Wysłany: Nie Mar 02, 2008 19:01 Szprzęgło do wymiany-niewysprzęgla ???
Wiosna tuz tuz a tu problem za AUDI ...
Mam problemy z wrzucaniem jedyny "czasem sie zacina" i nie chce wejść, ale tylko jedyna.
Dodatkowo jak silnik jest off to wszystkie biegi wchodzą jak w masło. jedyna tez. natomiast jak już jade na drugim biegu 5km/h i chce zapiąć jedynke to za Chiny sie nie wbija musze sie zatrzymać do zera i wtedy wchodzi bez problemu.
Goście z warsztatu mówią że niewsyprzęgla, a Koledzy z KLUBU co o tym myślą ?
Olej był sprawdzany i wymieniany, goście smarowali tez przekładnie jakims smarem wiec na 1rzut oka jest OK, znajomek wpominiał jeszcze o sychronizatorach ale w warsztacie powiedzieli ze raczej to nie. Wiec chce rozpoznać temat i przygotować sie kasowo
Auto: TOYOTA RAV4
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 1322
Wysłany: Nie Mar 02, 2008 19:38
Powiem Ci tak pojedź jeszcze do jakiegoś innego warsztatu co powie inny mechanik.
Z tego co już czytałem to może też byc wspomaganie bo jet hydrauliczne . U mnie jest podobnie wsteczny i jedynka też ciężko wchodzą a sprzęgło bierze przy samej górze , przyzwyczaiłem się do tego i na razie nic nie będę robił
Również myśle że to bardziej wina skrzyni biegów (synchronizatory) niż sprzęgła. Ale na co byś sie nie zdecydował i co by sie nie okazało to i tak przy dobieraniu sie do skrzyni, sprzegło masz po drodze.
_________________ Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--
Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
Auto: z grupy vag
Skąd: Lublin
Dołączyła: 12 Lut 2008 Posty: 4
Wysłany: Nie Mar 02, 2008 20:14
Roland napisał/a:
Dodatkowo jak silnik jest off to wszystkie biegi wchodzą jak w masło. jedyna tez. natomiast jak już jade na drugim biegu 5km/h i chce zapiąć jedynke to za Chiny sie nie wbija musze sie zatrzymać do zera i wtedy wchodzi bez problemu.
Goście z warsztatu mówią że niewsyprzęgla, a Koledzy z KLUBU co o tym myślą ?
nie wiem co myślą koledzy z klubu ale mi nasuwa się takie pytanie
a kto wbija jedynkę podczas jazdy i toczenia samochodu nawet przy pięciu na godzinę
tu jest dużo informacji na temat napędu jest tam też wzmianka o synchronizacji http://szymkrzysztof.repu...d_napedowy.html
Dodatkowo jak silnik jest off to wszystkie biegi wchodzą jak w masło. jedyna tez. natomiast jak już jade na drugim biegu 5km/h i chce zapiąć jedynke to za Chiny sie nie wbija musze sie zatrzymać do zera i wtedy wchodzi bez problemu.
Goście z warsztatu mówią że niewsyprzęgla, a Koledzy z KLUBU co o tym myślą ?
nie wiem co myślą koledzy z klubu ale mi nasuwa się takie pytanie
a kto wbija jedynkę podczas jazdy i toczenia samochodu nawet przy pięciu na godzinę
tu jest dużo informacji na temat napędu jest tam też wzmianka o synchronizacji http://szymkrzysztof.repu...d_napedowy.html
ja wbijam i nic sie nie dzieje w golfie zachiny bym nie wsadził jedyny a w audi bez problemu to nie fiat 126p
Dodatkowo jak silnik jest off to wszystkie biegi wchodzą jak w masło. jedyna tez. natomiast jak już jade na drugim biegu 5km/h i chce zapiąć jedynke to za Chiny sie nie wbija musze sie zatrzymać do zera i wtedy wchodzi bez problemu.
Goście z warsztatu mówią że niewsyprzęgla, a Koledzy z KLUBU co o tym myślą ?
nie wiem co myślą koledzy z klubu ale mi nasuwa się takie pytanie
a kto wbija jedynkę podczas jazdy i toczenia samochodu nawet przy pięciu na godzinę
tu jest dużo informacji na temat napędu jest tam też wzmianka o synchronizacji http://szymkrzysztof.repu...d_napedowy.html
Chyba nie o to chodziło w tym temacie, zbyt dużo teorii posiadasz.
_________________ Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--
Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
Wbija jedyne ten przy 5km/h kto jedzie w korku pod górke , na ten przykład i trzeba w koncu zebrać sie i podjechac pod górke te 15 metrów i aby stac dalej ...
Dodatkowo wczesniej tzn jakies 3 miesiecy temu nie było z tym problemu - szło płynnie
_________________ A3_User
Ostatnio zmieniony przez Roland Nie Mar 02, 2008 20:27, w całości zmieniany 4 razy
Pewnie że tak w samochodach z synchronizowaną skrzynią biegów przy malych predkosciach spokojnie mozna wkładać 1 przy jadącym samochodzie (tylko maluch ma inaczej). Jeśli sie myle prosze mnie poprawić (wiem z własnego doświadczenia)
_________________ Jest Quattro, Jest dobrze, Nie ma Quattro, Jest wanna!
Wanna Klub Polska --OOOO--
Co tu gadać co tu kryć nie da się bez jazdy żyć!!!!
Troszke poszperałem na innych forach i znalazełem podobny post tylko ze z 2 biegiem i goscie pisze ze mogą to byc 2 opcje :
olej w skrzyni (sprawdzone, obalone) lub synchronizator. Piszą ze sama cześć jakies 150 - 200 PLN ale grzebania w warsztacie na dobre 1,5 dnia.
[ Dodano: Nie Mar 02, 2008 20:59 ]
I jeszcze jeden post "miałem dokładnie ten sam problem... siada sprzegło i rzeczywiscie im dłuzej bedziesz jezdził tym bardziej skrzynia oberwie po pupci... ja nie miałem wyboru i wracałem ok 500 km jak mi sie tak zrobiło i po powrocie sprzegła nie było juz wogole... po rozebraniu okazało sie ze słoneczko docisku ma juz wytarte 6 zębów... koszt naprawy 900 zł ale to benzynka wiec dlatego"
Wygląda na to ze w AUDI biegi po jakims czasie to podobny bug tak jak pompka centralnego zamka
[ Dodano: Nie Mar 02, 2008 21:03 ]
albo kolejna możliwość : "no i okazało się że to koło dwumasowe
koszty 2300 zł (1450 zł komplet sprzęgło i dwumas) masakra, choć chyba z drugiej strony to pewnie przy tym sporo roboty było"
Trzeba bedzie oddac do warsztatu i zdjąć skrzynie - wygląda na to ze im szybciej tym lepiej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach