Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Sro Lut 23, 2005 21:37
Nie czysci sie , sprawdzilem to na swoim poprzednim , nastepnego dnia musialem kupic nowy
Na szczescie jak juz go czyscilem byl w stanie pół zepsutym , to jest przeklamywanie powyzej 3tys obr , ale jak juz TTomek napisal , w tdi jest wiele innych rzeczy do sprawdzenia, a jak juz sie pewnie dowiedziales , podstawowa diagnoza "specow" od tdi jest taka "przepływka do wymiany" , a najlepsze jest to ze wiedza to jeszcze przed podlaczeniem vaga
jest pewien patent na "zregenerowanie" przeplywki ale ma krótkie nóżki (tak do 10 tyś km) a nawet poprawienia osiągów dzieki niemu, ale to są czarnoksięskie metody równoważne z zakupem boxa lub chipa na allegro za 400-500 zeta ale klienta auto i jego wybór
ja zawsze mogę później takie auto naprawić
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Lut 24, 2005 19:11
TTomek ale jest przciez preparat ktorym mozna czyscic przeplywke... kiedys rozmawialismy o tym... nie chodzi mi o uszkodzone przeplywki ale brudne (takie z goracym drutem jak w beemce) i po czyszczeniu jest spox....
przerobiliśmy naprawde dużo preparatów i o ile lekko "zaniżająca" jest do postawienia "na nóżki" to totalna padaka odzyska kondycję na kilka chwil,
rozmawialiśmy faktycznie ale chodziło o te lekko padnięte bo kilka było w fazie testów , i o ile niektóre dają sie "zregenerować" to akurat te Bosch'e montowane w VAG i Oplu są do pupy...
nawet Bosch ma w swojeje ofercie regenerowane przepływki i przyjmuje stare na wymiane za regenerowane za niższą kasę ale z tego co obserwuję po klientach , którzy sobie to założyli jest to tyle samo warte co i nasza regeneracja tylko za wiekszą kasę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach