A wiec ostatnimi czasy przebywalem za granicą i moim skarbem jeździł ojciec po powrocie napotkałem kilka problemów pierwszym jest to że nieświecą mi sie zegary i radio (sprawdzone bezpieczniki i żarówki) i tu moje pytanie co jeszcze sprawdzić dodam że nie reaguje na pokrętło.
Następną kwestią jest to że wciskając sprzęgło kapie mi na buty DOT4 a wiec wymieniać całą pompę hamulcową czy tylko pompkę sprzęgła?
Kolego kapanie na buty to pompa na 99 % jeszcze zdejmij półke pod kierownicą i sprawdz gdzie cieknie ale ja stawiam na pompe u kolegi Czekereke tak było i to była pompa tak samo mu pisałem a z oświetleniem niech inni pomogą
Heja,
przede wszystkim zajmij się najpierw sprzęgłem, potem dopiero oświetleniem. Jeśli pojeździsz jeszzce troche, pedał sprzęgła zostanie Ci w podłodze najpewniej (zapowietrzysz układ). Pompa sprzęgła kosztuje 160-220 PLN (sądzę że tak jak i do mnie) i wymienia się to raz na wiele lat więc warto kupić tę lepszą np. Lucas. Pamiętaj o odpowietrzeniu układu później - najlepiej wymienić w warsztacie.
_________________ Jest: A6 C4 ACK Quattro Avant
Było: 100 C3 Biel Dubaju - na zawsze w pamięci
sam sobie wymienie wlasnie rozkrecam silnik na części pierwsze z volva bo mnie czeka wymiana pierścionków i panewek a wiec sprzęgło to już wiem ale gdzie szukac problemu co do podświetlania?
pisze z polecenia kolezanki Kajtek gdyż z tego co zrozumiałem może tez być związany wyciek z chamulcami więc trzeba posprawdzać przewody i pompe chamulcową z tego co zrozumiałem przez tel
dobra z potopem sie uporałem wymienilem pompke na nową
juz 2gi dzien walcze z tymi zegarami i dojść do ładu nie mogę. bezpieczniki sprawdzone ścieżki na zegarach niby też sprawne i pupcia światła jak nie było tak niema
kurka już mnie bierze i szlag trafia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach