Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 18:50 Kolejny problem z tds
a wiec sprawa jest nastepujaca
pewnego pięknego dnia podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka od wtrysku i samochod zgasl probowalem go odpalic i nie mogłem wiec wpadłem na znakomiyty pomysl zeby go opdpalic na hol a wiec podczepilem go i jazda podczas gdy go odpalalem nagle cos strzelilo w silniku i zaczeło strasznie tluc ( okolice bloku silnik) rownoczesnie zapalila sie kontrolka od oleju Dodam ze silnik odpalil i po przygazowce stukot ustal ale na wszelki wypadek go zgasilem Dzisiaj zdjkalem miske olejowa i okazalo sie ze wszystko jest na swoim miejsc i teraz moje pytanie Co waszym zdaniem moglo sie zepsuc ??
Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 737
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 11:36
silnik chodzil jakby sie normalnie zacieral.. a olej byl bo sprawdzawdzalismy... wtrysk sterujacy dziala ale to nie wina wtrysku.. rozkecona zostala miska olejowa i niebylo widac zadnych opilkow czas spradzic czy panewka cala prawdopodobnie popma przestala dzialac i dlatego silnik tak chodzil bo niebylo smarowania... nic tylko dlubanina moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co do tego??
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 21:27
cymbur01 napisał/a:
silnik chodzil jakby sie normalnie zacieral.. a olej byl bo sprawdzawdzalismy... wtrysk sterujacy dziala ale to nie wina wtrysku.. rozkecona zostala miska olejowa i niebylo widac zadnych opilkow czas spradzic czy panewka cala prawdopodobnie popma przestala dzialac i dlatego silnik tak chodzil bo niebylo smarowania... nic tylko dlubanina moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co do tego??
haha dobry jestes najpierw dzonisz i pytasz sie o objawy a potem piszesz na forum nawet nie moge sie wykazac
[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 21:28 ]
kajtek napisał/a:
tłumik .Coś w środku zapchało Ci wydech
jak masz pisac bez sensu to nie pisz wcale
[ Dodano: Pią Lut 29, 2008 21:30 ]
sinik w miare czasu wolnego rozkecam ale ciagle praca i nie mam czasu na szybkie rozkercanie jak znajde wona chwile to sprawdze naped pompy olejowej do wogue nie ma cisnienia oleju
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Sob Mar 01, 2008 20:35
cymbur01 napisał/a:
GELO napisał/a:
haha dobry jestes najpierw dzonisz i pytasz sie o objawy a potem piszesz na forum nawet nie moge sie wykazac
bo wj***les sie w bloto po kolana az mi Ciebie normalnie szkoda... i staram sie pomoc... ale widze niepotrzebnie..
ale ja doceniam twoja pomoc tylko troche zle to opisałes bo on nie chodzil tak jak by mial sie zatrzec tylko cos ostro tluklo w bloku silnika moze w srode jak zejde po mocy to pojade go dalej rozkrecac to opisze co zauwazylem
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Sob Mar 29, 2008 17:31
no i po pewnym czasie znalazłem troche wolnego czasu i rozkrecilem do konca ten silnik okazalo sie ze pompa olejowa jest sprawna a proble jest z walem a mianowicie zauwacylem ze na nim w tym miejscu co jest pompa olejowa osadzona jest tuleja na ktora za pomoca klinow naklada sie pompe ale ta tuleja stoi w miejscyu gdy obraca sie wałem wiec silo rzeczy nie moze napędzic pompy bo sama nie jest napedzana przez wal i teraz moje pytanie czy da rade jakos to zrobic czy trzeba szukoac nowego walu korbowodowego ??
STOP DYSORTOGRAFII Pisz tak by inni mogli Cie ZROZUMIEĆ! Zanim wyślesz posta PRZECZYTAJ GO! Jesteś dyslektykiem? nie umiesz pisać po polsku? np. przeglądarka FIREFOX sprawdza błędy jak Word
przepraszam, ale istnieje coś takiego jak interpunkcja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach