz bardziej nowoczesna linie nadwozia. Jeżeli chodzi o benzyne mialem 2.0T tylko ze 160 KM i autko naprawde daje rade (juz sobie wyobrazam jak lata T4 . Mam okazje czesto jezdzic s60 2.4 w automacie oraz s80 '05 w manualu dzwiek silnika rewelacyjny automat radzi sobie swietnie jak dla mnie bardzo slaby promien skretu w tych 2 autach , i do s80 silniczek stanowczo za maly . porównując s60 i s80 wybieram s60. Moze komus sie to przyda przy wyborze auta .
Auto: D5244T+
Skąd: Bronowice Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 356
Wysłany: Wto Mar 25, 2008 20:03
Z mojej strony z "dolnej" półki poleciłbym końcówke produkcji S/V40. Jest to juz auto dopracowane, z żywotnymi silnikami i skrzyniami. Zawieszenie daje rade a i wykończenie oraz wyposażenie nie pozostawia wiele do życzenia. V50 i bliźniacze mu S40 po 04 roku odradzam - to nic innego jak Ford Focus. Mało tego, złożony z części produkowanych w Polsce (półosie, wahacze, amory, wiązki) i Dalekiego Wschodu (sensory ABS itp) i wykończony tandetnym plastikiem. Co do wyższych modeli - polecam tak jak przedmówca S60, d5 lub z jednostkami benzynowymi z T.
Pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach