Wyjąłem fotel pasażera, kanapę i zapas, ale raczej nie udało się zejść poniżej 1300 kg. Starty ogarniałem na tyle na ile pozwalało mi moje sprzęgło. Do skrzyni nie miałem zastrzeżeń - za każdym razem biegi wchodziły jak należy.
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 16:34
cieq napisał/a:
Jechałem z tym żółtym Megane. Właściciel twierdzi że to seria, czyli 2.0T 230KM. Kierownik chyba nie do końca ogarniał autko, bo nie dość że wystartowałem pierwszy to jeszcze lecieliśmy równo do samego końca Poźniej doczytałem http://www.roadlook.pl/pr...lu-mistrza.html że ta wersja ma seryjnie montowaną szperę
Moje najlepsze ET 15.11, jak na pierwszy start i cieżkiego klocka jakim jest Octavia to chyba całkiem spoko. RT w końcowych przejazdach na poziomie 0,1-0,2s
Daniel dosiadł jakieś E30 i mimo braku trakcji kręcił całkiem niezłe czasy
CRX Krystiana wymiata
Co się stało z Civicem Ajaxa? Sprzęgło?
co do megane zgodze sie auto nie robiło szału nie wiem ale przy starcie to mu sie koła kręciły w miejscu i auto to ogolnie na te 230KM to nie jechało
to Ty latałeś tą czarną Octavią ? mam pare fotos
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Pon Lip 28, 2008 22:36
krystianITR napisał/a:
daniel325 napisał/a:
e30 s50 12.82 ciągle nie ma trakcji do końca 2 biegu mieli muszą wejść jakieś kozak dragowe sliki,od czerwonej supry (ponoć 600 konnej ) dostałem 3 długości ruszyłem pierwszy 6 tyś i zaczeło mieliś 8tyś zmiana 2 też trakcja marna i w tym momencie supra odskakuje do przodu potem już bez zmian, cieq widziałem startował ale potem nie było okazji pogadać więc nie wiem jak tam mu szło
Jesli masz problem z trakcja na drugim biegu sprobuj z 2 ruszyć...
Ja jestem zadowolony z czasu ET 11.48
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
tak sobie oglądam ten filmik i musze zapytac, czy próbowales kiedys zmieniac biegi bez puszczania gazu?bo tu cały czas slysze zamykajace sie przepustnice moze i pytanie lamerskie ale wydaje mi sie ze chyba cos dalo by rade zyskac
Qsator jak byś miał silnik za 20-30k albo i lepiej z seryjną lekko modowaną skrzynią też byś walił biegi na wyciągniętej nodze ???? Teraz tylko dobra skrzynia, komp i można trzepać dziesiątki.
Auto: z3 w częściach
Skąd: Świdnik Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Maj 2005 Posty: 1002
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 19:15
kurde kiedyś też tak się zastanawiałem czy to cos naprawdę daje i robiłem test jeden przejazd byłą e36 13,9 potem drógi bez odpuszczania gazu i jeden h..
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Pią Sie 01, 2008 20:01
Brakuje kłowej skrzyni i wielu innych rzeczy,tylko teraz jest taki moment ,ze ogolnie project bedzie stał w miejscu ,bo krótko mówiąc nie ma sie z kim scigac,nawet FWD Turbo nie daje rady nie liczac Witka,wiec czekamy jak to sie rozwinie...
Jesli wroca MP i bedzie konkurencja napewno bedziemy atakowac 10 w Polsce,jeszcze rok temu marzylo sie o 11 i był to czas po za zasiegiem nawet w marzeniach,a teraz rozmawiamy o 10 nie wyobrazalny to jest czas!!
Chyba,ze pojechac na dragstrip wtedy jest duza szansa taki czas zrobic...
Co do odpuszczania gazu to bardzo mało odpuszczam ,ale przy ITB to minimalne odpuszczenie gazu bardzo szybko reaguje na odchylenie przepustnic,a całkowicie trzymac gaz na full to mysle, ze kilka przejazdów i synchronizatory powiedziałyby papa
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Skrzynia jak skrzynia, chyba jest jedną z tańszych opcji do wymiany, najgorzej to walnąć takie cuś http://pl.youtube.com/watch?v=vVsgUY2piR0&NR=1 albo zmielić motor, miałem pare razy taką akcje w szrocie, dzieki bogu, że VW robił kiedyś idiotoodporne silniki ale skrzynia szybko luzów dostała.
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 20:58
MACIOR napisał/a:
Skrzynia jak skrzynia, chyba jest jedną z tańszych opcji do wymiany,
Macius nie wiem moze do VW daja takie promocyjne ceny ,ale do hunndy nieeet..Mega kasa......,wiec do X mi daleko....
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Auto: DRAG and civic d16
Skąd: Czechów Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2004 Posty: 525
Wysłany: Nie Sie 03, 2008 21:06
kłowe skrzynie za 1000?zł??:):):)za synchro czy gears????
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach