Auto: AUDI C4 AVANT
Skąd: Bronowice
Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 20
Wysłany: Wto Lip 29, 2008 14:46 100 C4 2.0 16V Falujące obroty i nie tylko
Witam, mam pytanie co zrobić falują mi obroty na bezynie i na gazie gaśnie na wolnych obrotach zazwyczaj przy szybkim zejściu z obrotów przy wysprzęgleniu , na benzynie nie pali, wymieniłem wszystkie filtry przewody i świece, silniczek krokowy przeczyszczony, pompka chodzi bo słychać, mam trochę wyłamaną obudowę filtra powietrza mała szczelina ale powinien palić na benzynie , silnik 2.0 16v 140KM może ktoś miał podobny problem może komputer? wtryski? ciężko zdobyć obudowę do tego filtra może stożek? dodam, że nie palił też na gazie dopiero po wymianie przewodów , może gubi gdzieś prąd? jak mu się chce to potrafi łabnie pracować ale tylko czasami , długo stał bo problem istnieje od paru miesięcy ale kiedyś trzeba to zrobić
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Wto Lip 29, 2008 15:24
temat stary jak...... od kiedy zaczeli montowac LPG do samochodow.
skoro wymieniles silniczek krok. filty, przewody kopulke palec itp. to najlepiej chyba pojechac do dorego speca od gazu na ponowne ustawienie!!!!jest prawdopodobiensto ze ECU nalapal bledow i sie teraz gubi!!!! wowczas reset i ponowne ustawienie mieszanki pomoze, aaa.. i dobrze by bylo sprawdzc sonde lambda!!!! tyle mi przychodzi do glowy na dzien dobry.....
kiedy jeden z klubowiczów powiedzial: lepiej niech auto stoi na parkingu z powodu braku kasy na wache niz ma stac bo sie cos zepsuło albo sie cos pier...li
jestem tego samego zdania!!!! dlatego jezdze tylko na PB
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Sro Lip 30, 2008 18:15
plastik napisał/a:
Nie wiem na jakim wtrysku muszę gdzieś oznaczenia odczytać spróbuje go zrestartować odłącze klemy na noc ...krokowy wyczyszczony.
nie wiem czy reset ECU cos pomoze tylo pamietaj ze "pelny reset" polega na tym aby ECU ponownie sie zaadoptowal. po podlaczeniu klem uruchom silinik bez gazu, wylacz wszystkie przyciski na konsoli, nawiew radio klima itp. i ma chodzic az zlapie temp. - wtedy mozesz mowic o zresetowaniu i komp na nowo zaczyta wlascicwe parametry!!!
pojezdzi potem troche jeslli dalej bedziesz mial problem z obr. to sprawdz sonde lamda
Auto: AUDI C4 AVANT
Skąd: Bronowice
Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 20
Wysłany: Sro Lip 30, 2008 18:48
Stoi bez prądu już kilka godzin jest już zimny zaraz spróbuje tylko obawiam się ,że na benzynie nie odpali. Ale będe pewny, że to sonda albo pompka. Dzięki Wielkie dam znać jak postępy.
Auto: Audi 80 Quattro
Skąd: Śródmieście Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 33
Wysłany: Pon Sie 04, 2008 11:53
Generalnie to moim zdaniem moga byc dwie rzeczy ktore moga powodowac falowanie obrotow mam taki sam silnik po pierwsze jezeli byl jezony na gazie to moze byc taka sytułacja iz wczesniej strzelił na gazie i mogło podgiąć tależ od przepływomierza... i jest to wysoko prawdopodobne a druga mozliwosc to nalezy sprawdzic podciśnienia poniewaz maja duze znaczenie przy pracy silnika a w szczególności na wtrysku mechanicznym.I ostania mozliwośc ktora była u mnie gółwnym powodem falowania na obrotach to jest wydech jezeli jest zabity albo ma gdzies przedmuchy to tez moze byc przyczyną twoich problemów....
Auto: AUDI C4 AVANT
Skąd: Bronowice
Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 20
Wysłany: Pon Sie 04, 2008 14:22
Jestem przekonany, że strzelił bo jest obudowa filtra pęknięta, wydech powinien być ok. Narazie tak jeżdże bo nie mam czasu, ale myślę gdzieś podjechać bo sam to pewnie coć popsuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach