mam pytanko w aucie mam koła 215/45R17 komfortu zbytnio nie ma na takich kołach jeżdżąc po mieście ale dziś powyżej 80km/h na równej w miarę nawierzchni zaczęło mi rzucać kierownicą,tak jakby było bicie na feldze ale felgi są idealne w poniedziałek je wyważałem!!luzy i stuki są oczyswiście z zawieszenia,jakieś lekkie luzy ale czy moze to być maglownica albo przez te luzy???jak ktoś ma taki przypadek albo zna sie na tym to piszcie
_________________ بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:40
wywazenie kol... wystarczy ze odczepil sie ciezarek, wjechales w dziure itp... albo masz felgi ktore maja wiekszy otwor centralny niz masz kolnierz na aucie (centrujacy) i wtedy trzeba zalozyc pierscienie centrujace...
Auto: Praca Corso-lot; Lans S60
Skąd: Kośminek Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sty 2006 Posty: 190
Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:47
ja bym sprawdził jeszcze raz wyważenie bo ostatnio wyważałem swoje i musiałem wrócić do wulkanizacji bo jakiś marny fachowiec wyważał i można powiedzieć że wcale nie były wyważone ale może być też magiel ewentualnie luzy na drążkach kierowniczych (doświadczenia z escortem)
Ostatnio zmieniony przez blind7 Wto Kwi 08, 2008 21:48, w całości zmieniany 1 raz
koła sam osobiście dokreciłem tak jak mi wulkanizator kazał,pierscienie centrujące są w felunkach ale czy są dobre to trudno powiedziec tylne b.ciężko schodziły a na przodzie same spadały...czyli moze to być to??jest wulanizacja w lbn gdzie kupie odpowiednie pierścienie??moze od tego zaczne i wolałbym zeby mi to juz ktoś oblatany dobrał,bo sam wole nie kupować na allegro.kiedyś ktoś sie ogłaszał na forum z kunickiego jakaś wulkanizacja i mają podobno tam pierscienie do wszystkich kółek.
_________________ بحضور رئيس الجمهورية البولندية ليخ كاتشينيس ورئيس مجلس الوزراء دوشالأرا
Auto: moc 41 km
Skąd: Bursaki
Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 15
Wysłany: Sob Maj 03, 2008 14:43
Jaqub napisał/a:
daniell napisał/a:
pierscienie centrujące są w felunkach ale czy są dobre to trudno powiedziec tylne b.ciężko schodziły a na przodzie same spadały
jesli jest luz to na pierscieniach centrujacych to na 99,9% to wlasnie przyczyna!
daniell napisał/a:
jest wulanizacja w lbn gdzie kupie odpowiednie pierścienie??
na dolnej panny marii (boczna pilsudzkiego-prawie na przeciw grafiti) maja chyba wszystkie mozliwe kombinacje pierscieni... sam bralem u nich...
Ja mam podobny problem że po założeniu alufelg na równej trasie przy ok 80 zaczyna latać kierownica. Jak koszt jest tych pierścieni w tym zakładzie czy zakładają odrazu itp
Auto: audi a3 1.8
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 5
Wysłany: Nie Maj 04, 2008 15:33
tydzień temu byłem na przeglądzie i powymieniałem wszystkie tuleje ,końcówki,łączniki stabilizatorów jazda o niebo lepsza ale w czwartek na trasie telepało mi kierownicą ze po jezdzie 70 km niemiałem sily w rekach,podjade do nich i zainwestuje w pierscienie ale jak to niepomoze to 2l Pb i zapaliniczka a koła sa cacy nie ma bicia,ładnie wywazone podokrecane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach