FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
2,5TD w e34
Autor Wiadomość
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Pon Lip 14, 2008 08:46   2,5TD w e34

Chcialem zapytac o silnik diesla montowany w e34, Jak z trwaloscia, jakie przebiegi wytrzymuja, co pada czesciej, ile moze wziac w miescie i takie tam ;) Gdziestam obilo mi sie o uszy ze 500tys km bezproblemowo, ale jak to z tym faktycznie jest? :)
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Lip 15, 2008 09:23   

motor dobry i trwaly. nie jest jednak taki oszczedny jak to niektorzy mysla... a w e34 swoje musi wypic zwlaszcza po miescie :spoko:
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Wto Lip 15, 2008 09:40   

Warto sie pchac w samochod z takim motorem z przebiegiem 250k biorac pod uwage ze przez 2 lata musze kolejne 200 tys nim zrobic? Zawieszenie, amory, poduszki powymieniane i pod tym wzgledem jest ideal, samochod znam.
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Wto Lip 15, 2008 23:06   

misiek napisał/a:
Warto sie pchac w samochod z takim motorem z przebiegiem 250k

to co on w szopie stal 10lat ze ma TYLKO 250tys km? wiecej to maja benzyny w e34 i to w v8 :mrgreen:
to czy warto zalezy ile ma kosztowac itp...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Pią Lip 18, 2008 14:32   

Miałem e34 z silnikiem TDS 143Ps . Na przodzie 225 na tyle 235 17" Ogólnie dopiero na trasie pokazuje swoje walory. Po mieście palił mi koło 12l na trasie do 130-140 koło 9l W tych silnikach bardzo często uszkodzone są nastawniki pompy wtryskowej jak i pompy wtryskowe które padają po przebiegach 200-250tyś km. Tds na zimnym silniku odpali zawsze powinieneś takiego sprawdzać na ciepłym motorze tzn. Rozgrzać silnik do normalnej temp pracy po czym zgasić na 15-30min i ponownie odpalić jeżeli zaskoczy odrazu to znaczy że jest ok, jeżeli trzeba będzie go chwile kręcić to znaczy że jak większość TDS-ów ma uszkodzony system paliwowy. Przy odpalaniu na rozgrzanym silniku powyżej 40 stopni kontrolka grzania świec nie powinna się świecić, jeżeli się świeci to znaczy że ktoś zainstalował " cud pudełko " dzięki któremu grzanie świec uruchamia się na ciepłym motorze po to żeby nie kręcić długo silnika. Koszt naprawy nastawnika ( strzelam cenę bo już nie pamiętam ) 1300-1500zł Czasami pomaga przeczyszczenie nastawnika. Co do przebiegu 250tyś km jest to mało realne!!
 
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Sob Lip 19, 2008 01:44   

Pawel_M, dzieki o cos takiego mi chodzilo :) Chodzi o samochod do postawienia na salate. 12 w miescie to nie jest malo, ale samochod meeega wygodny itd, do dlugiej jazdy i spedzania w nim x godzin ideal
 
 
 
misiek 
prawdziwy tuner


Auto: lowrider
Skąd: Nałkowskich
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 716
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 21:04   

Rozgladam sie dalej, rowniez za omega z tym silnikiem. Pompa na alledrogo ~1700zl nastawnik kolo 1000, wiec koszty raczej kosmiczne w porownaniu do wartosci calego auta..
I teraz pytanie, bo te pudelka sa na allegro, cena prawie zadna w porownaniu do pompy wtryskowej, ale czy ona zalatwia sprawe? Z tego co pisza sprzedawcy problem odpalania na cieplym znika, ale co z tym dalej jest?
 
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Nie Lip 27, 2008 22:03   

Jeżeli nadal szukasz Tds-a a dalej nie wiesz jak to jest z tym silnikiem odezwij się na Pw podam Ci nr tel do siebie i telefonicznie wyjaśnie co i jak ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam