Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 16:45 Problem z nawiewem
Panowie i Panie mam problem z nawiewem nie działa mi 1,2,3 bieg a na 4 kiepsko wieje . W Audi Coupe 2,3 ng z klima
pozdrawiam
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 19:40
MLODY Jeżeli chodzi o nawiew to moze byc b. prozaiczna przyczyna a mianowicie
1. broblem leży w samym przełączniku - poprostu końcówka pokrętła nawiewu jest mimośrodowa i kiedy ją obracasz to zoałańcza pokolei 4 styki.
Można to samemu naprawić wystarczy podgiąć blaszki tylko wyciągnąc cały mechanizm to już inna bajka.
lub zwalil sie rezystor ?
2.Rezystor dmuchawy jest przy wentylatorze przykręcony, podobno jest mozliwość zamontowania zwykłych rezystorów szeregowo w zamian za spaloną część.
tylko się nie lutuje, a skręca te rezystory, aby od temp. się nie rozłączyły.
aby sie dostac do tych rezystorkow wystarczy jak odkręcisz schowek. Po przewodach dojdziesz do rezystora.
co do kupna rezystorow to raczej będzie ciężko dobrać odpowiednie żeby po godzinie oracy się nie popaliły od obciążenia. Proponuje Ci originalny rezystor widziałem na allegro za 50 zeta bo w sklepie raczej nie do zdobycia a jak tak to za kosmiczną sumę.
jednak
Zanim kupisz nowy rezystor wymontuj stary i daj go do sprawdzenia. Jak będzie dobry to
3.Sprawdź oporniki przy pokrętle miałe tak samo po przeczyszczeniu wszystko było już ok. Przy wyjmowaniu jest troche zabawy ale samemu można to spokojnie zrobić.
tyle mi na razie do glowy przychodzi. rozumiem ze nagrzewnice masz dobra??
Auto: Audi A4 Avant
Skąd: Czuby Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 150
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 22:07
Też stawiam na te blaszki, u mnie też tak było, na 1 wcale nic nie działało, na 2 coś tam się ledwuśko kręciło dopiero na 4 dawało trochę podgiołem i działa ale teraz znowu coś na 1 nie zabardzo daje, a z tymi rezystorami to nie wiem czy warto, zabawy , dłubania więcej, lepiej kupić używkę
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Pon Kwi 28, 2008 19:26
rafii napisał/a:
MLODY Jeżeli chodzi o nawiew to moze byc b. prozaiczna przyczyna a mianowicie
1. broblem leży w samym przełączniku - poprostu końcówka pokrętła nawiewu jest mimośrodowa i kiedy ją obracasz to zoałańcza pokolei 4 styki.
Można to samemu naprawić wystarczy podgiąć blaszki tylko wyciągnąc cały mechanizm to już inna bajka.
lub zwalil sie rezystor ?
2.Rezystor dmuchawy jest przy wentylatorze przykręcony, podobno jest mozliwość zamontowania zwykłych rezystorów szeregowo w zamian za spaloną część.
tylko się nie lutuje, a skręca te rezystory, aby od temp. się nie rozłączyły.
aby sie dostac do tych rezystorkow wystarczy jak odkręcisz schowek. Po przewodach dojdziesz do rezystora.
co do kupna rezystorow to raczej będzie ciężko dobrać odpowiednie żeby po godzinie oracy się nie popaliły od obciążenia. Proponuje Ci originalny rezystor widziałem na allegro za 50 zeta bo w sklepie raczej nie do zdobycia a jak tak to za kosmiczną sumę.
jednak
Zanim kupisz nowy rezystor wymontuj stary i daj go do sprawdzenia. Jak będzie dobry to
3.Sprawdź oporniki przy pokrętle miałe tak samo po przeczyszczeniu wszystko było już ok. Przy wyjmowaniu jest troche zabawy ale samemu można to spokojnie zrobić.
tyle mi na razie do glowy przychodzi. rozumiem ze nagrzewnice masz dobra??
no nagrzewnica jest dobra dmuchawa nowa ( uzywana)
a gdzie ten opornik?
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: B4 coupe2.3 quatro
Skąd: Lublin Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2008 Posty: 49
Wysłany: Wto Kwi 29, 2008 12:42
Dobrze by było żebyś zajrzał do samego silniczka. może sie podciera i na niższych biegach po prostu nie ma siły a na 4 ma większe obroty i jakoś się kręci. miałem coś podobnego i okazało się że trzeba było go wyczyścić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach